je hebt kneus en kneus he? Context, interpretatie, etcquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik dien hier niet voor kneus uitgemaakt te worden voor zoiets...
Maar je mag dus iedereen gaan uitschelden en dan zeggen dat je aan het pesten bent?
ik ben toch zeker niet aan het solliciterenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Veel mensen op verschillende fora (Fok! vooral) gebruiken het argument dat het teveel 'moeite' kost om correct te spellen. Net zoals dat het moeite zou kosten om hoofdletters en interpunctie te gebruiken. Echt.
Context op een forumquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt kneus en kneus he? Context, interpretatie, etc.
Gewoon niet zo happen en relativeren.
Hehe. Nou, die was nieteens opzettelijk, en dat is dus precies wat ik bedoel. Weet dat jij het als een geintje bedoelt, maar er zijn mensen die zich daadwerkelijk beter voelen als ze mensen wijzen op overduidelijke typefouten. In bovenstaand geval krijg je dan ook nog "ja maar de R zit niet bij de L in de buurt". Nee lul, maar dat doet er ook niet toe.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:49 schreef Litpho het volgende:
Structureel is met een 'l'.
Deze post werd u aangeboden door uw vriendelijke spellingchecker, have a nice day.
Groei eens een wat dikkere huid zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
Raar heh dat je in de verdediging schiet als je uitgescholden wordt ?!
Je doet het zelf (uiteindelijk) al af met een soort van "het is maar Kluts". Dat kan je ook direkt doen. Niks mis met de grotere man (m/v) zijn als iemand anders begint met schelden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
Raar heh dat je in de verdediging schiet als je uitgescholden wordt ?!
Ik voel me niet direkt aangesproken, als je het niet erg vindt.quote:Geef zelf dan ook gewoon toe dat sommige van jullie fout zaten
Oh, dat kan dus niet? Lees even wat je schrijft en denk dan terug aan de andere dingen die mensen tegen je zeggen, interpreteren en relativeren. En ja, je kan zeker context halen uit forumposts.quote:
Ik doelde dan ook op het feit dat er in de nederlandse taal gewoon woorden zijn waarvan de uitspraak anders is dan de schrijfwijze.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn moedertaal is geen Engels én ook geen Frans.
Ik bedoel dat veutus - foetus & patience - patiance niet met elkaar te vergelijken is omdat het maar 1 letter verschilt heeft, en de eerstgenoemde 2.
Nja, kut discussie trouwens...
Dat dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt kneus en kneus he? Context, interpretatie, etc.
Gewoon niet zo happen en relativeren.
De enige typfouten die ik er uit vis normaliter, zijn typfouten die ervoor zorgen dat de zin op een andere (grappige) manier kan worden opgevat. Maar verder? Verbazingwekkend genoeg heb ik betere dingen te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hehe. Nou, die was nieteens opzettelijk, en dat is dus precies wat ik bedoel. Weet dat jij het als een geintje bedoelt, maar er zijn mensen die zich daadwerkelijk beter voelen als ze mensen wijzen op overduidelijke typefouten.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, ik vind een spelfout af en toe geen enkel probleem. Ik schrijf ook wel eens "ik wordt" ofzo, terwijl ik prima weet dat het fout is. Als ik met een klant mail ofzo lees ik 'em nog een 2e keer over, maar dat doe ik met forum posts niet.
Jochie tochquote:
Sterk argument om de discussie mee af te sluiten.quote:
Nee erover door blijven gaan is volwassenquote:
Je reageert zo grappigquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Nee erover door blijven gaan is volwassen![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Jij met je mega vocabulair moet toch ook wel weten hoe je je via een internet forum kan articuleren,
Hey, een leenwoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
vocabulair
Geloof me, als ik je echt had willen beledigen, had ik je geen kneus genoemd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee erover door blijven gaan is volwassen![]()
Ik vind het het woord kneus in die zin gewoon niet nodig...
Had het niet duidelijk gemaakt als je alleen "Het is patience" had getypt Kluts ?
Jij met je mega vocabulair moet toch ook wel weten hoe je je via een internet forum kan articuleren, en anders kan je het ook nog wel aan HW vragen
Prima, je weet in ieder geval nu dat ik het liever niet heb.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, als ik je echt had willen beledigen, had ik je geen kneus genoemd.
En je gebruik van het woord articuleren is op zijn minst apart te noemen.![]()
Kortom, KF, ik denk dat je een beetje overtrokken reageert eigenlijk.
Dat jij je nou nog niet voldoende hebt ingelikt bij de c:rew om audiorechten te hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:05 schreef Kluts het volgende:
En je gebruik van het woord articuleren is op zijn minst apart te noemen.
Daar wordt je echt mee dood gegooit overal!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Ok nu begint de discussie toch echt te vervelen. Tijd voor wat nieuws! Muziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |