Ik begin steeds meer te twijfelen aan de termijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Vingerverf, ik denk zelf met een week of 12-13. Ligt ook aan de gevoeligheid van je baarmoeder.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Wat een onnodige opmerking, Rocka
vingerverf, met 17 weken is toch niet laat, zeker niet voor een eerste? Je buikje ziet er inderdaad wel wat (mooi) bol uit voor 7 weken, dat wel.
Anders bel je de vk en leg je het uit. Misschien kunnen ze dan eerder een echo doen.
Ja het is vervelend he zo'n veranderende sterkte?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Ha! * Op zoek gaat naar kindjes met de beginletter A
vingerverf, ik zou ff de vlos bellen en vragen om een vroege echo.
Mss ben je ook wel veel verder dan je denkt!
rocka, das wel een lieve gedachte dat je wellicht beter van dichtbij ziet ivm baby dichtbij en zo
naja, tis gewoon irritant, verkeerd afgestelde lenzen en glazen.
maar om nou een nieuwe bril / glazen te kopen omdat ik tijdelijk afwijkende sterkte heb...
kzie wel hoe het verloopt en vraag wel aan de opticien wat wijsheid is
Bij B. wist ik pas dat ik zwanger was met 10 wk ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef DaviniaHR het volgende:
rocka was jij ook verder dan je dacht?
we zijn wel in goed gezelschap met zn allen zo
(Valt het op dat ik geen zin hetb in werk?)
Sorbootje, ik weet niet of ik te PM-en ben, maar als het kan je wil mag je over de PM tegen me klagen, dat helpt tegen de stress.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Droge ogen? Die had ik nog niet eerder gehoord. Gelukkig nog geen last van.
Ik hoop echt dat ik vannacht wat beter slaap. Maar dan moet die hele toestand met ex vanwel een beetje uit mijn hoofd gaan. Ik had er zo'n stress gevoel van. En daar baal ik m.b.t. baby dan weer zo van. Stress is zo slecht... maar ja, wat doe je er aan? Kon ik me er maar niets van aantrekken, maar het belang van de kinderen kan ik niet zomaar opzij schuiven.. Nou ja, vreselijk offtopic allemaal... maar ik wil dat stress gevoel kwijt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |