abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:04:26 #51
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70350279
Mmmmm koffie! Ik drink het inmiddels weer en beperk het tot 2-3 koppen per dag (meestal latte's of espresso's)

Huup, ik zeg niet dat wat ik zeg waar is hoor! Straks heb ik het weer gedaan.
Dit was wat mijn oogarts me vertelde. Je lichaam zou zich klaar maken en voorbereiden op een baby.
'n Hormonenverhaal klinkt ook heel 'normaal' eigenlijk.

Vingerverf, ik denk zelf met een week of 12-13. Ligt ook aan de gevoeligheid van je baarmoeder.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70350332
Droge ogen? Die had ik nog niet eerder gehoord. Gelukkig nog geen last van.

Ik hoop echt dat ik vannacht wat beter slaap. Maar dan moet die hele toestand met ex van wel een beetje uit mijn hoofd gaan. Ik had er zo'n stress gevoel van. En daar baal ik m.b.t. baby dan weer zo van. Stress is zo slecht... maar ja, wat doe je er aan? Kon ik me er maar niets van aantrekken, maar het belang van de kinderen kan ik niet zomaar opzij schuiven.. Nou ja, vreselijk offtopic allemaal... maar ik wil dat stress gevoel kwijt
pi_70350375
Dames, mag het schoppen van je kindje echt pijnscheuten veroorzaken? Ik heb al een dag of twee dat ie af en toe een plekje raakt dat ik door de grond ga van de pijn. Het is een hele felle pijn ergens onderin. Hij heeft er nou zo vaak tegenaan geschopt dat ik het zelfs nog voel zonder dat ie echt schopt. Geen idee of me hier nou zorgen over moet maken.
En oja, ik ben veranderd in een waggelende eend. Mijn rug wil effe niet meer..nog 1 dagje, dan heb ik een weekje rust gelukkig.

Ymme, een goede echo, fijn! (en de rest van de nieuwtjes ben ik al weer kwijt...) Oja, er was iemand ziekjes...beterschap!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70350456
Mefke, volgens mij kan je kindje je flink beurs schoppen en kan dat idd ook flink pijn doen. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even bellen? Sterkte!
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:15:30 #55
190853 RockabeIIa
pi_70350606
mefke dat is zo akelig! Ik had bij B ook blauwe plekken onder mijn ribben en dat was 'normaal' (ik voel het zo weer als ik er aan denk) maar ik zou wel effe je vk inlichten voor de zekerheid...
pi_70350682
Mefke, mss een indalingsactie van je beeb?

Ik heb wáárdeloos geslapen Heel mijn onderkant incl heupen doet zeer na die behandeling van meneer de fysio Kan niet op of neer

Zó dat moest ik even kwijt

Allemaal een heel goede dag gewenst
#geen
pi_70350730
Mefke mn meisje heeft hier een hele tijd zo gelegen dat het voelde alsof ze iedere keer met 1 voetje tegen een bepaald spiertje of peesje aanschopt ofzo. Onder mn ribben links. Dat deed echt enorm zeer maar het was duidelijk dat het kwam doordat ze iets raakte, sinds ze verschoven is een paar cm's heb ik er geen last meer van.
En je hoort idd wel vaker dat vrouwen gewoon blauwe plekken aan de buitenkant hebben van het schoppen bizar eigenlijk.

Rocka haha mafketel
weet ik toch maar lief dat je t zegt. Ik bedoelde meer dat die opticien echt zo'n enorme droogkloot was die duidelijk zn hormonen-riedeltje-uit-de-boekjes af stond te draaien jouw versie klinkt veel meer roze wolk verantwoord
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:20:50 #58
190853 RockabeIIa
pi_70350795
duchess, ik ken dat slechte slapen. Hier is dat de vorige zwangerschap ook zo naar geweest en nu weer. Heel het bed vol kussens en toch geen verlichting kunnen vinden en dan uit bed komen strompelen alsof je 89 jaar bent. Maar het gaat over! Heus!
pi_70350838
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:

Vingerverf, ik denk zelf met een week of 12-13. Ligt ook aan de gevoeligheid van je baarmoeder.
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de termijn
Echt.
Ik testte op woensdag, omdat ik me al een tijdje wat raar voelde. Toen negatief (niet goed gekeken naar eventueel licht streepje) zondags voelde ik me nog steeds raar, toch maar weer getest en toen positief.

Maar ik durf toch te zweren dat ik al een dag of 3 aldoor op de zelfde plek dingetjes voel En ik word ook al aardig bol voor 7 weken....
En het gevoel is écht hetzelfde als toen ik zwanger was van A. en die voelde ik vrij laat (ong. 17 weken).
pi_70351019

[ Bericht 55% gewijzigd door vingerverf op 25-06-2009 10:34:45 ]
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:28:45 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70351045
Ha! * Op zoek gaat naar kindjes met de beginletter A

vingerverf, ik zou ff de vlos bellen en vragen om een vroege echo.
Mss ben je ook wel veel verder dan je denkt!

rocka, das wel een lieve gedachte dat je wellicht beter van dichtbij ziet ivm baby dichtbij en zo

naja, tis gewoon irritant, verkeerd afgestelde lenzen en glazen.
maar om nou een nieuwe bril / glazen te kopen omdat ik tijdelijk afwijkende sterkte heb...
kzie wel hoe het verloopt en vraag wel aan de opticien wat wijsheid is
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 10:29:43 #62
5428 crew  miss_sly
pi_70351087
Wat een onnodige opmerking, Rocka

vingerverf, met 17 weken is toch niet laat, zeker niet voor een eerste? Je buikje ziet er inderdaad wel wat (mooi) bol uit voor 7 weken, dat wel.
Anders bel je de vk en leg je het uit. Misschien kunnen ze dan eerder een echo doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:30:17 #63
190853 RockabeIIa
pi_70351110
vingerverf, je komt er gauw genoeg achter Het gaat nou eenmaal sneller bij een volgende zwangerschap.
En als je dan toch een verrassing hebt is het toch fijn dat je de eerste termijn al door bent! (vond ik wel heel erg fijn achteraf)
pi_70351269
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Wat een onnodige opmerking, Rocka

vingerverf, met 17 weken is toch niet laat, zeker niet voor een eerste? Je buikje ziet er inderdaad wel wat (mooi) bol uit voor 7 weken, dat wel.
Anders bel je de vk en leg je het uit. Misschien kunnen ze dan eerder een echo doen.
Wat zegt Rocka?

Ik heb volgende week al een echo en dan ziet ik het wel.
Alleen het heeft nu gewoon nogal een hoog wtf gehalte
pi_70351309
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Ha! * Op zoek gaat naar kindjes met de beginletter A

vingerverf, ik zou ff de vlos bellen en vragen om een vroege echo.
Mss ben je ook wel veel verder dan je denkt!

rocka, das wel een lieve gedachte dat je wellicht beter van dichtbij ziet ivm baby dichtbij en zo

naja, tis gewoon irritant, verkeerd afgestelde lenzen en glazen.
maar om nou een nieuwe bril / glazen te kopen omdat ik tijdelijk afwijkende sterkte heb...
kzie wel hoe het verloopt en vraag wel aan de opticien wat wijsheid is
Ja het is vervelend he zo'n veranderende sterkte?

Nouja mijn opticien zei dus dat het een dure grap was om echt een andere sterkte te gaan aanmeten omdat het wel per maand kon veranderen. Met lenzen was het volgens hem wel iets makkelijker te doen als je maandlenzen hebt, omdat je dan iets makkelijker gewoon een andere sterkte kunt nemen, je gooit ze daarna toch weg. Misschien kun je daar eens naar informeren?
Hij adviseerde pas 6 maanden na de bevalling weer een meting te laten doen voor een nieuwe bril.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:35:54 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70351313
rocka was jij ook verder dan je dacht?
we zijn wel in goed gezelschap met zn allen zo

(Valt het op dat ik geen zin hetb in werk? )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:37:39 #67
190853 RockabeIIa
pi_70351366
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef DaviniaHR het volgende:
rocka was jij ook verder dan je dacht?
we zijn wel in goed gezelschap met zn allen zo

(Valt het op dat ik geen zin hetb in werk? )
Bij B. wist ik pas dat ik zwanger was met 10 wk ofzo
Dit keer heb ik het bewust vanaf het begin mee gemaakt. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste keer Dat was toch wel heel fijn, dat je eigenlijk die eerste onzekere periode al bijna voorbij bent als je je eerste echo hebt.
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:37:47 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70351372
En ook hier een slechte slaapster...
alles deed zeer, en ben ook niet echt soepel meer te noemen (keren van zij naar andere zij is geen s6 meer)
last van de rug, en pijn in de benen...

vanaf wanneer kan je lichaam beginnen met oefenweeën die je aardig voelt?
had namelijk het gevoel vannacht al zoiets te merken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:13:33 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70352494
voor alle slechte slaapsters... erg vervelend...
Ik was ook alweer om 6 uur wakker... hoezo biologische klok?? (3dagdiensten gehad he?) heb later nog ff een poosje kunnen slapen, maar niet ECHT uitgeslapen....

@Ymme; voor je goede echo! heb je nu het gevoel ook iets meer te kunnen ontspannen?
en wat lekker dat je nog 2 keer mag kijken! ik mocht ook 2 keer en vond dat wel erg prettig!

@Vingerverf, wat spannend dat je geen idee hebt hoe lang je zwanger bent!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:21:07 #70
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70352759
ymme wat goed !!!

@Incantrix
Toen Thijs geboren was, en thuis was, hebben we Thijs in de maxi-cosi op de bank neergezet, zodat de katten uit hun eigen naar Thijs toe konden en eraan ruiken, snuffelen, bekijken.
Dat ging eigenlijk gewoon heel rustig en natuurlijk en ze deden heel lief.
Ook als we later met Thijs op de bank zaten, mochten ze altijd ruiken snuffelen.

Hier waren het dan ook echte maatjes.

Als straks dit kindje geboren is, wil ik het op dezelfde mannier aanpakken, de kleine in maxi-cosi op de bank zetten en de katten laten kijken snuffelen ruiken, over de volwassen katten maak ik me niet direct zoveel zorgen.
over de jongste iets meer, maar meer omdat zij nog zo speels en druk is.

En nu kunnen de katten ook gewoon als wij met de kinderkamer bezig zijn op het kamertje kijken, en in de box kunnen ze nu ook nog gewoon.
Straks gaan de ballonnen weer in de box en dan weten ze weer dat het verboden terrein geworden is

nee maak me niet echt zorgen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70353455
Ymme wat fijn zeg van je goede echo En straks gewoon nog een keertje kijken

Vanmorgen bij de verloskundige geweest.Alles was goed. Ik moet alleen wat rustiger aandoen. Vorige week was ik op vrijdag zo gaar en moe. Toen ik eenmaal thuis was kreeg ik een soort wee-achtige krampen in mijn rug. Ik ben maar op de bank gaan liggen en na een uurtje ofzo trok het weg. Net toen ik eigenlijk de verloskundige wilde bellen. Toen ik het vandaag vertelde zei de verloskundige dat ik dan rustiger aan moet gaan doen. Maar ja hoe doe je dat met een bijna-peuter thuis? Ik til haar al bijna niet meer en zware dingen zoals in bed leggen enzo doet mijn vriend meestal
Sorry voor de niet-vrolijkheid, maar ben er toch best van geschrokken net.

Ik heb vannacht juist als een blok geslapen. Komt denk ik ook door het warme weer. Daar kan ik nu echt zo slecht tegen. Ook door mijn lage bloeddruk volgens de verloskundige. Ik kan alleen nog slippers aan en zelfs dan heb ik nog zweetvoeten Echt te erg gewoon. Mijn gewone schoenen passen al niet meer, zitten nu echt te strak...

O ja nog wel iets leuks te vertellen Ik heb het hoofdje van ons meisje gevoeld! De verloskundige zei me dat ik ergens moest voelen, en toen voelde ik een klein bolletje Daarna kreeg ik een enorme schop. Echt zo van: he laat mijn hoofd eens los!
pi_70354361
Goeiemorgen!middag!

Wat vreselijk dat juliie zo slecht slapen, ik lijk juist vaak in coma te liggen. Voor mn zwangerschap lag ik rustig tot 03.00 wakker, maar nu val ik binnen een half uur meestal in slaap! (Tuurlijk slaap ik soms wel slecht, maar meestal niet )

Vingerverf, welkom! Ook ik ben weer erg beniewd wie je bent

Stiemie, wat leuk dat je het hoofdje hebt gevoeld

Volgens mij pas ik echt niet meer in mn kleren, ik heb eergister een buikband gekocht om de elastiekjes en de open gulp te verhullen en zodat ik mn oude shirtjes nog aankan, maar of het echt een oplossing is weet ik niet..
En ik ben een dweil, ik vergeet echt alles Mijn auto heeft vannacht niet eens op slot gestaan Nou scheelt het dat het is wel veilig is, maar toch En toen was ik zonet mn tas kwijt.. En die stond dus nog in de auto...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:17:08 #73
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70354567
goedemiddag

Vingerverf proficiat en welkom...

en dan ben ik het vergeten... Is laatste tijd zo erg met me.. ik vergeet echt alles...
pi_70354629
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Droge ogen? Die had ik nog niet eerder gehoord. Gelukkig nog geen last van.

Ik hoop echt dat ik vannacht wat beter slaap. Maar dan moet die hele toestand met ex van wel een beetje uit mijn hoofd gaan. Ik had er zo'n stress gevoel van. En daar baal ik m.b.t. baby dan weer zo van. Stress is zo slecht... maar ja, wat doe je er aan? Kon ik me er maar niets van aantrekken, maar het belang van de kinderen kan ik niet zomaar opzij schuiven.. Nou ja, vreselijk offtopic allemaal... maar ik wil dat stress gevoel kwijt
Sorbootje, ik weet niet of ik te PM-en ben, maar als het kan je wil mag je over de PM tegen me klagen, dat helpt tegen de stress.

En mij helpt het met mijn eigen gevoelens als een ander dat ook heeft, want zo te lezen zijn we namelijk lotgenoten...

[ Bericht 1% gewijzigd door CalamityJane op 25-06-2009 12:49:27 (Ben achter het PMen, het envelopje gaf het weg...) ]
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70355448
@ Ymme, fijn dat je echo goed was

@ Tessie, nog gefeliciteerd en je klinkt gelukkig!

@ Vingerverf, gefeliciteerd met je zwangerschap

@ Kersjes, leuk om dat met je collega's te kunnen delen, is toch bijzonder enne, beterschap!

@ Duchessx, jammer van je pufclubles maar idd, misschien ook wle fijn dat je een beetje weet wat er event. ook kan gebeuren anders kom je misschien wle erg voor verrassingen te staan.

@ Martine, heb hetzelfde als jou, aan het begin extra gewacht met kamertje enzo en dan ben je ineens 20 wkn geweest en denk je, hhmmzz er is ook nog een kamertje hehe.
Het gaat ineens heel snel en wij moeten ook nog beginnen.
Ff muren verven, muursticker erop, meubeltjes erin en dan is het bij ons al klaar.
Oja en nog wat voor de ramen aan verduistering.
Succes ermee, weten jullie al wel wat jullie willen?

@ Chan, hoest met jezelf verder?
Kun je een beetje ontspannen?

@ Missly, jammer dat je over gaat naar de gyn maar ja wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.

@ Sorbootje, bah op problemen zit je nu natuurlijk niet te wachten, sterkte ermee.

@ Davinia, fijn dat de uitslag goed was, lijkt me een hele last van je af te vallen dan.

@ Stiemie, succes met rustig aan doen, goed op jezelf passen.
Leuk dat je t hoofdje hebt gevoeld, lijkt me heel apart.

Hier alles aardig goed, moe (goh vertel eens wat nieuws hehe) enne ook vanacht slecht geslapen.
Verder last van onder in mijn rug/bil, ff fysio voor bellen.
Als ik paar dagen vrij ben gaat het wel maar als ik heb gewerkt kan ik 's nachts amper mn bed uit komen en niet op mn linker been staan om te lopen, als ik evne op gang ben wel weer.
Moet het dus op werk ook iets kalmer aan doen.
Dinsdag weer controle.
Een dezer weken met het kamertje beginnen.
Gisteravond naar de hema geweest voor de kortingsavond en ff flink geshopt aan badje, hydrofiel luiers, rompers, nagelknipsetje, dekentje etc.
Erg leuk en het begint allemaal steeds realistischer en echter te wordne, echt leuk.
Vooral nu de positiebroeken ook een feit zijn dan lijkt het gelijk heel wat haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')