Jij luistert zeker negermuziekquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Druktemaker het volgende:
Waarom wil je die troep überhaupt luisteren?
Dat is inderdaad mijn klacht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef J0ttem het volgende:
Tevens:
Free Record Shop en dergelijke![]()
![]()
Die rukkers verkopen allen TMF-grafmuziek
Ik woon in een dorp en heb teweinig tijd om echt zoeken. Internet kopen is een goed alternatief.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef Ruud het volgende:
Als je een beetje zoekt, kun je dat makkelijk vinden lijkt mij. Zeker in de grotere steden.
Gast, vrijwel elke stijl (ook rock) komt voort uit 'negermuziek'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:51 schreef 123fokacount het volgende:
[..]
Negermuziek is inderdaad treurig
Kloons van gebanden.quote:
Dusssss...quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:53 schreef Ritmo het volgende:
Gast, vrijwel elke stijl (ook rock) komt voort uit 'negermuziek'.
Toen waren negers nog oke (Chuck Berry, Little Richard,Bo Diddley,Howlin Wolf).quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, vrijwel elke stijl (ook rock) komt voort uit 'negermuziek'.
Maar goed, zulke wereldvreemde types als jij zijn de moeite niet eens waard om op in te gaan verder.
Een plato of een velvet music oid. En misschien nog wel bij n mediamarkt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef Ruud het volgende:
Als je een beetje zoekt, kun je dat makkelijk vinden lijkt mij. Zeker in de grotere steden.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=pogues+punk&btnG=Zoeken&meta=quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
The Pogues punk?
En die kun je trouwens in zowat elke Free Record Shop vinden.
Wayooooo.... Jij vindt het hier niet zo leuk volgens mij...quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef 123fokacount het volgende:
[..]
Toen waren negers nog oke (Chuck Berry, Little Richard,Bo Diddley,Howlin Wolf).
Maar boeit mij de oorsprong. Negermuziek van nunegers
Folk ja, uiteraard. Punk? Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef 123fokacount het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=pogues+punk&btnG=Zoeken&meta=
ik denk der komt nu iemand met lokale kleine lieve bandjes die alleen underground te krijgen zijn in ierlandquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef 123fokacount het volgende:
Dus maar downloaden.
klacht: Goede muziek in Nederland moeilijk/niet te koop.
Anti-klacht:
Great Big Seaquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik denk der komt nu iemand met lokale kleine lieve bandjes die alleen underground te krijgen zijn in ierland![]()
the pogues en flogging molly vind je echt in praktisch IEDERE Free Record Shop, the mahones kan wel eens lastiger worden idd.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:49 schreef 123fokacount het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp en heb teweinig tijd om echt zoeken. Internet kopen is een goed alternatief.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Maak er dan van: 'Geen Punk uit Ierland te koop in mijn dorp'.
Dat en domme linkdump.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
Wat een kutklacht. Er zijn zat winkels die dat verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |