Chocoslagroomspin?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
Slagroom.![]()
Slagroom mengen met chocosaus.![]()
Chocoslagroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
Aardbeien met suiker, slagroom, chocosaus.I want it all.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Chocoslagroomspin?Slagroom is te zwaar voor een spin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slagroom is te zwaar voor een spin.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
appie heb er nog genoeg
Queenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hij wou ook van alles maar heb al even de voice mail er op
heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
appie heb er nog genoeg
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
Ik ga het maar op een zuipen zetten.
Iedereen negeert me vandaag geloof ik. Mn baas laat niks van zich horen, mn beste vriend is van de aardbodem verdwenen, mn familie neemt niet op en mn dates zijn ook stilzwijgend.
Misschien is mn telefoon kapot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik zit ook aan het bierquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
Iedereen negeert me vandaag geloof ik. Mn baas laat niks van zich horen, mn beste vriend is van de aardbodem verdwenen, mn familie neemt niet op en mn dates zijn ook stilzwijgend.
quote:
Lekker van elkaars lichaam aflikkenquote:
hoef ook niet een op roepje hier op singles moet genoeg zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heeft
maar nee, daar ga ik niet heen
dan liever met een ijsklontje, en slagroom gewoon bij de aarbeienquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker van elkaars lichaam aflikken
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef djayzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker van elkaars lichaam aflikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik weet dat jij dan heel snel voor de deur zou staan.. maar sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
hoef ook niet een op roepje hier op singles moet genoeg zijn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef halfbearad het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Tijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je wel had bijna gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Hij probeert zich voor te stellen hoe dat isquote:
Samen lukt het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik ben niet zo goed met slagroom.![]()
quote:Wel het leven van een spin gered, vanmorgen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dan heel snel voor de deur zou staan.. maar sorry
Goed idee dat geeft veel minder troepquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan liever met een ijsklontje, en slagroom gewoon bij de aarbeien
ik heb wel slagroom maar ik haat aardbeienquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee dat geeft veel minder troep
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie je wel had bijna gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent lekker bezig vandaag he
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
uhuquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het niet over me zelf
vies Tijn...echt heel viesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeert zich voor te stellen hoe dat is
Hoe kun je aardbeien nou haten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb wel slagroom maar ik haat aardbeien
en ik haat slagroomquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan lik jij maar de slagroom.. dan eet ik de aardbeien wel opquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet tijn ook niet opetenquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij bent lekker bezig vandaag he
Hahahahaquote:
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeert zich voor te stellen hoe dat is
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Tijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt aan het weer.Dat ik zo ben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
*negeerd*quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geloof me zeker niet als ik zeg dat het door de warmte komt
Waarom geef je het weer nou de schuldquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
![]()
Lubbyquote:
ik lik niet aan vrouwen...ze likken maar aan mijquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan lik jij maar de slagroom.. dan eet ik de aardbeien wel op
Wat is dat toch met die mannen en het weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
![]()
Blijkbaar niet.... hij is leegquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's wel een hele rare strik. Vang je daar veel mee?
Niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
snap wel niks van signalen maar heb geen bord voor me kop
quote:
ik vang er bot mee, veel botquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's wel een hele rare strik. Vang je daar veel mee?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom geef je het weer nou de schuldGoed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze smerig zijnquote:
ok dan neem ik de slagroom en de aardbeienquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik lik niet aan vrouwen...ze likken maar aan mij
Ben ik vies?quote:
Gelukkigquote:
Gewoon jezelf zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
heeeeeej lieverd
jaaaa graaaaggggggg
wat moet ik doen?
strippenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
heeeeeej lieverd
jaaaa graaaaggggggg
wat moet ik doen?
Ga Tijn maar pesten ik trap er niet inquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik dacht van wel.. als je die weg zou halen, zou je de signalen misschien wel zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijndan komt alles goed !!
Ik pest je niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga Tijn maar pesten ik trap er niet in![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom geef je het weer nou de schuldIk moest iets verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die mannen en het weer
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag mij wel opeten hoor.quote:![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
|En daar was je al niet zo'n kei in...quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering. Jij mag mij wel opeten hoor.![]()
dat is een kloon van me...begin maarquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potver. Door al dat praten over eten krijg ik zin in wat lekkers.![]()
Het is maar goed dat het niet over seks ging.
Subtiel ben je wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
|En daar was je al niet zo'n kei in...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ga Tijn maar pesten ik trap er niet in
Dat heet flirtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt je kans gemist
14 SHADES OF GREY
Ging het niet over sex dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
Potver. Door al dat praten over eten krijg ik zin in wat lekkers.![]()
Het is maar goed dat het niet over seks ging.
eigenlijk wel. slagroom likken en opwinden met ijsblokjes.....quote:
ik snap het ook niet...mag je strippen voor me en dan krijg je ditquote:
Volgens mij heb jij ook een bord voor je hoofdquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heet flirtenJe hebt je kans gemist
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heet flirtenJe hebt je kans gemist
Hallo, wat heb ik hiermee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
eigenlijk wel. slagroom likken en opwinden met ijsblokjes.....
o venco!
Ik wel..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das anders helemaal niet zowant ik heb niets in huis.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nog) niksquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, wat heb ik hiermee te maken?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
beton....keihard betonquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een bord voor je hoofd
Uhm... niet gelijk oordelen, ik was een beetje dronkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks met een aardbei gehad. Jij wel?
Daarom is het ook zo slechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
|En daar was je al niet zo'n kei in...
quote:
Die borden hier ook he. Lijkt wel het verkeer!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb jij veel ervaring mee?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wel..Er is geen redden meer aan. Dat denkt Tijn al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
(nog) niks![]()
Het zijn er vast veel meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die borden hier ook he. Lijkt wel het verkeer!
met beton....mjah...regelmatig mijn hoofd gestoten aan beton jaquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm... niet gelijk oordelen, ik was een beetje dronken![]()
[ afbeelding ]
Je moet dat bord ook eerst weghalenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met beton....mjah...regelmatig mijn hoofd gestoten aan beton ja
Beetje slagroom hier en daar en het is best te doenquote:
Sommige mensen weten wel me op me waarde in te schattenquote:
Beetje gaar van het lerenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij sommige mensen is het niet weg te slaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet dat bord ook eerst weghalen
aaaagh geeft nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met beton....mjah...regelmatig mijn hoofd gestoten aan beton ja
Dat was je vast nog niet opgevallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Da ga ik voor die laatstequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
verschil tussen een realist en een optimist
Ben jij dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat glijdt lekker?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Beetje slagroom hier en daar en het is best te doen
Wederom: waar is de "ik ga bijna wat zeggen maar ik doe het toch niet-emoticon" als je hm nodig hebt.quote:
Is er geen therapie voor ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
bij sommige mensen is het niet weg te slaan
Scherpe opmerking, maar sorry, was mij niet ontgaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Dat was je vast nog niet opgevallenZo ja dan heb jij ook een bord voor je kop.
Sommige mensen overschatten je.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sommige mensen weten wel me op me waarde in te schatten![]()
![]()
Die heb ik genoeg komt alleen niks uitquote:
Ik ben niet gek, ik ben een aardbeiquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ben jij dat?
alleen als je enkel leuke lingerie draagtquote:
waar uit?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die heb ik genoeg komt alleen niks uit
lafaardquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wederom: waar is de "ik ga bijna wat zeggen maar ik doe het toch niet-emoticon" als je hm nodig hebt.
Nee...wel betonhamersquote:
Sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is geen redden meer aan. Dat denkt Tijn al.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wederom: waar is de "ik ga bijna wat zeggen maar ik doe het toch niet-emoticon" als je hm nodig hebt.
I would do herquote:
en onderschatten mijquote:
Mag ik slaan?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is er geen therapie voor ofzo?
[..]
wat stel je voor?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry![]()
Misschien moet je er dan maar wat aan doen.![]()
komt goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je enkel leuke lingerie draagt
You would do almost everyonequote:
Ik wilde het niet zeggen....quote:
Het moest gewoon eens gezegd wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker dan eerst bord voor me kop en nu moet ik nog in therapie
quote:
quote:
Hebben jullie de termen omgewisseld ? Kan niet andersquote:
Mhhh redelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ooohh ok ik ken dat, niet zo fijn
wel verder goed kunnen leren?
mij?quote:
Tuurlijk is daar therapie voor. Mijn bord is al een stuk minder grootquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is er geen therapie voor ofzo?
[..]
Scherpe opmerking, maar sorry, was mij niet ontgaan
Pas maar op dan met al die dames hierquote:
ik wachtquote:
Dat kan ik ook heel goedquote:
Mijn emo kon mij niet vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen....
en venco kon haar emo niet vinden.
Jullie? Ik ben gewoon een kloon van ArTiC hoor?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de termen omgewisseld ? Kan niet anders![]()
![]()
toevallig nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:
HIJ weet mij wel altijd te vindenquote:
tuuuuuurlijk pm ik terug, ik d8 ik doe t rustig aan, jij kent mijn geblaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Mhhh redelijkpm je zo nog wel ff terug ? ben benieuwd !
jammer dat je mijn kloon bent...anders zou ik je doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben gewoon een kloon van ArTiC hoor?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jammer dat je mijn kloon bent...anders zou ik je doen
leuk hoor dat kloon zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben gewoon een kloon van ArTiC hoor?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het moest gewoon eens gezegd worden
DAt ik het moest doen.. sorry ..
oh...waarom wist ik dat niet eerderquote:
Gewoon inbeelden dat ik je rechterhand ben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jammer dat je mijn kloon bent...anders zou ik je doen
Ja maar dat moet iedereen hierquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker dan eerst bord voor me kop en nu moet ik nog in therapie
Ga ik keer touren met haar.quote:
Nee hoor ik ben heel kieskeurigquote:
Wat opzich nog niets zegtquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik je wel op waarde te schatten.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk pm ik terug, ik d8 ik doe t rustig aan, jij kent mijn geblaat![]()
ik ruk met linksquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon inbeelden dat ik je rechterhand ben.
Je hebt er nooit naar gevraagdquote:
laat die bal gewoon eens op de grond vallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt wel een goed punt ben er alleen te koppig voor
Ik heb een speciale zweep voor stoute meisjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Mag ik er even eentje uit je collectie lenen dan?
Zolang je dat maar lang genoeg herhaald, ga je er vanzelf in gelovenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb een speciale zweep voor stoute meisjes.
To much info. dudequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
laat die bal gewoon eens op de grond vallen
[..]
Ik heb een speciale zweep voor stoute meisjes. Cue
Laat maarquote:
Het gaat erom dat jullie het gaan geloven ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je dat maar lang genoeg herhaald, ga je er vanzelf in geloven
en dan vang ik het met mijn andere hand op en gooi ik het door de kamerquote:
Kijk ik ben niet eens stoutquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat moet iedereen hier![]()
![]()
[..]
Ga ik keer touren met haar.![]()
[..]
Nee hoor ik ben heel kieskeurig
Ja het hoeft niet. Het magquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Ik denk dat de reden dat jij neukt erger voor jou is dan voor onsquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jullie het gaan geloven ik niet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verdorie, je hebt me door!
Dat wilde ik eerst typen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan vang ik het met mijn andere hand op en gooi ik het door de kamer
heb ik van KF geleerd, de spiderman
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan vang ik het met mijn andere hand op en gooi ik het door de kamer
heb ik van KF geleerd, de spiderman
quote:
Ja waarom nietquote:
* vencodark leest zin 4 keer....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden dat jij neukt erger voor jou is dan voor ons
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ja waarom niet![]()
Wat zeg je er van Venco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is ze *niet* vergeten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark leest zin 4 keer....
Ik snap hm niet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ongetwijfeldquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Freud zou daar een goeie theorie over hebben!
neeuh Sting houdt gewoon van stoute meisjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nix mee te maken, we dulden geen tegenspraak
Dan moeten we daar maar eens wat positiefs in brengenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
gaat moeilijk, ik ben mevrouw negatief
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
neeuh Sting houdt gewoon van stoute meisjes
grote mond maar daden ho maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doen?
Ik las iets over lingerie
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]Oke dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden dat jij neukt erger voor jou is dan voor onsHoezo? Ik snap het niet.
14 SHADES OF GREY
Fout, fout, fout.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan moeten we daar maar eens wat positiefs in brengen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Freud zou daar een goeie theorie over hebben!
wij??quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nix mee te maken, we dulden geen tegenspraak
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark leest zin 4 keer....
Ik snap hm niet.
ik ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
ongetwijfeld
cue heeft zo haar eigen theorieën
Ik was idd het woordje ' niet' vergetenquote:
Ik bedoelde Djayzz.quote:
yeeehquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan moeten we daar maar eens wat positiefs in brengen
Zooo goedemorgen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoelde Djayzz.
Freudiaanse versprekking
Oke dan snap ik hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was idd het woordje ' niet' vergeten
Ik spreek venco vaak genoeg tegenquote:
Beter dan?quote:
Ah, nu snap ik hm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik was idd het woordje ' niet' vergeten
Maar duld ik dat ook?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik spreek venco vaak genoeg tegen
Jij wist het allang!quote:
Jaa we zijn beide druk hequote:
ik ben helemaal niks aan het doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doen?
Ik las iets over lingerie
[..]
Ik heb een speciale zweep voor stoute meisjes.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik spreek venco vaak genoeg tegen
quote:
Fijne avondquote:
Je hebt ook vaak gelijk maar das meestal geen tegenspreken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet mij vaak genoeg gelijk geven.. ik en mijn wijsheden
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ik ben helemaal niks aan het doen![]()
lingerie? ik weet van niks
quote:
Ja zoiets dacht ik alquote:
Doeiquote:
Zo zie je maar weer.. wij zullen nooit een bitchfight hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt ook vaak gelijk maar das meestal geen tegenspreken.Das met mij eens zijn en nieuwe inzichten geven.
![]()
En anders krijg je met de zweep.
Op zo'n manier niet nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer.. wij zullen nooit een bitchfight hebben
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ik ben helemaal niks aan het doen![]()
lingerie? ik weet van niks
Jammerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idioot onderzoek.quote:Secuur
Bijna de helft van de mannen gaat echter wel secuur te werk: wanneer zij de rug van hun partner insmeren wordt het bikinitopje van de dame losgemaakt om overal goed bij te kunnen. Bijna 23 procent zegt er liever onderdoor te smeren.
Hoewel de meeste ondervraagden aangeven geen moeite te hebben om het hele lichaam van zonbescherming te voorzien, worden de billen en het decolleté meestal vergeten. Mannen geven echter aan het geen probleem te vinden om deze lichaamsdelen vaker mee te nemen.
Ik in bikiniquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
JammerEcht niet ? in zo'n zwembadje, beide in bikini
+1quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
JammerEcht niet ? in zo'n zwembadje, beide in bikini
Die laatste zin: mannen geven echter aan het geen probleem te vindenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idioot onderzoek.![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)cht-ingesmeerd-.html
Ik jou met mijn witte vetrollenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou Cue kunnen verblinden met mijn witte benen.
Daar heb je wel een onderzoek voor nodig ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die laatste zin: mannen geven echter aan het geen probleem te vinden
goh!!!
hoe kun je nou dequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idioot onderzoek.![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)cht-ingesmeerd-.html
Hup naar het strand jijquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die worden echt niet vergeten. Mannen durven of mogen dat deel gewoon niet insmeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe kun je nou debillen
vergeten?
jezus man...zo heeft Darwin die evolutietheorie niet bedoeld...
quote:
Goed Cue in een badpak en Venco een bon voor een zonnebankjequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk daar maar eens heeeeeeel goed over na.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
shit, dan spelen we zeker gelijk.. effe denken wat een andere troef van mij kan zijn..
Je kracht?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
shit, dan spelen we zeker gelijk.. effe denken wat een andere troef van mij kan zijn..
Bij jou is het idd een kwestie van mogenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die worden echt niet vergeten. Mannen durven of mogen dat deel gewoon niet insmeren.
Overgaan op moonen? Of flashen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe net alsofquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk daar maar eens heeeeeeel goed over na.
En bij jou dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij jou is het idd een kwestie van mogen
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die worden echt niet vergeten. Mannen durven of mogen dat deel gewoon niet insmeren.
Bij jou een kwestie van moeten zeker. Uhuh!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij jou is het idd een kwestie van mogen
quote:
Oeeh met flashen win ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ik heb een baan enzulksquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Hee Artic, ik ben trouwens vrijdag op zandvooort, zouden toch nog een keer afspreken?
* bang is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe net alsof
ik ga het jou natuurlijk niet vertellen![]()
Als de man leuk isquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Bij jou een kwestie van moeten zeker. Uhuh!
quote:
ik hou niet van delen Sedan... weet je tochquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh met flashen win ik wel
Pssst http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Mooning.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er kei goed inquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh met flashen win ik wel
Bij moonen win je ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Doe er eens wat aan danquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik hou niet van delen Sedan... weet je toch
mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Hier kunnen best wat dames wat van leren
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pssst http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Mooning.jpg
nog meer info die ik te laat krijgquote:
Jammer dat ik geen likje mocht.quote:
aaah gadverquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pssst http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Mooning.jpg
aardbeienquote:
quote:
cornetto aarbeiquote:
Misschien moet je voortaan eerst dingen vragen en dan pas meetenquote:
Het is een wonder!quote:
aardbeien zijn heeeeeérlijkquote:
Hoi!quote:
quote:
Aah je weet wie het zegtquote:
Dat wel natuurlijk..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuke mannen die aan mijn billen zitten:![]()
Niet leuke mannen die aan mijn billen zitten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc.
Tip van vandaag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan eerst dingen vragen en dan pas meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |