ik moest daarheen aangezien paupermojo alleen nog concerten in de hamsterkooi van jullie organiseerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Blijf dan ook gewoon lekker weg, alsof wij op jullie kleuterhumor zitten te wachten? We vragen toch ook niet of je hierheen komt?.
Antwerpen of Duitsland als je er toch zo de pest aan hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik moest daarheen aangezien paupermojo alleen nog concerten in de hamsterkooi van jullie organiseerd
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef postmortum het volgende:
Waarop de meid mij vernietigd aankeek![]()
of een broodje aap!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:.!!!
Had je een broodje moeten smeren met sperma, pus en schijt erop.
Was er vandaag een pauper daar aan het vreten
Als jij met je klompen op je boerderij was gebleven had ik tenminste een kaartje gehad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik moest daarheen aangezien paupermojo alleen nog concerten in de hamsterkooi van jullie organiseerd
Kankermokummers nog wel, de jarenlange jaloezie en frustratie druipt echt van die post af...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Nosh het volgende:
al die kankermokummers hier die meteen roepen dat je dan maar weg had moeten blijven.
ga dan niet in zo'n veredeld pretpark wonen, godsklere.
Hij is vast heul oud, maar ik moest grinniken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef Cybey het volgende:
Komt een man bij de bakker, zegt ie: IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!!!11!!!!1!!
Zegt de bakker, rot op Pa! Ik ben aan het werk!
Ik bedoel maar... we hebben wel humor...![]()
![]()
Jack Russells zijn ook van die jaloerse hondjes trouwensquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Nosh het volgende:
al die kankermokummers hier die meteen roepen dat je dan maar weg had moeten blijven.
Mooi he? Amsterdam is maar kut maar elk excuus aangrijpen om hierheen te komenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef Cybey het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend op Koninginnedag... Komen al die kampers uit de provincie kansloos zijn op het Museumplein. Kon ze mooi van ver af herkennen aan de suffe NS hoedjes
Precies, meteen alle mogelijke weerwoorden uitsluiten. Iedereen zou in een straatsbeeld willen rondlopen die bepaald wordt door tourist traps, geldwisselkantoren en drommen kuttoeristen, en dat allemaal bevolkt door mensen die hun bron van inkomsten het liefst zelf op de boot terug zou willen trappen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kankermokummers nog wel, de jarenlange jaloezie en frustratie druipt echt van die post af...
Ja kom maar met, helemaal niet, ik zou er nooit willen wonen etc. Je kan me wat, ja-fucking-loers.
of je gaat geen kankerdomme grapjes maken van het niveau van een 3 jarige klapjosti.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Nosh het volgende:
Dus je zegt het al zelf, Amsterdam is velen malen meer dan dat kleine stukje toeristencentrum. Welkom in de wereld van de grote(re) steden, dat is namelijk overal zo als je iets voorsteltquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies, meteen alle mogelijke weerwoorden uitsluiten. Iedereen zou in een straatsbeeld willen rondlopen die bepaald wordt door tourist traps, geldwisselkantoren en drommen kuttoeristen, en dat allemaal bevolkt door mensen die hun bron van inkomsten het liefst zelf op de boot terug zou willen trappen.
En nee, tuurlijk is Amsterdam niet alleen maar zo, want de Indische buurt vind ik persoonlijk al een stuk relaxeter. Ik heb alleen als buitenstaander voornamelijk te maken met het centrum, en dat ben ik na een kleine twee uur al spuugzat. Waarschijnlijk om precies dezelfde redenen als menig Amsterdammer zelf.
rond de tijd dat Beatrix haar zoveelste bijna-dood ervaring achter de rug had, begon ik enigzins wakker te worden in het Vondelpark. en dan terug moeten naar centraal, door een stad die bevolkt wordt door volk wat uit pure ellende een extra tandje aan hun dronkenschap toevoegde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef Cybey het volgende:
Vond het trouwens wel opvallend op Koninginnedag... Komen al die kampers uit de provincie kansloos zijn op het Museumplein. Kon ze mooi van ver af herkennen aan de suffe NS hoedjes
Amsterdam is leuk voor een dagje meer niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi he? Amsterdam is maar kut maar elk excuus aangrijpen om hierheen te komen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef Nosh het volgende:
Precies, meteen alle mogelijke weerwoorden uitsluiten. Iedereen zou in een straatsbeeld willen rondlopen die bepaald wordt door tourist traps, geldwisselkantoren en drommen kuttoeristen, en dat allemaal bevolkt door mensen die hun bron van inkomsten het liefst zelf op de boot terug zou willen trappen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
of je gaat geen kankerdomme grapjes maken van het niveau van een 3 jarige klapjosti.
zei ik toch al?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ben je weleens verder dan de damrak en kalverstraat gekomen?
Ik werk in het centrum. Ik zie hier geen tourist traps.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies, meteen alle mogelijke weerwoorden uitsluiten. Iedereen zou in een straatsbeeld willen rondlopen die bepaald wordt door tourist traps,
Valt ook reuze mee.quote:geldwisselkantoren
Wat heb jij tegen touristen? Ben je een beetje frustie?quote:en drommen kuttoeristen,
1. Amsterdam int relatief weinig geld door tourisme in vergelijking met de wereldsteden in europa.quote:en dat allemaal bevolkt door mensen die hun bron van inkomsten het liefst zelf op de boot terug zou willen trappen.
Blablablabla een hoop aannames over wat amsterdammers zelf vinden en een ongeloofwaardig verhaalte over het centrum.quote:En nee, tuurlijk is Amsterdam niet alleen maar zo, want de Indische buurt vind ik persoonlijk al een stuk relaxeter. Ik heb alleen als buitenstaander voornamelijk te maken met het centrum, en dat ben ik na een kleine twee uur al spuugzat. Waarschijnlijk om precies dezelfde redenen als menig Amsterdammer zelf.
Of alleen het Damrak afgelopen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef SpecialK het volgende:
Jij bent hier ueberhaupt nog nooit geweest zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |