abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70329501
En dan doel ik niet specifiek op mensen met een BMI van boven de 25 (de welbekende zwetende hangende vetrollen die mij doen denken aan een rollade), maar iedereen die zich wel degelijk bewust is van zijn voorkomen en zich alsnog zonder slag of stoot op straat paradeert.

Kijk, natuurlijk snap ik dat niemand perfect is, ikzelf ook niet, maar als je je op straat sexy wilt voelen mag je op z'n minst wat aan je uiterlijk doen. Als je niet moeders mooiste bent hoef je je niet in een boerka op straat te wanen, maar even wat aandacht aan jezelf besteden kan toch niet teveel gevraagd zijn?

• Dikke mensen - als je chubby bent kan het nog nét, maar als je simpelweg moddervet bent moet je geen strakke truitjes of zeer korte broeken danwel rokken dragen. Dat smerige vet van je hangbuik, triple Whopper beentjes of je spekoksels vindt niemand aantrekkelijk. Hetzelfde geldt voor mensen met overduidelijk aanwezige striae (striemen).

• 65+ers - de structuur van je huid is niet gaaf meer en de elasticiteit ervan heeft wat weg Bubblicious-kauwgom. Opvallend vaak zijn deze mensen ook vel over been soms, een combinatie van beiden is gewoon eng om te aanschouwen. Voor zoiets dient men van tevoren gewaarschuwd te worden.

• Behaarde mensen - niemand, ik herhaal niemand zit te wachten om een overbehaarde oksel, een borstkas begroeid met borsthaar of nekken en ruggen met meer haar per cm² dan Chewbacca.

• Stinkende mensen - een klasse apart. Door die ontblote lichaamsdelen met deze warmere temperaturen verspreidt zich vanzelfsprekend veel sneller een onaangename geur. Gegarandeerd dat iemand in een overvolle tram naar overstroomde WC's op Koninginnedag gemengd met azijn en poepspray van de feestwinkel stinkt. Dit komt niet helemaal overeen met m'n TT, maar is zeker ook beklagenswaardig.

Mocht je behoren tot één van deze groepen: ga afvallen/je scheren/douchen of kleed je naar je leeftijd of postuur. Behoor je echter tot meerdere groepen, ga dan maar vrijwilligerswerk doen tussen de landmijnen.

Samenvatting: Dikke/oude/behaarde/stinkende mensen met zo weinig mogelijk kleding aan in dit weer.
    Disclaimer: Stuur schadeclaims voor gemaakte onkosten om aan je probleem te werken niet naar mij.
    Poll: Eens met bovenstaand verhaal?

• Jazeker
  • Neen

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   woensdag 24 juni 2009 @ 16:50:00 #2
    226007 Darkestrah
    telefoonhijger.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:50:40 #3
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_70329592
    Misschien moet je er nog maar bijzetten dat vrouwen met een mooi lichaam juist zo min mogelijk aan moeten.
    #FreeHat
    pi_70329599
    Als je chubby bent moet je dat ook niet doen.

Deegkussens met textiel erover.
    pi_70329602
    Die overstroomde toiletten doen mij denken aan een jongen twee jaar geleden, die overduidelijke straalbezopen was en vol onderuit ging in een plas pis die uit die eco-toiletten bij het museumplein stroomde
    Hoera! Weer een kuttopic!
    pi_70329606
    Eens, maar die mensen hebben ook 'recht' op wat zon.
    pi_70329642
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Misschien moet je er nog maar bijzetten dat vrouwen met een mooi lichaam juist zo min mogelijk aan moeten.
    Dat spreekt voor zich. Iedereen die niet behoort tot eerder genoemde segmenten én van het vrouwelijke geslacht is moet lekker doorschijnende witte broeken, strakke truitjes, korte mouwen enz. etc. blijven dragen!
    pi_70329653
    mensen die denken dat dit al mooi weer is

mensen die niks gewend zijn
    pi_70329654
    Je hebt het ons weer mooi verteld!
    Haters gonna hate.
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:52:26 #10
    246584 Ensaf
    IK DACHT HET NIET.
    pi_70329656
    Volwassen mannen die met een ontbloot bovenlijf door het centrum lopen.

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
    pi_70329676
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef McFearless het volgende:
    Eens, maar die mensen hebben ook 'recht' op wat zon.
    maar om nou gelijk de hele zon op te eisen

beter zeggen ze sorry tegen de zon
    pi_70329678
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
    Die overstroomde toiletten doen mij denken aan een jongen twee jaar geleden, die overduidelijke straalbezopen was en vol onderuit ging in een plas pis die uit die eco-toiletten bij het museumplein stroomde
    Die gast is inmiddels overleden aan ziektes die ze in Europa nog voor Amerika ontdekt werd hadden? .
    pi_70329723
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

maar om nou gelijk de hele zon op te eisen

beter zeggen ze sorry tegen de zon
    Ach, ik kan me niet echt ergeren aan dit soort mensen, maar als je in de metro staat en er zit zo'n stinkende zeug naast je, kan ik het me wel voorstellen.
    pi_70329728
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Die gast is inmiddels overleden aan ziektes die ze in Europa nog voor Amerika ontdekt werd hadden? .
    Geen idee. Hij was zo lam dat hij zich afklopte en verder liep richting podium enzo. En dat met die warmte toendertijd
    Ook alle reacties hadden een mengeling van
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:54:40 #15
    242692 Geranium_Opa
    Trappistenbier
    pi_70329734
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Dat lijkt me een slecht idee, dat zou aanstootgevend zijn en kan ongewenste praktijken met zich meebrengen.
    pi_70329771
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

Dat lijkt me een slecht idee, dat zou aanstootgevend zijn en kan ongewenste praktijken met zich meebrengen.
    Zoals een bobbel in je speedo?
    pi_70329784
    Terechte klacht.

Antiklacht:
    pi_70329787
    Rollade is juist lekker, dus ik snap die vergelijking niet.
    pi_70329818
    "Dat smerige vet van je hangbuik, triple Whopper beentjes of je spekoksels vindt niemand aantrekkelijk."
    Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
    :')
    Potentieel goed topic powerlite
    pi_70329841
    Eindelijk weer eens een écht negertopic.
    pi_70329873
    Ik vind trouwens ranzige uitstulpingen annex moedervlekken, wratten etc. etc. ook wel in het rijtje passen.
    pi_70329882
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Chai het volgende:
    Terechte klacht.

Antiklacht:
    [ afbeelding ]
    Die gast heeft grotere tieten dan menig vrouw.
    pi_70329917
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Chai het volgende:
    Terechte klacht.

Antiklacht:
    [ afbeelding ]
    Die ziet er niet meer zo uit tegenwoordig.
    Is een dikzak geworden zag ik laatst.
    pi_70329974
    Eens! Zag net nog dik meisje met heel kort rokje en een shirtje waar haar buik zo onder hing ... Oh, en ze was zeg maar zo dik dat ze niet normaal kon lopen, van dikheid had ze x benen
    Baby darling doll face honey
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:01:37 #25
    230418 waterkip
    Klaar?Ik niet!
    pi_70330010
    Snap helemaal niet wat je buiten moet .
    Ten Yellow Pointy Kities
    Eleven Blue Egyptians
    If it wern't so purdy I'd call it skin flute
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: