Chocoslagroomspin?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
Slagroom.![]()
Slagroom mengen met chocosaus.![]()
Chocoslagroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
Aardbeien met suiker, slagroom, chocosaus.I want it all.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Chocoslagroomspin?Slagroom is te zwaar voor een spin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slagroom is te zwaar voor een spin.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
appie heb er nog genoeg
Queenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hij wou ook van alles maar heb al even de voice mail er op
heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
appie heb er nog genoeg
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga het maar op een zuipen zetten.
Iedereen negeert me vandaag geloof ik. Mn baas laat niks van zich horen, mn beste vriend is van de aardbodem verdwenen, mn familie neemt niet op en mn dates zijn ook stilzwijgend.
Misschien is mn telefoon kapot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik zit ook aan het bierquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga het maar op een zuipen zetten.
Iedereen negeert me vandaag geloof ik. Mn baas laat niks van zich horen, mn beste vriend is van de aardbodem verdwenen, mn familie neemt niet op en mn dates zijn ook stilzwijgend.
Misschien is mn telefoon kapot?
quote:
Lekker van elkaars lichaam aflikkenquote:
hoef ook niet een op roepje hier op singles moet genoeg zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heeft
maar nee, daar ga ik niet heen
dan liever met een ijsklontje, en slagroom gewoon bij de aarbeienquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker van elkaars lichaam aflikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |