SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef nuget het volgende:zoooooooo wat een sensatie...
ChizofreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
quote:
quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Jij bent de nieuwe genverbrander
is jeneververbrander. foutje van iemand die ooit zei dat ie paranormaal was maar verkeerde geschiedenisboeken had gelezen.quote:
http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.htmlquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Kevincy het volgende:
[..]
is jeneververbrander. foutje van iemand die ooit zei dat ie paranormaal was maar verkeerde geschiedenisboeken had gelezen.
robbert.... nog iets
Dat was die paranormale vent die dezelfde fout maakte als op Google stond. Robbert van den Broeke.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Kevincy het volgende:
[..]
is jeneververbrander. foutje van iemand die ooit zei dat ie paranormaal was maar verkeerde geschiedenisboeken had gelezen.
robert.... nog iets
Ik overwon mijn angst, hoonde haar weg met schampere lach en stootte haar ruw terug. Ik riep mijn mannen op de gang en zag dat zij zich oplosten... in het niets.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:51 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Ik overwon mijn angst, hoonde haar weg met schampere lach en stootte haar ruw terug. Ik riep mijn mannen op de gang en zag dat zij zich oplosten... in het niets.
Nou ik heb m'n wandelronde gewoon afgemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:25 schreef classpc het volgende:
Nou TS hoe gaat het nou verder
Koffie en Whiskyquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Welke drugs gebruik je?
Dude, dat is van Villa Volta uit de Eftelingquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het is oploste, ze was namelijk alleen.
Dude, 'ik riep mijn mannen op de gang' is NIET van Villa Voltaquote:Op zondag 12 juli 2009 10:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dude, dat is van Villa Volta uit de Efteling
''Maar ik, ik overwon mijn angst; hoonde haar weg met schampere lach en stootte haar ruw terug. Ik riep de mannen op te gaan en zag dat zij zich oploste in het niets...''quote:Op zondag 12 juli 2009 11:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dude, 'ik riep mijn mannen op de gang' is NIET van Villa Volta
Tuurlijk, ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
''Maar ik, ik overwon mijn angst; hoonde haar weg met schampere lach en stootte haar ruw terug. Ik riep de mannen op te gaan en zag dat zij zich oploste in het niets...''
Je hebt gelijk
Nee ken ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:01 schreef Coatmine het volgende:
TS heeft teveel F.E.A.R. gespeeld imho
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef TeenWolf het volgende:
Het is de neukgeest.....als je niet goed op je hoede bent word je geneukt.
Eens in de 69 jaar komt deze geest weer terug op aarde om zijn slachtoffer uit te kiezen.....Tijdens deze terugkomst heeft hij zijn zinnen gezet op TS...Als hij heeft toegeslagen zal hij weer terug keren naar het zwarte gat in de melkwegstelsel waar hij vandaan kwam, om vervolgens over 69 jaar terug te keren en weer toe te slaan....quote:
Ik heb het verhaaltje wel 100x gehoord in de efteling, maar altijd verkeerd blijkbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
''Maar ik, ik overwon mijn angst; hoonde haar weg met schampere lach en stootte haar ruw terug. Ik riep de mannen op te gaan en zag dat zij zich oploste in het niets...''
Je hebt gelijk
Ja maar ja maar die mannen op de gang die kunnen toch ook degenen zijn die oplosten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het is oploste, ze was namelijk alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |