Ik kan er niet omheen, overal om mijn huis heen staan de podia. Trappenhuis zal dus wel weer lekker onder gezeken en gekotst worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker belangrijk en ik kom zeker wel!
Ghehe je doet er goed aan mee! Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik kan er niet omheen, overal om mijn huis heen staan de podia. Trappenhuis zal dus wel weer lekker onder gezeken en gekotst worden.
Aw. Afhankelijk van mijn plannen (misschien ga ik elders heen) ben ik er bij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:22 schreef leolinedance het volgende:
Veel belangrijker, het is weer bijna 5 mei! Maar ik kan er niet bij zijn en daar baal ik wel van...![]()
![]()
Aan de Walstraat, met die open glazen trappenhuizen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ghehe je doet er goed aan mee! Waar woon je dan?
Dan woon je er inderdaad midden in.. Nouja, die kots enzo moet je dan maar voor lief nemen toch? Wel een handige plek om ff te rusten, na te drinken of wat te eten tussen door.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Aan de Walstraat, met die open glazen trappenhuizen.
Qua locatie is het idd ideaal, altijd koud bier en wat te eten in de buurt en altijd makkelijk naar de wc. Alleen jammer van dat podium voor de deur dat het grootste tuig aantrekt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dan woon je er inderdaad midden in.. Nouja, die kots enzo moet je dan maar voor lief nemen toch? Wel een handige plek om ff te rusten, na te drinken of wat te eten tussen door.
Ik heb zelf allang laminaat liggen en veel vrienden/kennissen/huisgenoten ook en er is nog nooit iets over gezegd. Dus het zal wel mogen ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:50 schreef Sodium het volgende:
Opnieuw kick!
Even een vraag (moet misschien ook de complexbeheerder maar even bellen):
Weet iemand hier toevallig of het toegestaan is laminaat op de vloer van Idealiskamers te leggen? Er ligt veelal standaard zo'n vinylvloer en ik weet dat je daar eventueel vloerbedekking over mag leggen, maar valt laminaat ook onder die noemer?
Dank voor je antwoord. Je weet het natuurlijk nooit. Het lijkt mij ook dat wanneer je gewoon een goede ondervloer onder het laminaat legt, het geen probleem zou moeten zijn. Daarbij ben ik toch niet van plan constant met harde zolen over de vloer de wandelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb zelf allang laminaat liggen en veel vrienden/kennissen/huisgenoten ook en er is nog nooit iets over gezegd. Dus het zal wel mogen ja.
Voorbereidingen? Morgen alvast een paar six-packs kopen en zorgen dat er een pizza in de vriezer ligt als back-up eten. Dan ben ik voorbereid hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef Sodium het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord. Je weet het natuurlijk nooit. Het lijkt mij ook dat wanneer je gewoon een goede ondervloer onder het laminaat legt, het geen probleem zou moeten zijn. Daarbij ben ik toch niet van plan constant met harde zolen over de vloer de wandelen.
Al voorbereidingen voor komende woensdag aan het treffen?
Hoezo kun je er niet bij zijn??? De enige leuke dag van Wageningen in het jaar?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:48 schreef Sodium het volgende:
Haha, zulks voorbereidingen bedoelde ik ook. Kan er waarschijnlijk niet bij zijn, maar misschien dat ik nog even langsfiets en toch stiekem even een kijkje ga nemen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Hoezo kun je er niet bij zijn??? De enige leuke dag van Wageningen in het jaar?
Mijn pret druk je niet hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik wil de pret niet drukken, maar heb binnenkort enkele keiharde deadlines die ik echt moet halen en al die nationale feestdagen etc etc leggen een enorm beslag op de tijd die ik heb (ik ga er geen nachtwerk van maken). Maar we zullen zien, misschien heb ik nog een uurtje over.
Hier een overzicht van het programma per podium!
En hier kun je een overzichtskaart vinden (al kun je beter gewoon gaan rondslenteren).
Zo is het wel, ja. Ik zal en moet deze deadlines halen en wil daar zo min mogelijk stress en nachtwerk van hebben. Dat betekent dat (hoe saai dat ook klinkt) ik me gewoon netjes aan mijn planning moet houden en elke dag wat werk moet verzetten. Het is even inleveren, maar daarna heb ik een welverdiende lange zomervakantie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn pret druk je niet hoor![]()
Het is wel jammer voor je dat je net nu tegen de deadlines aanzit en daardoor waarschijnlijk deze dag moet missen. Maar ja als je eenmaal alles af hebt ben je blij dat je het hebt gedaan en je slaat jezelf voor de kop als je gaat feesten en daardoor de deadline niet haalt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 08:56 schreef Sodium het volgende:
[..]
Het is even inleveren, maar daarna heb ik een welverdiende lange zomervakantie.
En voor alle studenten van niet-Nederlandse afkomst is er wellicht een echte hotelkamer beschikbaar. Ik blijf het maf vinden dat het kamertekort in Wageningen zo enorm fluctueert. Vanaf half juni komen de kamers voor nieuwe eerstejaars beschikbaar en duikelt men over elkaar heen om er eentje te kunnen bemachtigen. Dat duurt tot december, hooguit februari. En dan heb je ineens ruime keuze en heerst er een 'ogenschijnlijk overschot', lijkt wel. Ik volg het aanbod van Idealis nu een tijdje (interesse) en je ziet geregeld kamers meerdere malen aangeboden worden. Zo maf.quote:Aanbod kamers 1e-jaars 2010/2011
Vanaf maandag 14 juni gaan we kamers publiceren met een huuringang 1 juli of later. Ben je 1e-jaars, dan kun je vanaf 14 juni dus reageren op ons aanbod. Het aanbod is voorlopig beperkt en wij verwachten dan ook dat voornamelijk de inschrijvingen met een reisurgentie aan bod zullen komen. Je kunt een reisurgentie aanvragen via je persoonlijke pagina. Je komt hiervoor in aanmerking bij een reisduur van minimaal 150 minuten enkele reis van station naar station. De urgentie is geldig in de maanden juli, augustus en september.
Maar als je samen woont, heb je toch een prima onderkomen? Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef Zith het volgende:
Ik woon samen met (niet studerende) vriendin, dus studenten organisaties help me niet
Niet in Wageningenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef Sodium het volgende:
[..]
Maar als je samen woont, heb je toch een prima onderkomen? Of mis ik iets?
Buiten het budget, kunnen niets onder 700 eur/m vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:08 schreef Sodium het volgende:
Ah. Hmm, tja, dan is het kiezen of delen. Er zijn wel combiwoningen in Wageningen, waar je als stel kunt wonen, maar die zijn volgens mij alleen bedoeld voor mensen die beiden in Wageningen of Ede studeren. Particuliere markt geen idee?
Wat een lelijk gebouw. En het lelijkste eraan: alle teksten zijn in het Engels. Zonder Nederlandse tekst erbij. Niet eerst Nederlands en dan Engels, niet gelijkwaardig, zelfs niet groot Engels en dan Nederlands kleiner eronder: helemaal geen Nederlands.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef Reflectionne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier verder..
Overigens ook voor niet-studenten in Wageningen hoor!
Was de WUR maar nog engelserquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een lelijk gebouw. En het lelijkste eraan: alle teksten zijn in het Engels. Zonder Nederlandse tekst erbij. Niet eerst Nederlands en dan Engels, niet gelijkwaardig, zelfs niet groot Engels en dan Nederlands kleiner eronder: helemaal geen Nederlands.
Godverdomme.
En nog fout ook: Cycle Shed waar er helemaal geen overdekte fietsenstalling te bekennen is.
Tja, kwestie van smaak. Ik vind Forum, Atlas, Lumen, Gaia en Radix wel mooi om te zien. In ieder geval niet lelijker dan dat standaardbeton wat je wel eens bij andere universiteiten ziet. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de onderwijskwaliteit en daar schijnt in Wageningen niet zoveel mis mee te zijn als ik al die berichten van 'Wageningen weer op nr 1!' etc mag geloven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een lelijk gebouw. En het lelijkste eraan: alle teksten zijn in het Engels. Zonder Nederlandse tekst erbij. Niet eerst Nederlands en dan Engels, niet gelijkwaardig, zelfs niet groot Engels en dan Nederlands kleiner eronder: helemaal geen Nederlands.
Godverdomme.
En nog fout ook: Cycle Shed waar er helemaal geen overdekte fietsenstalling te bekennen is.
Ja, wat is probleem daarmee?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Was de WUR maar nog engelserAltijd die resource magazine in het nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |