UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
eens?quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
Ja ik zag het, goed bezig. Ik denk dat mensen minsten 10 delen of meer moeten posten om in het lijstje te komen, want dit schiet niet op, mensen die één topic langs komen ofzo die erin staan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het goed.
Ik had laatst al een keer alle UI's bijgewerkt dus die kloppen nog aardig.
goed punt. Anders wordt het een ellenlange lijst met lui die hier toch nooit komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja ik zag het, goed bezig. Ik denk dat mensen minsten 10 delen of meer moeten posten om in het lijstje te komen, want dit schiet niet op, mensen die één topic langs komen ofzo die erin staan.
* MarkoAlmelo maakt rare arm bewegingquote:
Bier!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was toch veels te mooi weer om te FOK!en.
Je hebt Bier en je hebt Grolsch, echte mannen drinken bier, ergo: geen Grolsch. Jammer voor ze, hadden ze maar niet met die reclame campagne moeten beginnen, want ik ben een echte man dus kan derhalve geen Grolsch meer drinken want dan ben ik een klein meisje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wel Grolsch toch? Of ga je ook al vreemd op biergebied?
Jij bent dus zo'n hokjesplaatser.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je hebt Bier en je hebt Grolsch, echte mannen drinken bier, ergo: geen Grolsch. Jammer voor ze, hadden ze maar niet met die reclame campagne moeten beginnen, want ik ben een echte man dus kan derhalve geen Grolsch meer drinken want dan ben ik een klein meisje.
Jazekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Henrike.
Volgend seizoen weer vakje B?
Ik vind Heineken lekkerder en het lekkerste van het meest verkrijgbare bier en je maakt me helemaal gelukkig met een ijskoude Warsteiner of een nog koudere Dommelsch Ice. Heeft geen kut te maken met waar ik vandaan kom maar met wat ik lekker vind.quote:
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind Heineken lekkerder en het lekkerste van het meest verkrijgbare bier en je maakt me helemaal gelukkig met een ijskoude Warsteiner of een nog koudere Dommelsch Ice. Heeft geen kut te maken met waar ik vandaan kom maar met wat ik lekker vind.
ben er vandaag nog langsgereden. is me niet opgevallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat ik niet meer in Goor woon![]()
http://goorsnieuws.nl/ind(...)8-goor-verleden-tijd
Over enkele ogenblikken station Swaffelooooooquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat ik niet meer in Goor woon![]()
http://goorsnieuws.nl/ind(...)8-goor-verleden-tijd
Moet je eens voorstellen hoe snel men eraan wentquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ben er vandaag nog langsgereden. is me niet opgevallen
Inderdaad, als we toch aan het veranderen zijn, dan meteen goed!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan ze Enschede dan toch maar Pluskut noemen? Swaffelo & Pluskut
Precies.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, als we toch aan het veranderen zijn, dan meteen goed!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:08 schreef Mdrop het volgende:
Tuurlijk, moet wat als je net uit het cafe komt.
Morgen als in, vandaag of vrijdagquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:26 schreef ACT-F het volgende:
Trouwens, morgen is het School- en Volksfeest hierWie zijn er van de partij?
ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:26 schreef ACT-F het volgende:
Trouwens, morgen is het School- en Volksfeest hierWie zijn er van de partij?
drumstickNL = Matthijsquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Bob-B het volgende:
Deze namenlijst dekt de lading veel beter denk ik, de rest is er nooit tot zeeeer zelden
[..]
eens?
Ik post soms wat, maar de topics gaan zo razendsnel hier. Ik lees net dat ik maar wat vaker moet reageren anders lig ik er uit.quote:
dan weet je er vanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik post soms wat, maar de topics gaan zo razendsnel hier. Ik lees net dat ik maar wat vaker moet reageren anders lig ik er uit.
have fun!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen ff mn zooi in mn auto gooien en dan naar Hans, waar we met 18 man verzamelen
Ik nietquote:
Dus je hebt me alleen maar gebruikt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietIk heb meer met ouder dan mij.
Maar ik had het wel tegen jou, ja
Uitzondering bevestigd de regel toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dus je hebt me alleen maar gebruikt?
haiquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigd de regel toch?![]()
![]()
Bevestigtquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigd de regel toch?![]()
![]()
Met ghb nooit meer neequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bevestigt.
Vanavond feestje bij ene leuke dame.
Stijlvol.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
Het is ook me 1eMaar ik vond hem wel redelijk staan.
Puike binnenkomer dacht ik zo.quote:en lol Blawh, met je 1e post in de VBL SC gooi je het topic #99 dicht.
Op internet niet, in het echt kan ik nog met je voetballen ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, ben ik nu niet meer interessant?
neeeeeee geen voetbal!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Op internet niet, in het echt kan ik nog met je voetballen ofzo.
Oohja op internet over voetbal lullen.
Heracles Almelooooooooquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
geen voetbal!!!!
he nou... kerels ook altijd
Clubbin'?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oeh zal zo es luisteren.. ben nu ff te druk met loos gaan met slamfm... Dj jean i guess....
Volgens mij hou ik nu al van jequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
geen voetbal!!!!
he nou... kerels ook altijd
Bron: http://www.tmz.com/quote:We've just learned Michael Jackson has died. He was 50.
Michael suffered a cardiac arrest earlier this afternoon at his Holmby Hills home and paramedics were unable to revive him. We're told when paramedics arrived Jackson had no pulse and they never got a pulse back.
A source tells us Jackson was dead when paramedics arrived.
LaToya ran in the hospital sobbing, after Jackson was pronounced dead.
Michael is survived by three children: Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson and Prince "Blanket" Michael Jackson II.
Helaas niet... da's alleen in het weekend... maar was net wel ff mooie plaat (geen idee welke helaas)quote:
Nu pas bedoel je schat?quote:
Ja nu pasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Helaas niet... da's alleen in het weekend... maar was net wel ff mooie plaat (geen idee welke helaas)
[..]
Nu pas bedoel je schat?
hmm was meer een mooie beukplaat.. geen diepliggende gedachten en teksten.... helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja nu pasmaar waar ging die plaat over?
Er zitten nogal toffers hier (waaronder ik) die helemaal los zijn op beukplatenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm was meer een mooie beukplaat.. geen diepliggende gedachten en teksten.... helaas
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Er zitten nogal toffers hier (waaronder ik) die helemaal los zijn op beukplatendus vandaar
maar mag welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou nou dat hoeft ook allemaal weer niet hoor
Jaa wel relax hier, jup ik had vanaf maandag al zomervakantie. en met dit lekkere weerquote:
Ik vind het wel lekker zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:![]()
allemaal alweer wakker.. keurig
Wat denken jullie, wordt het nog een beetje zonnig in twente vandaag? Zou gaan zwemmen, maar als ik naar buiten kijk zie ik alleen wolkjes![]()
Nee, zit lekker thuis nu. Leef niet om te werken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa wel relax hier, jup ik had vanaf maandag al zomervakantie. en met dit lekkere weer![]()
De school gaat verhuizen, dus daarom zo vroeg vakantie.
Ik neem aan dat jij nog op werk zit te ploeteren?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, zit lekker thuis nu. Leef niet om te werken.Met dit weer moet je gewoon lekker thuis buiten zijn.
Ik hoop op het zonnetje, maar vrees het ergste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:![]()
allemaal alweer wakker.. keurig
Wat denken jullie, wordt het nog een beetje zonnig in twente vandaag? Zou gaan zwemmen, maar als ik naar buiten kijk zie ik alleen wolkjes![]()
zo wordt ik toch nooit bruin!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoop op het zonnetje, maar vrees het ergste.
Zonnebank?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo wordt ik toch nooit bruin!!![]()
dan maar ff iets anders bedenken..
Wordt ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo wordt ik toch nooit bruin!!![]()
dan maar ff iets anders bedenken..
quote:
Dat soort fouten zie ik 2 tellen nadat ik wakker word alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Scherp hoor op de vroege ochtend![]()
quote:
Het is echt warm weer joh, ik zit de hele dag buiten te werken, echt knetters zweten enzeauquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:42 schreef Mdrop het volgende:
1 Goeden Avond?, heel de rug verbrand , wat een kut weer ook.
Is het nog beetje leuk op het schoolfeest?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net weer teug van de Schoolfeesttent. Was er nog volk van TOF aanwezig tijdens het borreluurtje?
Joade, normaal wa lekker maar niet als ik 1 keer in de 10 jaar buitenwerk ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het is echt warm weer joh, ik zit de hele dag buiten te werken, echt knetters zweten enzeau
Stomme vraag!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:43 schreef Bob-B het volgende:
Is het nog beetje leuk op het schoolfeest?
Facility Management.... maar tegenwoordig saxion deventer...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat studeerde je ook alweer in Groningen?
In mijn tijd waren schoolfeesten vet cool....quote:
Dus het moet Hengelo/Deventer zijn, best kut voor je, wil je erover praten? Moet ik je troosten? Femke is tegenwoordig zovaak nooit meer dat ik een vacature heb voor FOK!vriendinnetje! Zegt u het maar!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Facility Management.... maar tegenwoordig saxion deventer...daar is het niveau behoorlijk laag... vandaar...
OEH EEN AANZOEK!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dus het moet Hengelo/Deventer zijn, best kut voor je, wil je erover praten? Moet ik je troosten? Femke is tegenwoordig zovaak nooit meer dat ik een vacature heb voor FOK!vriendinnetje! Zegt u het maar!
Huh, bijna klaar, nu al? Das best rap! Wat ga je daarna doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
OEH EEN AANZOEK!![]()
Mwah.. is al minder kut dan Hengelo - Groningen... Nu nog jaartje stagelopen/afstuderen en dan klaar.... heb het overleeft dus....
daarna centen verdienen hoop ik...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Huh, bijna klaar, nu al? Das best rap! Wat ga je daarna doen?
Wil je een officieel aanzoek ofzo?
Ga je weg uit twente?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daarna centen verdienen hoop ik...
en best rap? ik ben 24... wordt een keer tijd![]()
Da's niet de bedoeling eigenlijkquote:
Je weet waar je de vragen mag droppen en wanneer je er morgen eerlijk antwoord op krijgtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Da's niet de bedoeling eigenlijkBen net sinds een half jaar weer terug in twente... Heb 2 jaar in groningen gewoont... daarna opleiding waar ik daar dus aan begonnen was hier afgemaakt...
Hopelijk kan ik hier werk vinden, en anders zie ik dan wel weer![]()
Maar jij dan? Jouw fotoboek is leeg, je leeftijd is me ondertussen ook een raadsel... mystery modje...
nou vooruit... maar alleen omdat het een EERLIJK antwoord is.. roflquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je weet waar je de vragen mag droppen en wanneer je er morgen eerlijk antwoord op krijgt
Nu al?quote:
Nee voor vanavond geen plannen Jij wel dan ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu al?
Zondag is brakdag! Het is nu nog maar zaterdag!
Ga je vanavond nog uit?
Papa Roach is in Atak vanavond, dus daar ga ik heenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee voor vanavond geen plannen Jij wel dan ?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Papa Roach is in Atak vanavond, dus daar ga ik heen
En daarna uit
Uhu = Ja, maar dan op de instemmende knikkende manier, snap je?quote:
Hmm daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 28 juni 2009 03:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De dag is net begonnen, dan moet je toch wakker zijn?
Jij slaapt natuurlijk na Sesamstraat. En rond middernacht word je weer actief ofniet?quote:Op zondag 28 juni 2009 03:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom slapen mensen dan op dit uur, ook zo'n onzin, je hebt meer dagdelen toch?
Tofquote:Op zondag 28 juni 2009 03:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Sesamstraat. Ik zie nu Elmo op VHS, die goeie toffe rakker. Hij doet net alsof het live is allemaal.
Je was niet de enige die er last van had.quote:Op zondag 28 juni 2009 05:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
verdorie het was om 5 uur al licht
Ja lekkerquote:Op zondag 28 juni 2009 13:30 schreef Mdrop het volgende:
Goeden Middag, wat een klote weer, warm maar niet eens zon.
Fantastisch is dat altijd, verplicht leuk doen bij je familiequote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja lekkerVandaag ook nog eens de verjaardag van mijn zus ole
PM!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja lekkerVandaag ook nog eens de verjaardag van mijn zus ole
quote:
Ik zal het straks nog een keer uitgebreid analyseren , eerst nog een paar potjes PES op de xboxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |