Een vriendinnetje van mij had een hoogslaper maar dat was met zijn tweetjes geen succes....quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Leuke tijden toen ik nog een kleine jongen was.Maar dat is al lang geleden.
Er pleurde er steeds eentje uit?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij had een hoogslaper maar dat was met zijn tweetjes geen succes....
Dr_Flash +1quote:
Nee, twee omdat de lattenbodem het begaf.quote:
Maar dat heeft dan niet met de hoogte van het bed te maken maar met de kwaliteit van de lattenbodem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, twee omdat de lattenbodem het begaf.
Ja maar van die hoogte val je harder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan niet met de hoogte van het bed te maken maar met de kwaliteit van de lattenbodem.
iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar van die hoogte val je harder.
nu denken ze dus dat we iets gehad hebben.....quote:
Festina?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
De eerste Nederlandse drager ooit van de Gele Trui in de Tour de France maakte ooit, met Gele Trui en al, een smakkerd waar Pedro Horillo nog een puntje aan kan zuigen. Nadat hij aan een ketting van aanelkaargeknoopte binnenbanden uit het ravijn gehesen was, verleende Wim van Est zijn medewerking aan een reclamecampagne voor een horlogemerk.
Welk merk en welke slogan? (slogan hoeft niet op de letter te kloppen, de intentie is genoeg)
Nee helemaal niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nu denken ze dus dat we iets gehad hebben.....![]()
nee hoor, nu denken ze dat ik onhandig ben want ik ben al tig keer uit dat ding gekukeld ^^quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nu denken ze dus dat we iets gehad hebben.....![]()
Mjaquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef qonmann het volgende:
Pontiac mij nhart stond stil maar mijn horloge tikte door
En daar komt de herrie al......quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Psst, hebben jullie het al gehoord.Tanjaa en mr anonimous zijn een stel.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef Tanjaa het volgende:
chihuawa?
quote:Tinkerbell Hilton (Athene, 31 oktober 2002) is een chihuahua en het huisdier van Paris Hilton. Ze werd door een Griekse fokker verkocht voor ¤ 3000. Paris Hiltons' bezit van Tinkerbell heeft wellicht de trend gezet voor het bezitten van kleine honden, door sommigen "accessoire honden" genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |