ooooh dat valt zat mee die prijs!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oh ja *Meld*![]()
Oh hier hebben ze niks gezegd over zonder beugel of voorgevormd. En deze was ook niet zo duur hoor, 14,95 geloof ik!
Hier hadden ze het er wek over dat ik veiligheidsspelden in huis moest hebben zodat ze bij stuwing ipv een bh met hydrofielluiers mijn borsten goed strak konden opbinden ofzoach ja het zal wel
Ik moet werken strakjes. Daar baal ik stiekem van want ik wil gewoon in mn onderbroek door het huis banjerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:59 schreef Ca.ra het volgende:
Ach Huupske, auw aan de pootjes...
Wel fijn dat je bloeddruk iig goed is, want de combo vocht en hoge bloeddruk schijnt spataderen te geven.
Lekker even in een koud voetenbadje en daarna weer met de voetjes omhoog?
Mijn mam is een beetje een kruidenvrouwtje, die had het over rozemarijn. Insmeren met olie waar je een paar drupjes etherische olie van rozemarijn in doet, of verse plukken, de blaadjes kneuzen en daar thee van trekken en als voetenbadje gebruiken (afgekoeld).
Ik heb nog geluk qua bh's. Doordat ik wad afgevallen waren mijn boobies geslonken van een krappe D naar een ruime C. Momenteel passen de D'tjes weer goed, en ik hoop dat ze verder niet te veel meer groeien. Maar ik vrees dat ik toch nog bh's bij zal moeten halen, iig voedingsbh's straks.
Incantrix, hopelijk kom je jr halve werkdag goed door en veel plezier in ons mooie limburg dit weekend.
Ik ga mezelf maar eens uit bed slepen, genieten van mijn lichte keuken.
wat fijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt zooo lekker geslapen!
Ik sliep om 22.15 en ben er 2 keer kort uit geweest om te plassen en ik werd om 6.45 wakker van Sasha.
Men wat voel je je dan een stuk beter zeg!
ik zal eens ff op die site kijken, bedankt voor jullie tips...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Nijna het volgende:
BJ, bij Anita hebben ze modellen die vanaf 70 gaan... (nee ik heb geen aandelen, maar heb me de vorige zwangerschap in die krengen van livera gepropt en ben zo blij dat ik nu eindelijk iets heb wat gewoon goed zit).
Nou precies, zit me hier op het werk ook te verbijtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:46 schreef vingerverf het volgende:
*burp* misselijk!
Weet je wat het nadeel is aan die misselijkheid? Je velt je beroerd, maar je moet wel gewoon door, want je omgeving weet het nog nietKunnen ze die misselijkheid niet gewoon wat later inlassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |