Zit je weer te glurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoor
Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is beter dat zij het zegt dan iemand met verstand
Cue!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoor
Ieeh gadver.. neequote:
Tsja als jij niet wilt kan het lang gaan duren inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer geen goed idee. Die weddenschap zou weleens heel lang kunnen duren.![]()
Sorry, ik hou op.
Wat nou!! hij begint!quote:
Moet dat dan? Is toch niet nodig?quote:
* STING voelt aan Cue haar voorhoofdquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat niet af![]()
jij bent dat niet, ik wel
It's getting hot in here.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kinders beetje last van de warmte
omdat je cue worst geeft?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af ik gewoon niet te goed ben voor deze wereld
quote:
Bewijs maar dat jij verstand hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, want wat je niet kunt onderbouwen is meestal lulkoek.
Jij hebt mij nog nooit worst gegevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je cue worst geeft?
Dan ben ik ook te goed
Ik weet niet, ik moet spontaan weer aan de naam JamesBrownie denken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je cue worst geeft?
Dan ben ik ook te goed
Ice.. ice... babyquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
* STING voelt aan Cue haar voorhoofd
Hmm, dat gaat niet helemaal goed.
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs maar dat jij verstand hebt?
pff, houden jullie op kinders!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.
Heb er genoeg in de vriezer liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Right, nog wat ijsklontjes om je ego te strelen zeker
Dat kan ik niet. Dus jij wintquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.
Ik geef genoeg andere mensen worst andersquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit worst gegeven
ja, dat ben ik, wat bedoel je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet spontaan weer aan de naam JamesBrownie denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |