mijn hemel, t is hier echt niet bij te benen als je 2 daagjes niet online bent geweest!
Hoe graag ik ook zou willen, het lukt me niet om op iedereen te reageren...sorry daarvoor
Miss_sly, wat ontzettend rot dat t nu toch weer anders lijkt te lopen dan je zo graag wilde en probeerde voor jezelf! Zoals je t vertelt lijkt t alsof je wel helemaal duidelijk is wat nu t plan van aanpak is, ik hoop voor je dat dat ook zo is en dat je in ieder geval een beetje weet waar je aan toe bent! Heel jammer dat je je zwangrschap niet als zo fijn kunt ervaren als je graag zou willen, maar hoe cliché dan ook, elke dag is er 1 dichter bij Senna in je armen!
Chan, wat jammer dat je nu toch over moet naar de gyn, gelukkig is alles goed in te plannen qua afspraken, maar toch wel heel vervelend dat t nodig is je zo goed in de gaten te houden! Gelukkig ben je daar op de goeie plek om je kleine kaboutermeneer nog even een paar fijne laatste weekies in je buik te geven!
Vingerverf gefeliciteerd!

En Ymme, gefeliciteerd met t prachtig kloppende hartje op de echo, heerlijk joh!
Verder een hele dikke

voor iedereen die niet helemaal lekker is, pijntjes heeft of juist gewoon alleen maar happy zwanger is!!
Ik raak vertrut... Ik ben ineens helemaal aan t naaien geslagen.. Vanochtend werd ik om 05.15 al wakker van een feestje in mn buik en daarna kon ik niet meer slapen, ik heb me uiteindelijk tot M's wekker om 06.00 ging kunnen bedwingen om niet weer achter de naaimachine te kruipen en verder te gaan met t jurkje waar ik op t moment mee bezig ben.
Verder vandaag een emo-dagje, een echte hormonale, want t slaat steeds nergens op! Vanochtend even naar mn omaatje gereden, ik zie dr helaas veel te weinig met de slechte smoes dat ik steeds zo druk ben en t best een eindje rijden is voor alleen een bakkie koffie (uurtje). Toen ze me zag met mn dikke buik moest ze al in de deuropening huilen en riep maar met dr gevouwen handen voor dr mond "och wichie wat ben je mooi, wat ben je mooi".. *huil*... Op de terugweg langs Assen, waar dit weekend de TT is, werkelijk wel honderden motoren tegengekomen met als gevolg een huilbui in de auto omdat ik t motorrijen zo mis en vervolgens "boos" op mezelf dat ik iets echt zo mis, terwijl ik er zo iets fijns voor terugkrijg! Bij thuiskomst lag er een geboortekaartje, mijn laatste proefdrukje. We waren er eigenlijk al helemaal uit, ik had een kaartje ontworpen ergens online en die zou t worden. Maar van de week kreeg ik de kriebels, want t was m toch niet, niet nét niet, maar gewoon helemaal NIET! Toch weer aan t freubelen geslagen en nu lag ie op de mat... precies zoals ik m hebben wilde, ik ben dr zoooo blij mee *huil*
Oh en ik voel me een lekkere schijnheil, hahhaha.. Er was iets misgegaan met de aanmelding voor de blije doos, waardoor ik per ongeluk van de week nog een oproep kreeg om een doos op te halen. Rasechte nederlander als ik ben heb ik die vanochtend speciaal in een andere stad opgehaald omdat ik natuurlijk geen nee zeg tegen 2x kortingsbonnen etc
[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 25-06-2009 15:47:00 ]