Ik voorspel een rematch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer KO geslagen, sad but true.
Maarja vandaag of morgen deeltje 4 binnen
hehehquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:
fuck, per ongeluk fallout 3 uitgespeeld..
Broken Steel kopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:
fuck, per ongeluk fallout 3 uitgespeeld..
Die heb ik al uitgespeeldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Leg dan 3 tientjes neer voor Forza 2 ofzo
http://www.budgetgaming.n(...)racer+6_Xbox360.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die heb ik al uitgespeeld![]()
Oh en die speel ik nog dagelijks, maar ik moet even wat hebben tot 23 oktober
Welke mediamarkt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Jenglejack het volgende:
Net langs de media markt geweest, ze krijgen ze vandaag wel binnen heb ik mij laten vertellen.
snel !!
quote:
Misschien krijgen ze hem bij jou in de buurt ook al wel vandaag?quote:
jottemquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef lkb9000 het volgende:
David Letterman met Johnny Depp en Megan Fox te gast
Dit is niet de slowchat ouwequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef lkb9000 het volgende:
David Letterman met Johnny Depp en Megan Fox te gast
Noobquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit is niet de slowchat ouwe
Maar terug ontopic, tis bizar moeilijk (en langdurig werk) om tot level 50 endurance te komen bij Rocket Riot! Gisteren een flinke tijd gespeeld maar rond level 35 werd het me een beetje teveel... Tegen die tijd maakte ik al gretig gebruik van de "in-de-hoek-zit" tactiek en voelde ik me wel een beetje vies dat ik het spel op zo'n manier misbruikte, maar het kan bijna niet anders omdat de vijanden zo snel spawnen met zn allen! In de normale campaign is dat wat relaxter, wat minder tegenstanders tegelijkertijd enzo...!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |