Chocoslagroomspin?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
Slagroom.![]()
Slagroom mengen met chocosaus.![]()
Chocoslagroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
Aardbeien met suiker, slagroom, chocosaus.I want it all.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Chocoslagroomspin?Slagroom is te zwaar voor een spin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slagroom is te zwaar voor een spin.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
appie heb er nog genoeg
Queenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hij wou ook van alles maar heb al even de voice mail er op
heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
appie heb er nog genoeg
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga het maar op een zuipen zetten.
Iedereen negeert me vandaag geloof ik. Mn baas laat niks van zich horen, mn beste vriend is van de aardbodem verdwenen, mn familie neemt niet op en mn dates zijn ook stilzwijgend.
Misschien is mn telefoon kapot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik zit ook aan het bierquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
Iedereen negeert me vandaag geloof ik. Mn baas laat niks van zich horen, mn beste vriend is van de aardbodem verdwenen, mn familie neemt niet op en mn dates zijn ook stilzwijgend.
quote:
Lekker van elkaars lichaam aflikkenquote:
hoef ook niet een op roepje hier op singles moet genoeg zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heeft
maar nee, daar ga ik niet heen
dan liever met een ijsklontje, en slagroom gewoon bij de aarbeienquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker van elkaars lichaam aflikken
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef djayzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker van elkaars lichaam aflikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik weet dat jij dan heel snel voor de deur zou staan.. maar sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hoef ook niet een op roepje hier op singles moet genoeg zijn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Tijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je wel had bijna gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Hij probeert zich voor te stellen hoe dat isquote:
Samen lukt het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik ben niet zo goed met slagroom.![]()
quote:Wel het leven van een spin gered, vanmorgen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dan heel snel voor de deur zou staan.. maar sorry
Goed idee dat geeft veel minder troepquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan liever met een ijsklontje, en slagroom gewoon bij de aarbeien
ik heb wel slagroom maar ik haat aardbeienquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee dat geeft veel minder troep
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie je wel had bijna gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent lekker bezig vandaag he
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
uhuquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het niet over me zelf
vies Tijn...echt heel viesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeert zich voor te stellen hoe dat is
Hoe kun je aardbeien nou haten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb wel slagroom maar ik haat aardbeien
en ik haat slagroomquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan lik jij maar de slagroom.. dan eet ik de aardbeien wel opquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet tijn ook niet opetenquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij bent lekker bezig vandaag he
Hahahahaquote:
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeert zich voor te stellen hoe dat is
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Tijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt aan het weer.Dat ik zo ben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
*negeerd*quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geloof me zeker niet als ik zeg dat het door de warmte komt
Waarom geef je het weer nou de schuldquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
![]()
Lubbyquote:
ik lik niet aan vrouwen...ze likken maar aan mijquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan lik jij maar de slagroom.. dan eet ik de aardbeien wel op
Wat is dat toch met die mannen en het weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
![]()
Blijkbaar niet.... hij is leegquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's wel een hele rare strik. Vang je daar veel mee?
Niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
snap wel niks van signalen maar heb geen bord voor me kop
quote:
ik vang er bot mee, veel botquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's wel een hele rare strik. Vang je daar veel mee?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom geef je het weer nou de schuldGoed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze smerig zijnquote:
ok dan neem ik de slagroom en de aardbeienquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik lik niet aan vrouwen...ze likken maar aan mij
Ben ik vies?quote:
Gelukkigquote:
Gewoon jezelf zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
heeeeeej lieverd
jaaaa graaaaggggggg
wat moet ik doen?
strippenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
heeeeeej lieverd
jaaaa graaaaggggggg
wat moet ik doen?
Ga Tijn maar pesten ik trap er niet inquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik dacht van wel.. als je die weg zou halen, zou je de signalen misschien wel zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijndan komt alles goed !!
Ik pest je niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga Tijn maar pesten ik trap er niet in![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom geef je het weer nou de schuldIk moest iets verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die mannen en het weer
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag mij wel opeten hoor.quote:![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
|En daar was je al niet zo'n kei in...quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag mij wel opeten hoor.![]()
dat is een kloon van me...begin maarquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potver. Door al dat praten over eten krijg ik zin in wat lekkers.![]()
Het is maar goed dat het niet over seks ging.
Subtiel ben je wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
|En daar was je al niet zo'n kei in...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ga Tijn maar pesten ik trap er niet in
Dat heet flirtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt je kans gemist
14 SHADES OF GREY
Ging het niet over sex dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potver. Door al dat praten over eten krijg ik zin in wat lekkers.![]()
Het is maar goed dat het niet over seks ging.
eigenlijk wel. slagroom likken en opwinden met ijsblokjes.....quote:
ik snap het ook niet...mag je strippen voor me en dan krijg je ditquote:
Volgens mij heb jij ook een bord voor je hoofdquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heet flirtenJe hebt je kans gemist
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heet flirtenJe hebt je kans gemist
Hallo, wat heb ik hiermee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
eigenlijk wel. slagroom likken en opwinden met ijsblokjes.....
o venco!
Ik wel..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das anders helemaal niet zowant ik heb niets in huis.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nog) niksquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, wat heb ik hiermee te maken?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
beton....keihard betonquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een bord voor je hoofd
Uhm... niet gelijk oordelen, ik was een beetje dronkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks met een aardbei gehad. Jij wel?
Daarom is het ook zo slechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
|En daar was je al niet zo'n kei in...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |