quote:
Pas de TT ff aan danquote:
Ja, ze vindt het ook kut. Het enige wat er eigenlijk mis is is dat ik vreemdgegaan ben. Voor de rest zijn we nog enorm gek op mekaar. We hadden 't gisteravond ook best leuk, konden om mekaars geintjes lachen enzo. Maar de keerzijde is ook dat ik haar helemaal leuk vind, en d'r wil zoenen enzo, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoop voor je dat die hoop je ten eerste niet tegenhoudt om andere dingen te ondernemen en ten tweede wel terecht is.. Hoe is zij eronder?
Dat denk ik sowieso wel. Als we verder gaan gaan we dat sowieso eerst een tijdje afzonderlijk doen (wel een relatie maar niet samenwonen). Soort van harde relatiereset dus.quote:Ja, misschien is dat toch wel ergens goed voor, even écht helemaal los van elkaar?!
Soms wil apart wonen er nog wel voor zorgen dat je elkaar weer gaat waarderen. Voor mij werkte het niet, maar iedereen is anders.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ze vindt het ook kut. Het enige wat er eigenlijk mis is is dat ik vreemdgegaan ben. Voor de rest zijn we nog enorm gek op mekaar. We hadden 't gisteravond ook best leuk, konden om mekaars geintjes lachen enzo. Maar de keerzijde is ook dat ik haar helemaal leuk vind, en d'r wil zoenen enzo, en dat kan natuurlijk niet.
En ik onderneem echt wel dingen hoor. Dat doe ik sowieso altijd als ik uit een relatie komt, veel leuke dingen doen, dingen doen die er daarvoor nooit van kwamen (heb me opgegeven voor salsales) , je sociale netwerk weer aanhalen, etc. Voornaamste verschil is dat ik normaal uit een relatie echt meteen rond ga sletten, en dat ga ik nu niet doen.
[..]
Dat denk ik sowieso wel. Als we verder gaan gaan we dat sowieso eerst een tijdje afzonderlijk doen (wel een relatie maar niet samenwonen). Soort van harde relatiereset dus.
Fijn dat het nog zo goed voelt, maar dan zou je toch denken dat een pauze niet nodig is? Of is dat puur om het vertrouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
Ja, ze vindt het ook kut. Het enige wat er eigenlijk mis is is dat ik vreemdgegaan ben. Voor de rest zijn we nog enorm gek op mekaar. We hadden 't gisteravond ook best leuk, konden om mekaars geintjes lachen enzo. Maar de keerzijde is ook dat ik haar helemaal leuk vind, en d'r wil zoenen enzo, en dat kan natuurlijk niet.
En ik onderneem echt wel dingen hoor. Dat doe ik sowieso altijd als ik uit een relatie komt, veel leuke dingen doen, dingen doen die er daarvoor nooit van kwamen (heb me opgegeven voor salsales) , je sociale netwerk weer aanhalen, etc. Voornaamste verschil is dat ik normaal uit een relatie echt meteen rond ga sletten, en dat ga ik nu niet doen.
Wel een hele harde, maar als het werkt.. Hebben jullie eerder op jezelf gewoond?quote:Dat denk ik sowieso wel. Als we verder gaan gaan we dat sowieso eerst een tijdje afzonderlijk doen (wel een relatie maar niet samenwonen). Soort van harde relatiereset dus.
Ik werk gewoon altijd hardquote:
Daar heeft het natuurlijk geen hol mee te maken, dit heeft te maken met je vocabulaire.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werk gewoon altijd harddaarom weet ik het niet
Maar waarom spreekt iedereen het dan altijd uit als patiance (Pasjans)en niet als patience (Peessjens) ?
Tjah, die worden kloppen dus gewoon niet...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heeft het natuurlijk geen hol mee te maken, dit heeft te maken met je vocabulaire.
En je noemt een foetus toch ook feutus en geen voetus? Kulargument dus.
Yup, da's bij haar helemaal weg, wat ik best kan begrijpen. Denk ook dat het voor haar zwaarder is van voor mij. Ze wil het aan de ene kant niet definitief uitmaken (want we hadden gewoon een enorm goeie relatie), maar aan de andere kant kan ze me niet vertrouwen voor d'r gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn dat het nog zo goed voelt, maar dan zou je toch denken dat een pauze niet nodig is? Of is dat puur om het vertrouwen?
Ja, dat zie ik wel. Mocht ik over een X aantal weken iemand tegenkomen en met die persoon gaan zoenen, best. Zal zij ook wel doen (gek genoeg hoop ik dat bijna, als een soort pay-back naar mij toe). We gaan trouwens wel beiden naar hetzelfde hockeytoernooi in augustus en hebben afgesproken dat we daar niks gaan doen, gewoon omdat dat nogal kut is voor de ander. maar voordat ik aan relaties met anderen ga denken zal ik dit gewoon af moeten sluiten, en dat doe ik voorlopig niet.quote:Als dat je "natuurlijke" gedrag is, dan vraag ik me af in hoeverre je dat nu kan tegenhouden..
Alleen in het begin van de relatie. Begin 2008 is ze bij mij ingetrokken, en eind 2008 zijn we samen in een nieuw huis gaan wonen. Ik woon nu weer in m'n oude huis (stond nog tekoop). En of het werkt, tja, we moeten zien. Het hangt er eigenlijk compleet vanaf of ze over dat me niet vertrouwen heen kan komen.quote:Wel een hele harde, maar als het werkt.. Hebben jullie eerder op jezelf gewoond?
Haha, hoppaquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Kluts het volgende:
Daar heeft het natuurlijk geen hol mee te maken, dit heeft te maken met je vocabulaire.
En je noemt een foetus toch ook feutus en geen voetus? Kulargument dus.
Godsamme, heel verhaal getypt net!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, ik ga eindelijk de deur uit... Ciao!
Skaten
Ja, laten we anders de laatste spelling vervangen voor Breezahtaal.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, die worden kloppen dus gewoon niet...
Verander het woord dan gewoon zoals het er staat...
Best gek heh dat mensen het gaan uitspreken zoals het er staat ?!
En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke (quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, die worden kloppen dus gewoon niet...
Verander het woord dan gewoon zoals het er staat...
Best gek heh dat mensen het gaan uitspreken zoals het er staat ?!
Ik ga me hier niet druk over maken ook. Ik kan het of negeren, of erg onvriendelijk worden. Heb niet echt een middenweg daarinquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke () woorden.
Ik krijg ergens de indruk dat jij er alles voor zou willen doen om de relatie alsnog te laten slagen, maar pas wel op dat je daar niet te ver in gaat of je daarin laat gebruiken hoor.quote:
Waar heb je het nu precies over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet druk over maken ook. Ik kan het of negeren, of erg onvriendelijk worden. Heb niet echt een middenweg daarin
Maar het is wel definitief uit?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef Catbert het volgende:
Yup, da's bij haar helemaal weg, wat ik best kan begrijpen. Denk ook dat het voor haar zwaarder is van voor mij. Ze wil het aan de ene kant niet definitief uitmaken (want we hadden gewoon een enorm goeie relatie), maar aan de andere kant kan ze me niet vertrouwen voor d'r gevoel.
Je moet dit afsluiten voor je aan een ander kan denken, maar je bent wel TIJDENS je relatie vreemdgegaan? Spreekt elkaar nogal tegen, als je het mij vraagtquote:Ja, dat zie ik wel. Mocht ik over een X aantal weken iemand tegenkomen en met die persoon gaan zoenen, best. Zal zij ook wel doen (gek genoeg hoop ik dat bijna, als een soort pay-back naar mij toe). We gaan trouwens wel beiden naar hetzelfde hockeytoernooi in augustus en hebben afgesproken dat we daar niks gaan doen, gewoon omdat dat nogal kut is voor de ander. maar voordat ik aan relaties met anderen ga denken zal ik dit gewoon af moeten sluiten, en dat doe ik voorlopig niet.
Oké.. Makkelijk dat je daar weer in kan dan.. Ik vraag me alleen af hoe ze jou, apart van elkaar, weer kan gaan vertrouwen? Dat moet je toch bewijzen en dat gaat niet op deze manier?!quote:Alleen in het begin van de relatie. Begin 2008 is ze bij mij ingetrokken, en eind 2008 zijn we samen in een nieuw huis gaan wonen. Ik woon nu weer in m'n oude huis (stond nog tekoop). En of het werkt, tja, we moeten zien. Het hangt er eigenlijk compleet vanaf of ze over dat me niet vertrouwen heen kan komen.
Oh, don't worry hoor. Ik ben niet iemand die zich laat gebruiken, en zij is niet iemand die dat zou doen. We willen beiden dat het goedkomt, alleen lukt het haar op dit moment gewoon niet om zich eroverheen te zetten. Ik geef het gewoon nog niet op, ga nu gewoon doen waar ik zin in hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef Kluts het volgende:
Ik krijg ergens de indruk dat jij er alles voor zou willen doen om de relatie alsnog te laten slagen, maar pas wel op dat je daar niet te ver in gaat of je daarin laat gebruiken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |