abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70363905
Hahaha Linda lollefanten zijn ook lief ja
Oh en zo droog van die 6 ons aangekomen maar hahaha. Wel netjes hoor! Absoluut
maar idd ghehe alsof je lijf denkt van omg nu mag het eindelijk weer... foooood!!

Innepin, mja het wordt wel steeds erger ja. Ik dacht een dag of twee geleden dat het ietsje was afgenomen, maar inmiddels heb ik zelfs worst-tenen en het vocht zit echt als een soort bult bovenop mn voeten? Zo'n charmante richel erin haha.
Nouja het doet geen zeer dat scheelt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70363964
Owja, dat wilde ik ook nog doen, een voor Poppedein! Maar in ieder geval fijn dat je positief in tranen uitbarstte om het kaartje
Lotte!
Noah!
pi_70363989
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Linda lollefanten zijn ook lief ja
Oh en zo droog van die 6 ons aangekomen maar hahaha. Wel netjes hoor! Absoluut
maar idd ghehe alsof je lijf denkt van omg nu mag het eindelijk weer... foooood!!

Innepin, mja het wordt wel steeds erger ja. Ik dacht een dag of twee geleden dat het ietsje was afgenomen, maar inmiddels heb ik zelfs worst-tenen en het vocht zit echt als een soort bult bovenop mn voeten? Zo'n charmante richel erin haha.
Nouja het doet geen zeer dat scheelt.
Dit vraagt natuurlijk om foto's
pi_70364062
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Dit vraagt natuurlijk om foto's
die staan er
post 119, in het blauw

Trouwens Poppedein, ik ben wel heel benieuwd naar je oude kaartje nu! Does PMen? En je nieuwe ook? aaaah toe? *pretty please?*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:42:51 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70364076
Oh huup je poodies omhoog die handel en niet meer hele dagen lopen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70364714
Huup, in water dobberend kan je nóg beter je pootjes omhoog doen hè
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70364773
Omg Huup je voeten! Gelukkig maar dat het niet zeer doet.
pi_70364814
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef innepin het volgende:
Huup, in water dobberend kan je nóg beter je pootjes omhoog doen hè
jaaaaa <3 ik wilde eerst dit weekend voorstellen om te dobberen maar nu heeft mn zusje besloten haar verjaardag eerder te vieren dus kan k niet

Doe ns een datum roepen met mooi weer? Ik heb een hoop tijd geloof ik komende tijd
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70365005
Huupke je Voetsels
Het wordt wel steeds erger hè?
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:24:41 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70365281
Zo, je voeten Huup!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:29:13 #136
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70365410
Zal ik dan ook maar?

Whaaaaaaa wat een voeten Huup!
Doe ze maar goed omhoog en nouja, als je er maar geen last van hebt he. Is je bloeddruk verder nog wel ok?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:46:42 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70365862
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef judes het volgende:

[..]

Is ook niet zo dat ik me 'zomaar' ziek meld, hoor, maar onze kat is deze week ook al ziek geweest en veel aan het mauwen geweest 's nachts, en ik ben ook nog eens erg verkouden. Vanmorgen was het echt alsof er een wolk in mijn hoofd hing, helemaal duizelig en hoofdpijn enzo... Dus ik zag het even niet zitten!

Wanneer vertellen jullie het eigenlijk aan anderen? (of wanneer heb je het verteld) Wij zijn half van plan om het dit weekend aan onze naaste familie te vertellen, maar ik vind het wel spannend. Het is dan pas 7 weken, voor mijn gevoel nog best kort. Ben toch ook wel bang dat het nog mis gaat. Maarja, als het mis gaat en niemand weet er iets van, zit je er helemaal alleen mee...
ik heb het verteld toen ik bijna 10 weken was, we hadden toen een etentje ter ere van mijn diploma, en daar waren zowel ouders als schoonouders (en mijn zus, schoonzus, zwager en beste vriendin) bij aanwezig...

vond het wel moeilijk om me zo lang stil te houden hoor,... maar achteraf blij dat we het zo gedaan hebben...

en ik ben ook nog steeds wel moe, maar de misselijk is de laatste 2 weken zo goed als weg!!!

en @Huup; aaaaahhh mijn voeten doen zeer als ik op je plaatje klik! ik heb vorig jaar na het vliegen ook vocht vastgehouden en ik had toen ook van die worsteteentjes die heeeeeel gespannen voelden....
heb echt met je te doen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70366262
Ik ben weer goedgekeurd door de Vk.
Vandaag ivm de warmte het opzetten van het bed en de box maar even uitgesteld tot morgen, we hadden er geen zin meer in.

Huup jemig en dan gaat het nog warmer worden ook volgende week zeggen ze De pijn in mijn handen door het vocht wordt ook steeds erger, helaas verder niks aan te doen volgens de Vk.

Panda, ik ben nu 37wk 2 dg zwanger en ik ga er ook gewoon nog op uit hoor. Niet te ver van huis, maar wel gewoon dingen doen anders word ik gek! Mochten mijn vliezen dan breken dan is er altijd wel een oplossing te vinden om snel thuis te komen en wat de rest al zegt, met een beetje pech moet ik gewoon nog 5 weken.
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:26:40 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_70366776
pfff...warm ja...en dan ben ik pas 28 weken. Gelukkig heb ik nu een heerlijk weekje vakantie! Mijn voetjes zijn wel dik vandaag, maar lang niet zo erg als bij huup. Pff, Huup hoe hou je het vol? Ik heb trouwens geen last van mijn handen, vervelend dat jij dat wel hebt FTA!
Vingerverf, ik weet niet meer of ik je welkom heb geheten, anders bij deze dus nog een keer.
Poppedein, emodagjes mogen best zo op zijn tijd. Ik vond je reactie vooral lief!
Over dat plassen, ik moet normaal zo rond de vier/half vijf 's nachts eruit en daarna slaap ik verder (ik slaap volgens mij ook gewoon op de wc..). Eerst vond ik het maar irritant omdat ik voor de zwangerschap zo doorsliep, maar nu vind ik het niet meer zo erg. En als ik dan eens een nachtje doorslaap, slaap ik zo diep dat mijn rug pijn doet bij het wakker worden.
En oja, emo buien. Ik had vandaag een moment in de supermarkt omdat de vrouw voor me maar niet opschoot met haar karretje, zo van, je kan je maar ergens aan ergeren...stom spul die hormomen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70366844
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd door de Vk.
Vandaag ivm de warmte het opzetten van het bed en de box maar even uitgesteld tot morgen, we hadden er geen zin meer in.

Huup jemig en dan gaat het nog warmer worden ook volgende week zeggen ze De pijn in mijn handen door het vocht wordt ook steeds erger, helaas verder niks aan te doen volgens de Vk.

Panda, ik ben nu 37wk 2 dg zwanger en ik ga er ook gewoon nog op uit hoor. Niet te ver van huis, maar wel gewoon dingen doen anders word ik gek! Mochten mijn vliezen dan breken dan is er altijd wel een oplossing te vinden om snel thuis te komen en wat de rest al zegt, met een beetje pech moet ik gewoon nog 5 weken.
Ja ik ook maar niet graag in mijn eentje.
Ben daarnet wel alleen boodschappen gaan doen hier in de straat.
Maar toen ik thuiskwam met die zware tas was ik wel kapot en moest effe op de bank uitrusten van de warmte.

Maar t helpt wel, voel me al iets minder sloom en verveeld.
Net heb ik het afwasmachine aangezet, eten gemaakt en het beddengoed afgetrokken en alle was alvast in de wasmachine gestopt voor vanavond.

Ben opeens wat actiever.
pi_70367229
BJ wat fijn dat de misselijkheid voorbij is wel jammer van de moeheid maar het is hopelijk al wat beter dragelijk als je je niet zo gammel voelt de hele dag

FTA goedgekeurd wat vervelend dat bij jou je handen zo'n zeer doen door het vocht enzo zeg
Hopelijk heb je er niet teveel last van nu het nog warmer wordt enzo.
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef Ca.ra het volgende:
Zal ik dan ook maar?

Whaaaaaaa wat een voeten Huup!
Doe ze maar goed omhoog en nouja, als je er maar geen last van hebt he. Is je bloeddruk verder nog wel ok?
echt hoor, ik ben inmiddels zelf wel een klein beetje gewend aan t uitzicht maar als ik jullie reacties zo lees dan vraag ik me echt af wat mensen op straat bijvoorbeeld wel niet van mn poezelige stalpootjes moeten denken haha
Maar het doet echt echt geen zeer, het voelt alleen eh, gezwollen I guess, maar er wordt duidelijk niets afgekneld gelukkig. En Ca.ra met de bloeddruk is alles prima, zelfs een soort van aan de lage kant van normaal. Jullie zijn lief allemaal
het komt vast wel weer goed, ik ga me gewoon suf zweten en plassen na de bevalling
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:05:31 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70367843
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef judes het volgende:

[..]

Is ook niet zo dat ik me 'zomaar' ziek meld, hoor, maar onze kat is deze week ook al ziek geweest en veel aan het mauwen geweest 's nachts, en ik ben ook nog eens erg verkouden. Vanmorgen was het echt alsof er een wolk in mijn hoofd hing, helemaal duizelig en hoofdpijn enzo... Dus ik zag het even niet zitten!
Ik bedoelde dat ook niet hoor, dat jij je 'zomaar' ziek zou hebben gemeld. Alleen denk ik dat ik zelfs als ik eigenlijk echt wel ziek zou zijn (en mij ziek zou melden als ik niet zwanger zou zijn) ik nu wel gewoon zou gaan werken. Eigenlijk niet goed dus, maar ik voel me nu al bezwaard en ik heb het nog niet eens verteld op mijn werk. Met mijn miskraam waren ze overigens wel heel lief een paar maanden geleden, dus ze weten wel dat we er mee bezig zijn en denk dat ze wel blij voor me zijn als het nu wel goed zou gaan. Maar toch... zit me er nu al druk om te maken.
quote:
Wanneer vertellen jullie het eigenlijk aan anderen? (of wanneer heb je het verteld) Wij zijn half van plan om het dit weekend aan onze naaste familie te vertellen, maar ik vind het wel spannend. Het is dan pas 7 weken, voor mijn gevoel nog best kort. Ben toch ook wel bang dat het nog mis gaat. Maarja, als het mis gaat en niemand weet er iets van, zit je er helemaal alleen mee...
Ik denk dat wij het de naaste familie vertellen als we de 6e juli de echo hebben gehad (ruim 7 weken ben ik dan) en de rest en mijn werk na de vakantie (ruim 11 weken ben ik dan) als alles goed mag gaan.
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:11:33 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70368021
Ik heb niet veel onthouden van wat ik allemaal gelezen heb (en VK zegt dat het nog erger wordt ) maar huup!! Waar zijn je enkels!!

Nou na een superdrukke week heb ik eindelijk weekend en tijd om een berichtje te plaatsen. Afgelopen dinsdag naar VK geweest. Stel leuke dames. Enige 'vreemde' is dat zij uitgerekend hebben dat ik 1 dag verder ben in mijn zwangerschap vandaag dus 6w3d maar mijn uitgerekende datum verschuift 2 dagen naar 18 feb

Verder is de kraamzorg geregeld, kraampakket is besteld en huisarts is ook op de hoogte.
En het hoogtepunt: de 1e echo is gepland en die krijg ik op 17 juli!!

Ow, en ik kreeg een brief van de huisarts: nadat ze overlegd hadden met een GGD arts hebben ze toch besloten dat ik maar even bloed met gaan prikken voor de Q-koorts. Was het net weer uit mijn hoofd verdwenen...

En ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn schoonouders hebben we het een paar dagen geleden verteld (toen was ik nog geen 6 weken) en verder is nog niemand behalve dus al die instanties op de hoogte. Ik ben van plan om het over een week of 2 te vertellen aan mijn familie en dan langzaamaan ook op het werk. Dit laatste eigenlijk vooral ivm vermoeidheid en ik wil dan eventueel gebruik kunnen maken van de optie om wat meer pauze te nemen.of ik het dan doe is een tweede
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:14:45 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70368114
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef happyme28 het volgende:
Ik bedoelde dat ook niet hoor, dat jij je 'zomaar' ziek zou hebben gemeld. Alleen denk ik dat ik zelfs als ik eigenlijk echt wel ziek zou zijn (en mij ziek zou melden als ik niet zwanger zou zijn) ik nu wel gewoon zou gaan werken. Eigenlijk niet goed dus, maar ik voel me nu al bezwaard en ik heb het nog niet eens verteld op mijn werk. Met mijn miskraam waren ze overigens wel heel lief een paar maanden geleden, dus ze weten wel dat we er mee bezig zijn en denk dat ze wel blij voor me zijn als het nu wel goed zou gaan. Maar toch... zit me er nu al druk om te maken.
Oei, daarvoor kreeg ik dus op mijn kop van de VK! Die zei dus tegen mij dat als ik me nu zo slecht zou voelen als de 1e dag dat ik ziek werd 2 weken geleden en ik dus ben gaan werken functionerend op paracetamol, ik echt niet meer mocht gaan werken!
Zoals ze zei: je hebt niet meer alleen jezelf om voor te zorgen...
pi_70368164
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:32 schreef innepin het volgende:

Poppedein, ook jij mag wel eens een baaldag/emodagje hebben hoor! Je komt hier altijd over als de Vrolijkheid Zelve, altijd enthousiast en lief enzo, maar jij mag ook best gewoon last van je hormonen hebben zoals de rest van ons

Hahahahha...Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Daar ging ze weer!

Och HuupjeHoopjeVocht, ik ben echt blij dat je voeten je geen pijn doen, gelukkig maar! Maar inderdaad, man wat zul jij plassen straks! En B maar slepen met kraamverband en gezinsverpakkingen toiletpapier

Judes, wij hebben t rond 10 weken verteld aan onze ouders + broers en zus. We wilden t eigenlijk al eerder doen, maar toen was "het" moment er niet. Achteraf ben ik blij dat ik t niet eerder dan dat verteld heb, mijn moeder heeft echt 2 weken een kluizenaarsleven geleefd, omdat ze zó blij was dat ze zo bang was dat ze t niet voor zich kon houden, ze heeft regelmatig gewoon de telefoon laten rinkelen of de voordeur niet open gedaan... gek mensch! Mijn schoonmoeder was even blij, maar die deed iets minder moeite om haar mond niet voorbij te praten... Heeft mij in ieder geval geleerd dat ik t een volgende keer zéker niet eerder zou vertellen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:18:11 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70368211
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oei, daarvoor kreeg ik dus op mijn kop van de VK! Die zei dus tegen mij dat als ik me nu zo slecht zou voelen als de 1e dag dat ik ziek werd 2 weken geleden en ik dus ben gaan werken functionerend op paracetamol, ik echt niet meer mocht gaan werken!
Zoals ze zei: je hebt niet meer alleen jezelf om voor te zorgen...
Ja, ik weet het maar gelukkig (klop .. klop..) heb ik me de afgelopen 5 jaar niet 1 dag ziek gemeld (op mijn miskraam na) dus ik hoop dat het me bespaard blijft.

Fijn Asy, dat de echo datum vast staat!
pi_70368910
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Wat doe ik
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70368985
Wij hebben het nog niet aan de ouders verteld, maar dat moet maar wel heel snel inmiddels. Het probleem is alleen dat we er dan heen moeten en dat is nogal een georganiseer.
Maar inmiddels weten al een beetje teveel mensen het eerder dan de ouders en dat is niet tof.

Dus het moet maar volgende week ergens! Ben benieuwd naar de reacties.
pi_70369039
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Is dat nou niet lastig op je werk?
*hartje laten horen*
En dan zelf gaan huilen! Ik zou het doen denk ik
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:52:01 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70369259
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, ik weet het maar gelukkig (klop .. klop..) heb ik me de afgelopen 5 jaar niet 1 dag ziek gemeld (op mijn miskraam na) dus ik hoop dat het me bespaard blijft.

Fijn Asy, dat de echo datum vast staat!
Misschien blijfthet je wel bespaard en anders schijt! Zeker als je je in 5 jaar nog niet ziek gemeld hebt...
ik was 'vroeger' ook nooit ziek, maar sinds ik mijn huidige baan heb lijk ik alle virussen wel op te pikken en ben ik gemiddeld 3x per jaar ziek (waarbij het record dan afgelopen keer)

Ja, ik neem aan dat ik dan al een hartje zie kloppen toch? (ben dan 9w4d)

Poppedein, ik moest van de week bijna huilen aan de telefoon toen ik de kraamzorg aan het regelen was. En die mevrouw reageerde ook nog eens heel lief waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd...
Heb jij trouwens al de uitslag van dat Parvogebeuren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')