Hebben ze daar ook vinexwijken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
NP.
[..]
Almere
En i do not care. Ik heb een huis in Brazilie. Beat that
Tellen vlieguren mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
NP.
[..]
Almere
Nee, ze noemen het daar favela'squote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
Zal het eens navragenquote:
Vloeiend, lezen en schrijven en praten. Ben tweetalig opgevoed en heb veel in het buitenland gewoond. Spreek 5 talenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar jij kunt dus een aardig woordje portugees?
ik spreek Helmonds, beat thatquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vloeiend, lezen en schrijven en praten. Ben tweetalig opgevoed en heb veel in het buitenland gewoond. Spreek 5 talen
Ik heb in eindhoven gewoond, de zachte G heb ik nog steedsquote:
Dan versta je nog geen Helmonds waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb in eindhoven gewoond, de zachte G heb ik nog steeds
Wel een leuke troostprijsquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef Ofresca het volgende:
Zeg, mag je tegen een hospiteur zeggen dat hij de kamer niet krijgt, maar dat hij mijn nummer wel mag hebben? Of kan dat niet?
NAtuurlijk mag dat!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef Ofresca het volgende:
Zeg, mag je tegen een hospiteur zeggen dat hij de kamer niet krijgt, maar dat hij mijn nummer wel mag hebben? Of kan dat niet?
O, wat schattig je hebt al een eigen mobieltje! Vast een mooie roze met grote knoppen en alleen het nummer van je ouders erin!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, wat schattig je hebt al een eigen mobieltje! Vast een mooie roze met grote knoppen en alleen het nummer van je ouders erin!
Opa loopt altijd achter! Ik kan het gewoon niet meer bijhouden! Fijne dag, kleine!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Opa!
U loopt alweer achter! Ik heb nu een aqua-blauwe met glitters en een plaatje van de kleine zeemeermin!
"De kamer waarvoor je kan kijken krijg je niet, maar misschien kunnen wij in de toekomst een kamer delen?"quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:09 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk, daar hebben we Airwin weer met de beste ideeen
quote:
Zelfde. Ik ga maar gewoon naar huis denk ikquote:
Ik ben al thuis. Een hele dag...quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfde. Ik ga maar gewoon naar huis denk ik
Ga dan eens werk zoekenquote:
Tot ziensquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfde. Ik ga maar gewoon naar huis denk ik
Je bent wel liefquote:
Focussen op studeren gaat sowieso niet beter als je fokt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
Mega irritant![]()
heb je relatief snelle verbinding maar kan je niet zo snel downloaden omdat ze het limiteren....
Ow en geen focus op het studeren kunnen houden zuigt ook hard![]()
![]()
![]()
Voor de rest is alles okeVenco je hebt zeker heerlijk in de tuin gelegen ?
\Waarom limiteren ze?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
Mega irritant![]()
heb je relatief snelle verbinding maar kan je niet zo snel downloaden omdat ze het limiteren....
Ow en geen focus op het studeren kunnen houden zuigt ook hard![]()
![]()
![]()
Voor de rest is alles okeVenco je hebt zeker heerlijk in de tuin gelegen ?
Op usenetquote:
das mooi balen ja...maar tis nu ook nog lekker weer, dus je kan nog steeds van de zon genietenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
Weer mislukt om voreg op te staan ik ben een loser
Het is mooi weer, ik heb vrij en ik lig de hele dag in bed omdat ik vorige week nachtshifts had
ojee.. wat ist?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ben het zat het hele single gebeureno ene goedenavond
De stilte om me heen word er gek vanquote:
ojee...dan is t eind zoek ja als je in je zelf begint te lullenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De stilte om me heen word er gek vanbegin al in me zelf te lullen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef Flena het volgende:
[..]
ojee...dan is t eind zoek ja als je in je zelf begint te lullen
quote:
ojee..das niet zo best danquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en dan leg ik het nog af ook
Ga wel opzoek naar een scharrel laat relaties maar zitten worden toch niksquote:
True, maar eerts ontbijten en wakker worden etc.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef Flena het volgende:
[..]
das mooi balen ja...maar tis nu ook nog lekker weer, dus je kan nog steeds van de zon genieten
heel verstandig jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
True, maar eerts ontbijten en wakker worden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |