abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:05:52 #1
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70325390

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een Plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even Een grande note: het is hier geen Slowchat.

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een Nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Nogmaals, dit Is geen SC, daarvoor is de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] Stays in [Singles].
  • Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .

De newbie vragen
  • Hoe oud ben je?
  • Sekse?
  • Woonplaats/ regio?
  • Interesses?
  • Seksuele voorkeur?
  • Lengte en postuur?
  • Hoe lang single?

Agenda:
    28 juni: Parkpop in Den Haag - meer info volgt
    24, 25 en 26 juli: Zwarte Cross in Lichtenvoorde (mafkees01 aanwezig )
    15 augustus: Decibel Outdoor 2009 - Hilvarenbeek (mafkees01 & getl0st aanwezig )
    12 september: Q-base 2009 - Airport Weeze (mafkees01 & getl0st aanwezig )

Single Muziek:

Sfeerimpressie en voorproefje decibel

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door KudFokker op 24-06-2009 15:13:41 ]
  • Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
    pi_70325413
    Patience, kneus.
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:06:41 #3
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70325417
    Ik werk onder FOK!tijd hoor.....
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:06:42 #4
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70325421
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
    Omdat het kan...
    Ik vind het niet kunnen
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:07:08 #5
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70325438
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Kluts het volgende:
    Patience, kneus.
    was me nog niet eens opgevallen
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
    Ik werk onder FOK!tijd hoor.....
    Pas de TT ff aan dan
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:07:13 #6
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325440
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
    Ik hoop voor je dat die hoop je ten eerste niet tegenhoudt om andere dingen te ondernemen en ten tweede wel terecht is.. Hoe is zij eronder?
    Ja, ze vindt het ook kut. Het enige wat er eigenlijk mis is is dat ik vreemdgegaan ben. Voor de rest zijn we nog enorm gek op mekaar. We hadden 't gisteravond ook best leuk, konden om mekaars geintjes lachen enzo. Maar de keerzijde is ook dat ik haar helemaal leuk vind, en d'r wil zoenen enzo, en dat kan natuurlijk niet.

En ik onderneem echt wel dingen hoor. Dat doe ik sowieso altijd als ik uit een relatie komt, veel leuke dingen doen, dingen doen die er daarvoor nooit van kwamen (heb me opgegeven voor salsales) , je sociale netwerk weer aanhalen, etc. Voornaamste verschil is dat ik normaal uit een relatie echt meteen rond ga sletten, en dat ga ik nu niet doen.
    quote:
    Ja, misschien is dat toch wel ergens goed voor, even écht helemaal los van elkaar?!
    Dat denk ik sowieso wel. Als we verder gaan gaan we dat sowieso eerst een tijdje afzonderlijk doen (wel een relatie maar niet samenwonen). Soort van harde relatiereset dus.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_70325529
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, ze vindt het ook kut. Het enige wat er eigenlijk mis is is dat ik vreemdgegaan ben. Voor de rest zijn we nog enorm gek op mekaar. We hadden 't gisteravond ook best leuk, konden om mekaars geintjes lachen enzo. Maar de keerzijde is ook dat ik haar helemaal leuk vind, en d'r wil zoenen enzo, en dat kan natuurlijk niet.

En ik onderneem echt wel dingen hoor. Dat doe ik sowieso altijd als ik uit een relatie komt, veel leuke dingen doen, dingen doen die er daarvoor nooit van kwamen (heb me opgegeven voor salsales) , je sociale netwerk weer aanhalen, etc. Voornaamste verschil is dat ik normaal uit een relatie echt meteen rond ga sletten, en dat ga ik nu niet doen.
    [..]

Dat denk ik sowieso wel. Als we verder gaan gaan we dat sowieso eerst een tijdje afzonderlijk doen (wel een relatie maar niet samenwonen). Soort van harde relatiereset dus.
    Soms wil apart wonen er nog wel voor zorgen dat je elkaar weer gaat waarderen. Voor mij werkte het niet, maar iedereen is anders.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:10:25 #8
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_70325536
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:

Fijn dat het nog zo goed voelt, maar dan zou je toch denken dat een pauze niet nodig is? Of is dat puur om het vertrouwen?

Als dat je "natuurlijke" gedrag is, dan vraag ik me af in hoeverre je dat nu kan tegenhouden..
    quote:
    Wel een hele harde, maar als het werkt.. Hebben jullie eerder op jezelf gewoond?
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:11:48 #9
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_70325572
    Ik ben er weg van

Fijne dag singles
    pi_70325604
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
    Ik ben er weg van

Fijne dag singles
    Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:12:48 #11
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70325605
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Kluts het volgende:
    Patience, kneus.
    Ik werk gewoon altijd hard daarom weet ik het niet

Maar waarom spreekt iedereen het dan altijd uit als patiance (Pasjans) en niet als patience (Peessjens) ?
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
    pi_70325669
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ik werk gewoon altijd hard daarom weet ik het niet

Maar waarom spreekt iedereen het dan altijd uit als patiance (Pasjans) en niet als patience (Peessjens) ?
    Daar heeft het natuurlijk geen hol mee te maken, dit heeft te maken met je vocabulaire.

En je noemt een foetus toch ook feutus en geen voetus? Kulargument dus.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:14:46 #13
    220609 Nouk84
    pi_70325678
    Oké, ik ga eindelijk de deur uit... Ciao!

Skaten
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:15:58 #14
    245759 KudFokker
    Gewoon volkomen KUD !
    pi_70325723
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar heeft het natuurlijk geen hol mee te maken, dit heeft te maken met je vocabulaire.

Tjah, die worden kloppen dus gewoon niet...
    Verander het woord dan gewoon zoals het er staat...

Best gek heh dat mensen het gaan uitspreken zoals het er staat ?!
    Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:16:26 #15
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325734
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
    Fijn dat het nog zo goed voelt, maar dan zou je toch denken dat een pauze niet nodig is? Of is dat puur om het vertrouwen?
    Yup, da's bij haar helemaal weg, wat ik best kan begrijpen. Denk ook dat het voor haar zwaarder is van voor mij. Ze wil het aan de ene kant niet definitief uitmaken (want we hadden gewoon een enorm goeie relatie), maar aan de andere kant kan ze me niet vertrouwen voor d'r gevoel.
    quote:
    Als dat je "natuurlijke" gedrag is, dan vraag ik me af in hoeverre je dat nu kan tegenhouden..
    Ja, dat zie ik wel. Mocht ik over een X aantal weken iemand tegenkomen en met die persoon gaan zoenen, best. Zal zij ook wel doen (gek genoeg hoop ik dat bijna, als een soort pay-back naar mij toe). We gaan trouwens wel beiden naar hetzelfde hockeytoernooi in augustus en hebben afgesproken dat we daar niks gaan doen, gewoon omdat dat nogal kut is voor de ander. maar voordat ik aan relaties met anderen ga denken zal ik dit gewoon af moeten sluiten, en dat doe ik voorlopig niet.
    quote:
    Wel een hele harde, maar als het werkt.. Hebben jullie eerder op jezelf gewoond?
    Alleen in het begin van de relatie. Begin 2008 is ze bij mij ingetrokken, en eind 2008 zijn we samen in een nieuw huis gaan wonen. Ik woon nu weer in m'n oude huis (stond nog tekoop). En of het werkt, tja, we moeten zien. Het hangt er eigenlijk compleet vanaf of ze over dat me niet vertrouwen heen kan komen.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:17:08 #16
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325758
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Kluts het volgende:

Haha, hoppa
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
    Oké, ik ga eindelijk de deur uit... Ciao!

Skaten
    Godsamme, heel verhaal getypt net!
    pi_70325779
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Ja, laten we anders de laatste spelling vervangen voor Breezahtaal.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:18:16 #18
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70325794
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:

[..]

En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke ( ) woorden.
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:19:35 #19
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325839
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
    En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke ( ) woorden.
    Ik ga me hier niet druk over maken ook. Ik kan het of negeren, of erg onvriendelijk worden. Heb niet echt een middenweg daarin
    pi_70325848
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]
    Ik krijg ergens de indruk dat jij er alles voor zou willen doen om de relatie alsnog te laten slagen, maar pas wel op dat je daar niet te ver in gaat of je daarin laat gebruiken hoor.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:20:08 #21
    252855 halfbearad
    de cowboypiraat!
    pi_70325865
    Nou nog een keer dat lekkere ding van een projectleidster te bellen en daarna maar eens de duinen opzoeken. Genoeg gewerkt.
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:21:18 #22
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_70325904
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ga me hier niet druk over maken ook. Ik kan het of negeren, of erg onvriendelijk worden. Heb niet echt een middenweg daarin
    Waar heb je het nu precies over? .
    Get woke, go broke!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:21:24 #23
    220609 Nouk84
    pi_70325909
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef Catbert het volgende:
    Yup, da's bij haar helemaal weg, wat ik best kan begrijpen. Denk ook dat het voor haar zwaarder is van voor mij. Ze wil het aan de ene kant niet definitief uitmaken (want we hadden gewoon een enorm goeie relatie), maar aan de andere kant kan ze me niet vertrouwen voor d'r gevoel.
    Maar het is wel definitief uit?
    quote:
    Ja, dat zie ik wel. Mocht ik over een X aantal weken iemand tegenkomen en met die persoon gaan zoenen, best. Zal zij ook wel doen (gek genoeg hoop ik dat bijna, als een soort pay-back naar mij toe). We gaan trouwens wel beiden naar hetzelfde hockeytoernooi in augustus en hebben afgesproken dat we daar niks gaan doen, gewoon omdat dat nogal kut is voor de ander. maar voordat ik aan relaties met anderen ga denken zal ik dit gewoon af moeten sluiten, en dat doe ik voorlopig niet.
    Je moet dit afsluiten voor je aan een ander kan denken, maar je bent wel TIJDENS je relatie vreemdgegaan? Spreekt elkaar nogal tegen, als je het mij vraagt
    quote:
    Alleen in het begin van de relatie. Begin 2008 is ze bij mij ingetrokken, en eind 2008 zijn we samen in een nieuw huis gaan wonen. Ik woon nu weer in m'n oude huis (stond nog tekoop). En of het werkt, tja, we moeten zien. Het hangt er eigenlijk compleet vanaf of ze over dat me niet vertrouwen heen kan komen.
    Oké.. Makkelijk dat je daar weer in kan dan.. Ik vraag me alleen af hoe ze jou, apart van elkaar, weer kan gaan vertrouwen? Dat moet je toch bewijzen en dat gaat niet op deze manier?!
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:22:26 #24
    187891 Ofresca
    Lucky you.
    pi_70325943
    Werken?
      woensdag 24 juni 2009 @ 15:22:51 #25
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_70325957
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef Kluts het volgende:
    Ik krijg ergens de indruk dat jij er alles voor zou willen doen om de relatie alsnog te laten slagen, maar pas wel op dat je daar niet te ver in gaat of je daarin laat gebruiken hoor.
    Oh, don't worry hoor. Ik ben niet iemand die zich laat gebruiken, en zij is niet iemand die dat zou doen. We willen beiden dat het goedkomt, alleen lukt het haar op dit moment gewoon niet om zich eroverheen te zetten. Ik geef het gewoon nog niet op, ga nu gewoon doen waar ik zin in heb Ik wil nog steeds dat 't goed komt, maar zo niet, dan zijn er genoeg andere leuke meiden
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')