Show de jouwe eensquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das weer jammer!
Wel wat gegeten en wat heb je aan?
En jij bent Londenkenner he?
Ach, Kees heeft Max in de houdgreepquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Nizno het volgende:
Kees de kat is inderdaad een leuke naam
Wisten niets beters te verzinnen omdat hij toch alleen reageert op Poes.
[ afbeelding ]
De andere heet Max. Afkorting van Maximiliaan
[ afbeelding ]
Kees ligt achter Max
Maar volgens mij is Kees een vrouwtje of heb ik het mis? Zie 3 kleuren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Nizno het volgende:
Kees de kat is inderdaad een leuke naam
Wisten niets beters te verzinnen omdat hij toch alleen reageert op Poes.
[ afbeelding ]
De andere heet Max. Afkorting van Maximiliaan
[ afbeelding ]
Kees ligt achter Max
Oke, klinkt goed! Hier broodjes ei met tomaat enz enz enz, ik overdrijf altijd als ik eieren bak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, gewoon kleine pizza gegeten vanochtend en heb korte broek aan
Ben niet Londen kenner, ben er 1 keer geweest en dat was alleen omdat ik er langs moest vliegen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik was altijd in de waan dat je Londen goed kende maar zal mij wel vergissen met iets anders.
kees is een balloze man met 3 kleuren. Grijzig-geel wit en zwart. En tegenwoordig zelfs nog wat meer grijs omdat hij de 13 jaar al is gepasseerd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Kees een vrouwtje of heb ik het mis? Zie 3 kleuren.
Het is eerder dat max precies zich tussen de posten van kees heeft gewurmd en kees maar mee moest werkenquote:
We hadden het over poezen en niet over mosselenquote:
Enig idee hoeveel katers er zijn met 3 kleuren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kees is een balloze man met 3 kleuren. Grijzig-geel wit en zwart. En tegenwoordig zelfs nog wat meer grijs omdat hij de 13 jaar al is gepasseerd.
[..]
Het is eerder dat max precies zich tussen de posten van kees heeft gewurmd en kees maar mee moest werken
Ik heb geen idee Caroline, terugkrijgen doe ik het niet nee dus het wordt nu op de gok erheen gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef CarOnline het volgende:
Balen Kaat van die kaarten!
Echt heel heel ergerlijk! Je centen kan je wel naar fluiten denk ik?
Geen idee hoeveel er zijn. Mijn is het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel katers er zijn met 3 kleuren?
99% is poes!
Aldus mijn dierenarts.
Dan heb je een zeldzame jeweetwelkaterquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er zijn. Mijn is het wel
Echt waar. Kan het zelf ook heel goed zien. En de DA die hem gecastreerd heeft, heeft het ook gezien
Echt balen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Caroline, terugkrijgen doe ik het niet nee dus het wordt nu op de gok erheen gaan.
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:58 schreef CarOnline het volgende:
Nog psies een weekje en dan zit ik in t zonnetje in Londen
En die zeldzame balloze kater geniet nu van een nieuwe haringquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan heb je een zeldzame jeweetwelkater
Vliegtuig, met Ryanair.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe ga je erheen? boot of vliegtuig?
Omdat mijn dochter geslaagd is gaan we samen een stedentripje doen, maar we zijn er nog niet helemaal uit waarheen![]()
Echt wel.. kaal, of met een streepje ... maar niet met teveel haar .. dan voel ik me net de tuinman en zo betraptquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt wel.. kaal, of met een streepje ... maar niet met teveel haar .. dan voel ik me net de tuinman en zo betrapt![]()
en dan moet ik de tandenstokers er weer bij pakken
een zeldzaamverwendejeweetwelkater dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
En die zeldzame balloze kater geniet nu van een nieuwe haring
[ afbeelding ]
Heb je gezien hoe dik hij is??quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
een zeldzaamverwendejeweetwelkater dus![]()
je kan ook pakjes diepvries koolvis halen in de super, vinden ze zalig!
ik heb ook een beetje zon gezienquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
ik had trouwens vandaag heerlijk ge-zont.....en jij?
Eens, die van mij krijgt supergezonde brokjes en af en toe een stuk koolvis, gaat ze uit haar dak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dik hij is??
Hoeft niet meer bijHeel af en toe een verwennerij dan blijft hij er blij mee
Zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat vind ik fijn voor je...vanuit je raam zeker
Oooooooooh maar dat vind ik ook fijn voor je hoorquote:
Ik was ff in de tuinquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oooooooooh maar dat vind ik ook fijn voor je hoor...was je ook gaan zonnen?...wat had je aan?
heb nog ratatouille over van gister, rijst prutteld dus kan zo ff makkelijk eten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
ik heb net een zak friet gehaald dus ik ga ff friet bakken
Ik heb bedacht dat dat hier ook tot de mogelijkheden behoortquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
ik heb net een zak friet gehaald dus ik ga ff friet bakken
das ook erg lekker.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
heb nog ratatouille over van gister, rijst prutteld dus kan zo ff makkelijk eten.
het verbaasd me nietsquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat dat hier ook tot de mogelijkheden behoort
Je doet net of ik zoveel friet eetquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
het verbaasd me niets....ik doe dr ook een kaassouflé bij
neheee...ik bedoel dat jij net als ik ook friet....la...maquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je doet net of ik zoveel friet eet
En ik doe er uiteraard ook wat bij
wel met wát erbij héquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef remlof het volgende:
Hmmm friet, goed idee. Ik loop straks even langs de snackbar als ik van m'n vader terugkom
*plaagtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
neheee...ik bedoel dat jij net als ik ook friet....la...ma
Kale poesjes, je bedoelt een nakende kat met een streepje die voelen raar aan joh, net een stuk leer is datquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt wel.. kaal, of met een streepje ... maar niet met teveel haar .. dan voel ik me net de tuinman en zo betrapt![]()
en dan moet ik de tandenstokers er weer bij pakken
oehhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ga voor een frietje waterfiets denk ik
ja ik vind daar ook weinig aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kale poesjes, je bedoelt een nakende kat met een streepje die voelen raar aan joh, net een stuk leer is dat
das waarquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je wat wel een voordeel is, die katten verharen niet
Vind je, het is net of dat je een leren bank of een leren broek aaitquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef remlof het volgende:
Een stuk leer? Ik vind het meer rauwe ham
Laat maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vind je, het is net of dat je een leren bank of een leren broek aaitmaar dan leeft het nog
ff op de rem hoor.. ik lees nooit terug...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vind je, het is net of dat je een leren bank of een leren broek aaitmaar dan leeft het nog
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op de rem hoor.. ik lees nooit terug...
Waar hebben we het nu over? toch niet poesjes als in dieren?
Yeps van die nakende katten gaat het nu overquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op de rem hoor.. ik lees nooit terug...
Waar hebben we het nu over? toch niet poesjes als in dieren?
zo jammer weer hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
zetten we hertstikke meuie pics neer gaat tie dat zeggen![]()
wij vrouwen kunnen dat toch gewoon heel goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo wat goed van jouik ga dat ook is proberen
Dat klopt veelzijdig bezig zijn ben ik goed inquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij vrouwen kunnen dat toch gewoon heel goed
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nog in mijn zesweekse periode van rouw hoor.![]()
Mijn andere kat is wel aan een tweede jeugd begonnen.die werd blijkbaar aardig onderdrukt. Nu is hij king of the castle.
quote:Kwaadaardige software verspreidt zich via Twitter
Cybercriminelen misbruiken populaire berichtendienst
quote:Een 17-jarig meisje uit Roemenië is overleden terwijl ze vanuit haar bad probeerde te Twitteren.
Flavia Boricea is waarschijnlijk geëlectrocuteerd terwijl ze haar laptop in het stopcontact wilde steken om een Twittersessie te vervolgen die bijna werd onderbroken door een lege batterij.
De verhalen over wat er precies is gebeurd zijn echter niet eenduidig. De Roemeense Staatstelevisie meldde dat de tiener geëlectrocuteerd is doordat haar handen nat waren. Andere bronnen zeggen dat de laptop in de badkuip gevallen was. Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat Twitteren en in bad gaan geen goede combinatie is.
Flavia is, met haar laptop naast zich, gevonden door haar ouders.
sjesus......quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moest aan Bommie denken![]()
[..]
Ach ja !! Weer eentje uit de Darwin poolquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moest aan Bommie denken![]()
[..]
Nee de Da is het er niet mee eens, en ik weet het ook nog niet ...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja? heb je de beslissing genomen?
Kan niet anders zeker?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
Zon laters !!! Ben al redelijk gegrild
Oké ik hou je topic wel in de gaten...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de Da is het er niet mee eens, en ik weet het ook nog niet ...Duiken weer andere problemen op..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die is aan het kruis genageld, toen was het leven nog tof en maakte je nog eens wat mee
Dus dat! Wat ga je doen vanaaf? Ik zit lekker op muh terrasje, in de avondzon, notebook op schoot, koffie en peuken naast mijquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Wat ga je doen vanaaf? Ik zit lekker op muh terrasje, in de avondzon, notebook op schoot, koffie en peuken naast mij
Hoe? Wie? Wat? Waar? En bovenal waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Mijn kat heette ook Kees.
Avond!
En vanavond allemaal de eerste twee afleveringen van Mad Men kijken!
van mezelf, anders mogen de kleren niet mee naar Spanje,quote:
Omdat het een prachtig gestyleerd tijdbeeld van het begin van de early sixties en de hoogtijdagen van de reclamewereld in New York is.quote:
Hoelaat is het op welke zender?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het een prachtig gestyleerd tijdbeeld van het begin van de early sixties en de hoogtijdagen van de reclamewereld in New York is.
De tijd dat mannen al drinkend, rokend en rokkenjagend de dienst uitmaakten en vrouwen vooral willing and able moesten zijn.
Zo cool
.
En [NL] Mad Men
[i]/commercial break[./i]
Wat een schatten Disanaquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:50 schreef Disana het volgende:
De TT is te uitnodigend om te weerstaan.
[ afbeelding ]
Dit is Chris. We hadden hem Huub genoemd tot we na uitgebreid testen merkten dat hij toch echt naar zijn oorspronkelijke naam luistert. Chris is 6 en woont hier a.s. zaterdag 3 weken.
[ afbeelding ]
En dit is Safaa. Safaa is 10 maanden oud en woont bij ons sinds half februari.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
weet niet waar jullie allemaal zitten hoor, hier blijkbaar dus...............hallo allemaal, als ik op mijn eigen comp. kan zal ik even een foto posten van mijn terror jaap, een echte schijtkater bang voor vogels en veertjes en pluisjes
Nee, ze zijn van mezelf, allebei van/via het asiel. Ik had weer ruimtequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schatten Disana![]()
Zijn het pleegpoesen?
Fijn, deze blijvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ze zijn van mezelf, allebei van/via het asiel. Ik had weer ruimte
nee is echt zo, hij heet terror jaap en is eigenlijk homo is helemaal verliefd op mijn zoon denkt dat mijn zoon zijn vriendje is, sleept ook met een knuffel door het huis hangt aan je broek en je kan zo wegwandelen en neemt papiertjes mee en verstopt ze dan in je bedquote:
tot morgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ff wat anders doen allemaal tot morgen
Deze hier is een super lieve, enthousiaste, oudere dame. Wil graag spelen, wij zijn haar alles en andersom...zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef Toverheks het volgende:
ja mooi he die foto`s van die poezen, ik ben beetje bang voor honden heb wel een teckel gehad 9 jaar van ouderdom laten inslapen en ben blij dat ik geen verplichtingen meer heb om een hond uit te laten, maar aan de andere kant een lekker loopje mis ik soms wel, mijn vriendin verderop heeft een erg lieve puberhond ben ik niet bang voor terwijl het een grote logge meid is die lekker tegen je op springt.
Heb je um geslagenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet echt lachen om jouw Terror Jaap-verhaal, Toverheks![]()
Ik ben ook een beetje bang voor honden, voor de grotere dan![]()
Zolang ze klein genoeg zijn om weg te schoppen als ze me bijten vind ik ze wel weer lief
Ik zag het ook eerst nietquote:
Ik moet echt lachen om jouw Terror Jaap-verhaal, Toverheks![]()
Zolang ze klein genoeg zijn om weg te schoppen als ze me bijten vind ik ze wel weer lief
Yep, die is dus echt knettergek haha!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is echt zo, hij heet terror jaap en is eigenlijk homo is helemaal verliefd op mijn zoon denkt dat mijn zoon zijn vriendje is, sleept ook met een knuffel door het huis hangt aan je broek en je kan zo wegwandelen en neemt papiertjes mee en verstopt ze dan in je bedals hij echt van je houd dan bijt ie je in je voeten dat is weer minder.en likt aan je haar vooral als je net gedouscht hebt, hij heeft gewoon een kronkel
Ik zal echt nooit een hond schoppen hoorquote:
Die van mij is keilievvvvv hoor, echt een slijmbal, wil door iedereen geknuffeld worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit een hond schoppen hoor![]()
Maar vind het wel een veilig idee dat als ze me bijten ik ze weg kan schoppen, dus dat ze klein genoeg zijn dat ik ze aan kan.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:29 schreef Wijnneus het volgende:
Mooie beesies allemaal,krijg er haast weer zin in. Tot laters
Istie groot?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die van mij is keilievvvvv hoor, echt een slijmbal, wil door iedereen geknuffeld worden.
Gelukkig zegt hij: Ik zou er bijna weer 1 nemenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt heel dubbelzinnig...fijne avond
![]()
tis een zijquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zegt hij: Ik zou er bijna weer 1 nemen
dat vind ik ook zo zielig...dan zou je ze bijna allemaal in huis nemen...ik moet ook niet naar het asiel gaan want dan kom ik geheid met katten terug en dat gaan die van mij niet leuk vindenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef hondjes het volgende:
heb zoveel katten gehad, allemaal verschillend, allemaal zo lief..
Mijn eigen kat, uit het asiel , heette Thierry,.
we hadden zwerfkatten, de Dove,, de Schele, en Karel..de pitbull.
verder, Fits, Putzy, Belle-amie en Moortje.
Op dit moment zijn we meer druk met de zwerfpoezen in Spanje, en dat zijn geen leuke verhalen..
Zeker Paquita, die gelijk zwanger was met mijn dochter, gelijk beviel,
De jonge katjes hebben we nooit gezien, en moeder poes overleed na een paar dagen.
Op dit moment heb ik drie zwerfkatten rondlopen in Spanje, maar door het heen en weer rijden, kan ik niet voor ze zorgen.
Er lopen in Spanje zoveel zwerfkatten, je weet af en toe niet wat je ziet, en de ellende is, dat het maar doorgaat, zolang ze niet gesteriliseerd worden..
Dat is echt een drama Spanje he en je kan er in je eentje niet aan beginnen om er voor te zorgen dat dat probleem oplostquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef hondjes het volgende:
Op dit moment zijn we meer druk met de zwerfpoezen in Spanje, en dat zijn geen leuke verhalen..
De jonge katjes hebben we nooit gezien, en moeder poes overleed na een paar dagen.
Op dit moment heb ik drie zwerfkatten rondlopen in Spanje, maar door het heen en weer rijden, kan ik niet voor ze zorgen.
Er lopen in Spanje zoveel zwerfkatten, je weet af en toe niet wat je ziet, en de ellende is, dat het maar doorgaat, zolang ze niet gesteriliseerd worden..
Maar met honden is het daar net zo erg, te zielig voor woorden hoe ze in sommige landen met dieren omgaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef hondjes het volgende:
denk je dat honden niet zeiken dan???quote:
Wat een lieverd om te zien.quote:
Laatst waren bij Hart van Nederland een paar kittens die in een zak gevonden waren, er waren er al 2 overleden en ze waren zo verzwakt en met ontstoken oogjes enzo, zo hartverscheurendquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo zielig...dan zou je ze bijna allemaal in huis nemen...ik moet ook niet naar het asiel gaan want dan kom ik geheid met katten terug en dat gaan die van mij niet leuk vinden
Neen, soms ga ik maar gewoon weg, dan kan ik het niet aanzien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is echt een drama Spanje he en je kan er in je eentje niet aan beginnen om er voor te zorgen dat dat probleem oplost
Breek me de bek niet openquote:
Och, ik vind dit toch zo zielig om te horen en als ze het al redden gaat het van voor af aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, soms ga ik maar gewoon weg, dan kan ik het niet aanzien.
Mijn schoonzoon had een poes bij de disco, die bevallen was van 4 katjes.
Die konden daarbuiten natuurlijk niet blijven, met al die dico-gangers.
Dus in een doos, mee naar huis,
Gisternacht is moederpoes met de kleintjes verdwenen, nu komt ze alleen eten halen, waar ze zit, waar de kleintjes zijn,,geen idee., zegt mijn dochter.
Ik denk , dat je probleem met je kat oplost, als je hem naar buiten doet.quote:
Op de 1 of andere manier stond mij bij dat jij pleegpoezenmoeder bent, was dus. Ik geloof ook dat het best moeilijk is, telkens weer afscheid nemen en dan jouw drama om er 4 tegelijk kwijt te raken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lieverd om te zien.
Deisyy, ik heb jaren geleden wel pleegkatjes gehad, maar ben daarmee gestopt toen er vier in een nacht overleden door onbekende oorzaak. Maar al mijn katten komen altijd uit het asiel.
Ik woon op 4 hoog, en die kater mag JUIST niet naar buitenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik denk , dat je probleem met je kat oplost, als je hem naar buiten doet.
Veel katten uit asiel, hebben een of andere plas -angst voor de bak..
Die van mijn zoon ook, het was over, toen die gewoon naar buiten ging.
En verder mag hij alleen brokjes, geen blikjes.
Heb jij geen poes om te showen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Talitha het volgende:
Ik begin een beetje spijt te krijgen van die TT.![]()
Waarom hebben eik meerdere users dezelfde rara ava?
Want hij kan niet bij het knopje van de lift?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon op 4 hoog, en die kater mag JUIST niet naar buiten
Volgens mij moet je dat remlof vragen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Talitha het volgende:
Ik begin een beetje spijt te krijgen van die TT.![]()
Waarom hebben eik meerdere users dezelfde rara ava?
Douchen jullie allemaal met Fa?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat remlof vragen.
Dus hij is gewoon pissig, en zeikt nu overal,quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon op 4 hoog, en die kater mag JUIST niet naar buiten
jaquote:
Ik heb mijn eigen topic over Bounty. Ik ga hier niet mutsen over die wollige idiotenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus hij is gewoon pissig, en zeikt nu overal,
Eén poes en twee katten, maar de poes ga ik hier niet showen.quote:
zie... daarom heb jij niet zo'n mooie UIquote:
niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eén poes en twee katten, maar de poes ga ik hier niet showen.
Kun je er geen andere neerzetten? Is verwarrend zo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kunnen ze niet....dit is hun strafquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je er geen andere neerzetten? Is verwarrend zo.
levenslang..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat kunnen ze niet....dit is hun straf
Dat hebben we hier al vaker meegemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
er staat in mn sig... door een FA gedaan (vermoedelijke ramlof)quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Godver Ruud ga je ff verkleden, ik schrok me rotquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hebben we hier al vaker meegemaakt.
whahahaaaaaaaaaaaaaa ruudquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en waar is jouw Marghe.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pfffff (in het italiaans)quote:
Omdat jullie avatars met scriptjes erachter hadden en dat staan we niet toequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die lijkt op euhm.... die ene met dat snorretje.... ko hoe heet ie ook alweer.... die ene.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jullie avatars met scriptjes erachter hadden en dat staan we niet toe
Je bent vrij om er een ander normaal plaatje neer te zetten hoor.
En met de TT is niks mis
[ afbeelding ]
He, dat is mijn kat, Thierry.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En met de TT is niks mis
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En met de TT is niks mis
[ afbeelding ]
vertel nou ff..... op wie lijkt ie ook alweer??quote:
Dat valt nog wel meer hoor, daarvoor moet je op www.catsthatlooklikehitler.com zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
vertel nou ff..... op wie lijkt ie ook alweer??
Die lijkt echt op mijn lapjespoes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
vertel nou ff..... op wie lijkt ie ook alweer??
Het kan dus wel gewoon. Aanpassen die hap!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En met de TT is niks mis
[ afbeelding ]
ow oke... toch wel... monumentjequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het kan dus wel gewoon. Aanpassen die hap!
Ze was heel klein, leek net of ze maar 7 maanden was.quote:
zo goed mevrouw??quote:
Oh, wat kijkt ze lief naar je. Leuk, dat zwarte streepje op haar kin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En met de TT is niks mis
[ afbeelding ]
grijnz oke oke okequote:
Dat klinkt bekend. Pixel kan heel lief zijn maar ook heel fel bij het spelen. Al heeft ze ondertussen wel geleerd haar nagels niet helemaal uit te doen als ze met mij speeltquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze was heel klein, leek net of ze maar 7 maanden was.
En fel, bij de dierenarts moesten ze haar met 4 man vasthouden, terwijl ze doodziek was.
maar voor ons een schat, wij konden alles met haar doen, maar van vreemden hield ze niet.
dan was het ..of weg of je kreeg een kras....
helaas, 11 jaar geworden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Pixel kan heel lief zijn maar ook heel fel bij het spelen. Al heeft ze ondertussen wel geleerd haar nagels niet helemaal uit te doen als ze met mij speelt
Maar de jouwe "was"?
zo?quote:
sjugt... ik had al zin in wat... en nu heb ik helemaal trek.......quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Even de pastasalade voor morgen in elkaar gezet![]()
Morgen een makkie
En het is nog lekker ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjugt... ik had al zin in wat... en nu heb ik helemaal trek.......
Trouwens, mijn buren hebben haar een keer gedeporteerd, en 20km verderop bij een treinbaan gezet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Pixel kan heel lief zijn maar ook heel fel bij het spelen. Al heeft ze ondertussen wel geleerd haar nagels niet helemaal uit te doen als ze met mij speelt
Maar de jouwe "was"?
Sjee, wat een hufter, maar fijn dat je haar weer terugkreeg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Trouwens, mijn buren hebben haar een keer gedeporteerd, en 20km bij een treinbaan gezet.
drie weken was ze weg,,huilen hier,,advertenties gezet in alle kranten en weekbladen.
op gegeven moment wordt ik gebeld, vroegen of het mijn kat soms was, want ze hadden de advertentie gezien
Man en kinderen erheen,,en ja hoor,,,ze was het
ze heeft 24 uur lopen knijen in de vloerbedekking, zo blij was ze...wij trouwens ook...
wel, we hebben die klootzak wel aangepakt,,,en dat was niet fraai...maar dat is weer een ander verhaal
O wat erg en wat een klote-buurmanquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Trouwens, mijn buren hebben haar een keer gedeporteerd, en 20km verderop bij een treinbaan gezet.
drie weken was ze weg,,huilen hier,,advertenties gezet in alle kranten en weekbladen.
op gegeven moment wordt ik gebeld, vroegen of het mijn kat soms was, want ze hadden de advertentie gezien
ze heeft 24 uur lopen knijen in de vloerbedekking, zo blij was ze...wij trouwens ook...
wel, we hebben die klootzak wel aangepakt,,,en dat was niet fraai...maar dat is weer een ander verhaal
Is nu alleen nog maar een zak, zonder eh..quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Trouwens, mijn buren hebben haar een keer gedeporteerd, en 20km verderop bij een treinbaan gezet.
wat een hufters zijn dr tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O wat erg en wat een klote-buurman![]()
Maar wat is knijen?
Dat gedoe met die scherpe nageltjes tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat is knijen?
kan ook kneien zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat is knijen?
Ow dat masseren dat ze doen. Mijn poes heeft een kussentje op de vensterbank dat vast zit emt klitenband, anders vallen ze er samen af en voordat ze gaat liggen masseert ze dat kussen altijd evenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat gedoe met die scherpe nageltjes toch
Nou,,beetje eigen rechter spelen vonden we wel even nodig...zoiets...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nu alleen nog maar een zak, zonder eh..
owwwwwwwww nestelen dat doet mn oudste kat nog steeds...de boel ff lekker opfloffenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
kan ook kneien zijn...![]()
dat is, met haar nagels uit , zoals ze bij de moeder doen, eigenlijk als ze drinken...
maar als ze iets fijn vinden, gaan ze dat doen,,,op je trui of arm ,,
Ze knijt ook altijd op mijn badjas als ik die aanheb en dat is geen fijn gevoelquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
kan ook kneien zijn...![]()
dat is, met haar nagels uit , zoals ze bij de moeder doen, eigenlijk als ze drinken...
maar als ze iets fijn vinden, gaan ze dat doen,,,op je trui of arm ,,
Kattenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
owwwwwwwww nestelen dat doet mn oudste kat nog steeds...de boel ff lekker opfloffen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kattentopic leek gewoon veelbelovend
Niets is wat het lijktquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjow... pasta gegeten.. was nog wat over van vanavondquote:
5 pagina's kattengejammerquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij zegt!quote:
die blijft zo lievvvvvvvquote:
heb geen poes gezien de hele dag hierquote:
nou mijn kees ziet er toch anders uit dan dit poeziealbumquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef Insulinjunk het volgende:
www.keesdekat.jouwpagina.nl
Kees. Prima naam
Eentje dan, voor jou:quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb geen poes gezien de hele dag hier
Dat plaatje ziet er hier net zo uit als enkele recent verwijderde ava's.quote:
Had vandaag nog ruzie met een vent die graag poezen wilde zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb geen poes gezien de hele dag hier
Toch niet zo gek dat het uiteindelijk een Griek geworden is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook wel een beetje
![]()
jeugdtrauma ofzo toen ik een jaar of 6 was en zo'n grote hond zijn poten op mijn schouders had
gezet en van achteren tegen mee aan ging rijdenik janken en probeerde te rennen todat er
eindelijk iemand met een bezum dat klotebeest van me afsloeg.
ik had het natuurlijk wel een beetje zelluf uitgelokt want ik had een kek kort rokje aan![]()
aangerand door een hond.......
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Had vandaag nog ruzie met een vent die graag poezen wilde zien.
Maar dan op het strand. Steeds op kierkijkhoogte vlakbij vrouwen gaan zitten en na wat omtrekkende bewegingen proberen een praatje aan te knopen. Waarbij duidelijk was dat die vrouwen zich knap ongemakkelijk voelden. Bij de zoveelste, toevallig een stelletje, was voor mij de maat vol. Ik zei: heleboel niet zo netjes plat haagsen op kankeren. Toen taaide die maar af.
Terecht! zoveel viezerikken op de wereld en zo weinig kogelsquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dan op het strand. Steeds op kierkijkhoogte vlakbij vrouwen gaan zitten en na wat omtrekkende bewegingen proberen een praatje aan te knopen. Waarbij duidelijk was dat die vrouwen zich knap ongemakkelijk voelden. Bij de zoveelste, toevallig een stelletje, was voor mij de maat vol. Ik zei: heleboel niet zo netjes plat haagsen op kankeren. Toen taaide die maar af.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch niet zo gek dat het uiteindelijk een Griek geworden is.
Als je hem morgen weer tegenkomt, stuur hem maar door naar dit topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Of een grote zak Drionnetjes in m'n tas voor zulk soort gevallen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht! zoveel viezerikken op de wereld en zo weinig kogels
ik dacht al.... zeg je dat nou 2 keer... maar nee andere staat in TBOquote:
slaap lekker mevrouwquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik de Sopranos![]()
![]()
Trusten voor straks allemaal !
Ik zat even bij te lezen en zag geen plaatje, wel ditquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat plaatje ziet er hier net zo uit als enkele recent verwijderde ava's.
Wie is die lelijke baby ?quote:
das geen babyquote:
Zeehond ?quote:
een pinquinquote:
Die zijn wel ccolquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens Bommie moeten ze allemaal dood
ALLEMAAL!quote:
wfor?quote:
Mocht eens tijd worden!quote:
Zoek de kaasschaaf maar weer opquote:
Dat trekt wel weer bij, ff poetsen, cremetje en gaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:40 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik helemaal naar mijn werk omdat de fotograaf langskomt.
En mijn gezicht is kreukelig
Ik heb gedouched enzo en twijfel nu of ik mascara op zal doen, dat heb ik nooit maar misschien wel mooi voor de foto. Maar dan voel ik me gelijk zo opgemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat trekt wel weer bij, ff poetsen, cremetje en gaan
Tof Noekquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:52 schreef Noek het volgende:
Remlof, ik ga zo de batterij opladen voor foto's van het kalf.
Jij hebt gewoon geen mascara nodigquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gedouched enzo en twijfel nu of ik mascara op zal doen, dat heb ik nooit maar misschien wel mooi voor de foto. Maar dan voel ik me gelijk zo opgemaakt
Ja ik weet het ik ben een slechte vrouw.
Jezebel met je mascara!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gedouched enzo en twijfel nu of ik mascara op zal doen, dat heb ik nooit maar misschien wel mooi voor de foto. Maar dan voel ik me gelijk zo opgemaakt
Ik ook niequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezebel met je mascara!
Zonder mascara ga ik de deur niet uit.
Goedemorgen!
Hahaha, wat een onzin! Slechte vrouw.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar zwaar mee, sterktequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:20 schreef beequeen het volgende:
Moggûh, weer een dagje tuinen voor de boeg. Wat heb ik het toch slecht.
Naar hé? ik ook...tis een heuse strafquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:20 schreef beequeen het volgende:
Moggûh, weer een dagje tuinen voor de boeg. Wat heb ik het toch slecht.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef D. het volgende:
Er hing vanmorgen een stukje klont aan het haar van de poes.
whahaha ik zie het helemaal voor me....en goed van jou...nu sta je het hele jaar bekend op school als '' Liesje met de mascara''quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een succes toch altijd weer, ALLE kinderen op de groep, met alle ouders die gezellig opvoedkundige tips aan het uitwisselen zijn, overal huilende kinderen, zakdoeken, koude washandjes, stilhoudkoekjes, en voornamelijk: kippenhok.
Ze herkenden me wel, mét mascara maar de meeste kreeg ik niet alleen op het krukje waardoor ze op schoot moesten en er acrobatische hoogstandjes van mij verwacht werden, zodat ik er zelf niet op sta.
Toen nog met mijjn collegaatjes van de groep, (de gevreesde foto die het hele jaar op de deur moet hangen) de groepsfoto en de teamfoto.
Ik deed zo:en ik hoop dat dat een beetje is overgekomen
Zo en nu als een echte vrouw huishouden, want ouders in de nabije omgeving.
ow....sla jij jezelf dan uit de kreukels voordat hij wakker wordt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat jij mij nooit s ochtends ziet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahaha ik zie het helemaal voor me....en goed van jou...nu sta je het hele jaar bekend op school als '' Liesje met de mascara''
ghehehehe.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Collega's zeiden ook echt: heej er is iets me je ogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |