Show de jouwe eensquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das weer jammer!
Wel wat gegeten en wat heb je aan?
En jij bent Londenkenner he?
Ach, Kees heeft Max in de houdgreepquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Nizno het volgende:
Kees de kat is inderdaad een leuke naam
Wisten niets beters te verzinnen omdat hij toch alleen reageert op Poes.
[ afbeelding ]
De andere heet Max. Afkorting van Maximiliaan
[ afbeelding ]
Kees ligt achter Max
Maar volgens mij is Kees een vrouwtje of heb ik het mis? Zie 3 kleuren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Nizno het volgende:
Kees de kat is inderdaad een leuke naam
Wisten niets beters te verzinnen omdat hij toch alleen reageert op Poes.
[ afbeelding ]
De andere heet Max. Afkorting van Maximiliaan
[ afbeelding ]
Kees ligt achter Max
Oke, klinkt goed! Hier broodjes ei met tomaat enz enz enz, ik overdrijf altijd als ik eieren bak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, gewoon kleine pizza gegeten vanochtend en heb korte broek aan
Ben niet Londen kenner, ben er 1 keer geweest en dat was alleen omdat ik er langs moest vliegen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik was altijd in de waan dat je Londen goed kende maar zal mij wel vergissen met iets anders.
kees is een balloze man met 3 kleuren. Grijzig-geel wit en zwart. En tegenwoordig zelfs nog wat meer grijs omdat hij de 13 jaar al is gepasseerd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Kees een vrouwtje of heb ik het mis? Zie 3 kleuren.
Het is eerder dat max precies zich tussen de posten van kees heeft gewurmd en kees maar mee moest werkenquote:
We hadden het over poezen en niet over mosselenquote:
Enig idee hoeveel katers er zijn met 3 kleuren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kees is een balloze man met 3 kleuren. Grijzig-geel wit en zwart. En tegenwoordig zelfs nog wat meer grijs omdat hij de 13 jaar al is gepasseerd.
[..]
Het is eerder dat max precies zich tussen de posten van kees heeft gewurmd en kees maar mee moest werken
Ik heb geen idee Caroline, terugkrijgen doe ik het niet nee dus het wordt nu op de gok erheen gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef CarOnline het volgende:
Balen Kaat van die kaarten!
Echt heel heel ergerlijk! Je centen kan je wel naar fluiten denk ik?
Geen idee hoeveel er zijn. Mijn is het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel katers er zijn met 3 kleuren?
99% is poes!
Aldus mijn dierenarts.
Dan heb je een zeldzame jeweetwelkaterquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er zijn. Mijn is het wel
Echt waar. Kan het zelf ook heel goed zien. En de DA die hem gecastreerd heeft, heeft het ook gezien
Echt balen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Caroline, terugkrijgen doe ik het niet nee dus het wordt nu op de gok erheen gaan.
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:58 schreef CarOnline het volgende:
Nog psies een weekje en dan zit ik in t zonnetje in Londen
En die zeldzame balloze kater geniet nu van een nieuwe haringquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan heb je een zeldzame jeweetwelkater
Vliegtuig, met Ryanair.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe ga je erheen? boot of vliegtuig?
Omdat mijn dochter geslaagd is gaan we samen een stedentripje doen, maar we zijn er nog niet helemaal uit waarheen![]()
Echt wel.. kaal, of met een streepje ... maar niet met teveel haar .. dan voel ik me net de tuinman en zo betraptquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt wel.. kaal, of met een streepje ... maar niet met teveel haar .. dan voel ik me net de tuinman en zo betrapt![]()
en dan moet ik de tandenstokers er weer bij pakken
een zeldzaamverwendejeweetwelkater dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
En die zeldzame balloze kater geniet nu van een nieuwe haring
[ afbeelding ]
Heb je gezien hoe dik hij is??quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
een zeldzaamverwendejeweetwelkater dus![]()
je kan ook pakjes diepvries koolvis halen in de super, vinden ze zalig!
ik heb ook een beetje zon gezienquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
ik had trouwens vandaag heerlijk ge-zont.....en jij?
Eens, die van mij krijgt supergezonde brokjes en af en toe een stuk koolvis, gaat ze uit haar dak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dik hij is??
Hoeft niet meer bijHeel af en toe een verwennerij dan blijft hij er blij mee
Zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat vind ik fijn voor je...vanuit je raam zeker
Oooooooooh maar dat vind ik ook fijn voor je hoorquote:
Ik was ff in de tuinquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oooooooooh maar dat vind ik ook fijn voor je hoor...was je ook gaan zonnen?...wat had je aan?
heb nog ratatouille over van gister, rijst prutteld dus kan zo ff makkelijk eten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
ik heb net een zak friet gehaald dus ik ga ff friet bakken
Ik heb bedacht dat dat hier ook tot de mogelijkheden behoortquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
ik heb net een zak friet gehaald dus ik ga ff friet bakken
das ook erg lekker.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
heb nog ratatouille over van gister, rijst prutteld dus kan zo ff makkelijk eten.
het verbaasd me nietsquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat dat hier ook tot de mogelijkheden behoort
Je doet net of ik zoveel friet eetquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
het verbaasd me niets....ik doe dr ook een kaassouflé bij
neheee...ik bedoel dat jij net als ik ook friet....la...maquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je doet net of ik zoveel friet eet
En ik doe er uiteraard ook wat bij
wel met wát erbij héquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef remlof het volgende:
Hmmm friet, goed idee. Ik loop straks even langs de snackbar als ik van m'n vader terugkom
*plaagtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
neheee...ik bedoel dat jij net als ik ook friet....la...ma
Kale poesjes, je bedoelt een nakende kat met een streepje die voelen raar aan joh, net een stuk leer is datquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt wel.. kaal, of met een streepje ... maar niet met teveel haar .. dan voel ik me net de tuinman en zo betrapt![]()
en dan moet ik de tandenstokers er weer bij pakken
oehhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ga voor een frietje waterfiets denk ik
ja ik vind daar ook weinig aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kale poesjes, je bedoelt een nakende kat met een streepje die voelen raar aan joh, net een stuk leer is dat
das waarquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je wat wel een voordeel is, die katten verharen niet
Vind je, het is net of dat je een leren bank of een leren broek aaitquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef remlof het volgende:
Een stuk leer? Ik vind het meer rauwe ham
Laat maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vind je, het is net of dat je een leren bank of een leren broek aaitmaar dan leeft het nog
ff op de rem hoor.. ik lees nooit terug...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vind je, het is net of dat je een leren bank of een leren broek aaitmaar dan leeft het nog
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op de rem hoor.. ik lees nooit terug...
Waar hebben we het nu over? toch niet poesjes als in dieren?
Yeps van die nakende katten gaat het nu overquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op de rem hoor.. ik lees nooit terug...
Waar hebben we het nu over? toch niet poesjes als in dieren?
zo jammer weer hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
zetten we hertstikke meuie pics neer gaat tie dat zeggen![]()
wij vrouwen kunnen dat toch gewoon heel goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo wat goed van jouik ga dat ook is proberen
Dat klopt veelzijdig bezig zijn ben ik goed inquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij vrouwen kunnen dat toch gewoon heel goed
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nog in mijn zesweekse periode van rouw hoor.![]()
Mijn andere kat is wel aan een tweede jeugd begonnen.die werd blijkbaar aardig onderdrukt. Nu is hij king of the castle.
quote:Kwaadaardige software verspreidt zich via Twitter
Cybercriminelen misbruiken populaire berichtendienst
quote:Een 17-jarig meisje uit Roemenië is overleden terwijl ze vanuit haar bad probeerde te Twitteren.
Flavia Boricea is waarschijnlijk geëlectrocuteerd terwijl ze haar laptop in het stopcontact wilde steken om een Twittersessie te vervolgen die bijna werd onderbroken door een lege batterij.
De verhalen over wat er precies is gebeurd zijn echter niet eenduidig. De Roemeense Staatstelevisie meldde dat de tiener geëlectrocuteerd is doordat haar handen nat waren. Andere bronnen zeggen dat de laptop in de badkuip gevallen was. Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat Twitteren en in bad gaan geen goede combinatie is.
Flavia is, met haar laptop naast zich, gevonden door haar ouders.
sjesus......quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moest aan Bommie denken![]()
[..]
Ach ja !! Weer eentje uit de Darwin poolquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moest aan Bommie denken![]()
[..]
Nee de Da is het er niet mee eens, en ik weet het ook nog niet ...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja? heb je de beslissing genomen?
Kan niet anders zeker?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
Zon laters !!! Ben al redelijk gegrild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |