kheb het nog niet geprobeerd.... slapenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wat brengt jou hier zo laat?
Kun je door de zwoele avond niet slapen?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb het nog niet geprobeerd.... slapen
jij werkt nu?
als je nou post post post en af en toe druk heb ik er ook nog wat aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
druk druk druk en af en toe ff posten!
ja prima hoor en daar bij jou?!quote:
gelukkig nog geen exemplaren gesignaleerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:51 schreef wonderer het volgende:
Nope, volgens mij niet, iedereen is hier "gezond"Daar wel dan?
Ach stel je niet aan. Hij zei dat ie een hele goede was, ik had net 2 minuten daarvoor de plumeau moeten gebruiken terwijl er maandag gepoetst is. Dan krijg je zo'n impulsieve reactie. Het was niet eens zo dat ik eens ff bewust ging klagen want dan had ik dat wel via MSN gedaan. Het was een reactie op zijn post.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Misschien beseft ie dan voor de volgende keer dat publiekelijk mensen bekritiseren/ een reprimande geven niet zo netjes is..
truste iig
zeg, je eerste post van vandaag (al hier dan) is niet in lijn met de vorige postquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh wat sommige mensen snel op hun tenen getrapt zeg.
En reprimande is wel een erg groot woord voor zoiets![]()
waarom naar Schiphol toe als je ook richting Eindhoven komt ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef Nuno_G het volgende:
koffie veel koffie en dan de rest inpakken en dan zie ik jullie allemaal natuurlijk op Shiphol
Ja ik was nog de vuurrode Bjorn Borg vergeten te meldenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
zeg, je eerste post van vandaag (al hier dan) is niet in lijn met de vorige post![]()
We willen weten wat een ieder aanheeft vandaag
omdat ik naar schiphol vlieg en niet naar eindhovenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom naar Schiphol toe als je ook richting Eindhoven komt ?
Maar jij had toch eerder gepost dat jij ergens tussen vandaag en zondag ook nog in de regio Eindhoven zou zijn ?????quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat ik naar schiphol vlieg en niet naar eindhoven
En heb je genoeg koffers bij om alles mee te kunnen nemen, of is de vrachtauto van DHL al geregeld en stuur je het meeste direct door naar Lisboa ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat ik naar schiphol vlieg en niet naar eindhoven
Ow.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
zeg, je eerste post van vandaag (al hier dan) is niet in lijn met de vorige post![]()
We willen weten wat een ieder aanheeft vandaag
Fatsoenlijke kleren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |