Ach ik post nog net geen Esmee Dentersquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wordt je echt mee dood gegooit overal!
niks te klagen zeg ik
Als jij niet zodanig zou reageren dat ik het als een grote inkopper zou opvatten zou deze discussie niet eens plaatsgevonden hebben, maar als je het echt zo vreselijk vindt, zal ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Prima, je weet in ieder geval nu dat ik het liever niet heb.
Dan is het vanaf nu aan jouWWWWWWW goedheid om er wat mee te doen...
Edit: jouwwwwwwwww
Prima, je weet in ieder geval nu dat men het altijd weer zal doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Prima, je weet in ieder geval nu dat ik het liever niet heb.
Dan is het vanaf nu aan jouWWWWWWW goedheid om er wat mee te doen...
Hmm ben daar ook een paar keer voor gevraagd, toch maar een keer doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Catbert het volgende:
Over muziek gesproken: ik heb me dus opgegeven voor Salsales. Begint pas op 13 jul helaas, maar heb er erg veel zin in. Overschot aan vrouwen
Excellent move kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Catbert het volgende:
Over muziek gesproken: ik heb me dus opgegeven voor Salsales. Begint pas op 13 jul helaas, maar heb er erg veel zin in. Overschot aan vrouwen
nou het is 1 van de weinige nummers die ik wel de hele dag kan horen, dus gooi mij er maar eme dood bedoelde ik juistquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik post nog net geen Esmee Denters
Ik vind dat liedje nu net een beetje om aan te horen worden, net nu die hele 'hype' over aan het gaan isquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik post nog net geen Esmee Denters
Ahh ok, op die manierquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
nou het is 1 van de weinige nummers die ik wel de hele dag kan horen, dus gooi mij er maar eme dood bedoelde ik juist
Ja, ik ben sowieso wel van het dansen, en salsamuziek vind ik sowieso leuk. Een teamgenoot van me kan het best aardig en die is (ook door z'n uiterlijk) gewoon een grote chickmagneet. M'n rolmodelquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
Excellent move kan ik je uit ervaring vertellenJe hebt geen idee hoeveel vrouwen er dol op zijn. Als je alleen al zegt dat je de salsa kan op een feestje is vaak al meer dan geneog om de belangstelling van de dames te krijgen.
ik weet dat al sinds woensdag 24 juni 2009 16:10quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat die knakkers van Madcon Noren zijn
Het is ook wel een aardig liedje en ze ziet er niet verkeerd uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje nu net een beetje om aan te horen worden, net nu die hele 'hype' over aan het gaan is
Dat is misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat jij je nou nog niet voldoende hebt ingelikt bij de c:rew om audiorechten te hebben.
Rolemodel tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik ben sowieso wel van het dansen, en salsamuziek vind ik sowieso leuk. Een teamgenoot van me kan het best aardig en die is (ook door z'n uiterlijk) gewoon een grote chickmagneet. M'n rolmodel![]()
Dit is vast helderder als je het direkt als salsa-les leest in plaats van als sal-sales. Niet dat de spelling incorrect is verderquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Catbert het volgende:
Salsales
Rolmodel is gewoon Nederlands hoorquote:
Ik dacht het Engelse Rolemodelquote:
quote:
Hehe, someone to live up to dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik ben sowieso wel van het dansen, en salsamuziek vind ik sowieso leuk. Een teamgenoot van me kan het best aardig en die is (ook door z'n uiterlijk) gewoon een grote chickmagneet. M'n rolmodel![]()
Ahh ok gelukkig, ik ben niet alleenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet dat al sinds woensdag 24 juni 2009 16:10
Haha. Ik ken het. "Sal-sales, WTF is Sal-sales?" En er dan na 10 keer lezen achterkomen. Face>desk momentjequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Litpho het volgende:
Dit is vast helderder als je het direkt als salsa-les leest in plaats van als sal-sales. Niet dat de spelling incorrect is verder.
Mijn gezicht en bureau zijn sowieso goede vrienden wat dat betreftquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha. Ik ken het. "Sal-sales, WTF is Sal-sales?" En er dan na 10 keer lezen achterkomen. Face>desk momentje
Kijk eens hoe ik het nu op pakte danquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat is engels, lieverd.
Zo beter?
Doe mij maar de Face-Palmquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn gezicht en bureau zijn sowieso goede vrienden wat dat betreft.
Niet dat daar wat mis mee is, maar schouderklopjes bij Kluts bietsen is niet de koers die ik gekozen zou hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kijk eens hoe ik het nu op pakte dan![]()
So you still power-nap during lunch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn gezicht en bureau zijn sowieso goede vrienden wat dat betreft.
Ben ik raar als ik niet eens van hun gehoord heb?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, someone to live up to dus
[..]
Ahh ok gelukkig, ik ben niet alleen
Ik had het echt nooit geraden als ik wiki niet had gezien. Ik dacht gewoon engelsen ofzo of amerikanen.
Hun namen ook: Tshawe Baqwa en Yosef Wolde-Mariam.
Nogal. Hij's redelijk koning wat betreft het vrouwen regelen op feestjes. Heeft een vriendin en doet d'r verder niks mee hoor, maar hem lukt dat welquote:
Oppikken, maar dat maakt niet uit hoor, schat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kijk eens hoe ik het nu op pakte dan![]()
Aah ik heb niks van haar nodig hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat daar wat mis mee is, maar schouderklopjes bij Kluts bietsen is niet de koers die ik gekozen zou hebben.
Ik was al aan het twijfelen ja, geen spellingscontrole.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oppikken, maar dat maakt niet uit hoor, schat.
Als je regelmatig radio luister ergens wel een beetjequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik niet eens van hun gehoord heb?
Het is gewoon een instelling. Als je het vaker en vaker doet is het op een gegeven moment tweede natuurquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal. Hij's redelijk koning wat betreft het vrouwen regelen op feestjes. Heeft een vriendin en doet d'r verder niks mee hoor, maar hem lukt dat welBij mij ligt het vooral aan m'n stemming, maar hij heeft daar volgens mij nooit last van
KF is duidelijk de sjaak vandaagquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
Of aanpakte kan ook geloof ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik niet eens van hun gehoord heb?
Take carequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
Maar goed KF, ik ben in een irritante bui.
Nu naar huis!Fijne avond allemaal!
Nog even en dan ga ik me vreemd voelen omdat ik ze wel kenquote:
Ach gelukkig is er google voor dat soort dingen. Ik zoek soms zelfs naar nummers zonder dat ik de titel of artiest weet. Een zin uit een liedje is eigenlijk al zat om erachter te komenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef KudFokker het volgende:
Ik ken het de titel van het liedje en het liedje zelf wel, maar de artiest(en) nooit onthouden
Ooh typte het dubbelop...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach gelukkig is er google voor dat soort dingen. Ik zoek soms zelfs naar nummers zonder dat ik de titel of artiest weet. Een zin uit een liedje is eigenlijk al zat om erachter te komen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je regelmatig radio luister ergens wel een beetje
[..]
Het is gewoon een instelling. Als je het vaker en vaker doet is het op een gegeven moment tweede natuur
Oke ik ben raarquote:
Dat verklaart dat ik het niet kenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je regelmatig radio luister ergens wel een beetje
Das wel erg handig inderdaad!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh typte het dubbelop...
Ben nog niet helemaal lekker omdat ik ziek was maandag en nog steeds niet helder ben.
Maar dat doe ik ook heel vaak, 1 zin onthouden en dan de lyrics zoeken
Ik heb er ook een applicatie op mijn telefoon voor, die vangt het geluid op en geeft dan weer welk liedje het is
Maar, maar. Jij bent Litpho, je weet toch altijd alles?quote:
Je kunt weken teren op een bak popcorn!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
Hier Q-music op de woensdag (dan zit ik alleen op de afdeling) en normaal 3fm.
Net op de radio: Beyonce roept fans op om voedsel achter te laten bij haar concerten. To feed Americans waren haar letterlijke woorden.
Kom op zeg, ik ga A naar een concert van haar en B beetje die vette amerikanen een verstopte hoofdslagader geven. Hmm, wacht B is nog niet eens zo slechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt weken teren op een bak popcorn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |