zullen wij ook een ijsje gaan etenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef Saaaaab het volgende:
Eh die moet je kauwen en doorslikken.. niet in je neus doen!
IJSJES!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zullen wij ook een ijsje gaan etenijsjes
uhm, daar heb ik nog nooit van gehoord? maar is dat wel goed voor de lijn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:31 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
IJSJES!![]()
Maar ik eet natuurlijk alleen Häagen Dasz, dus ik ben wel duur
Nee.. Sluit maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Schopje KLB ... misschien dat ze daar iets met je neus kunnen.
Whahaah owned!eins!1,1,11IEn2ieneneineins!!quote:
klooonquote:
Vast niet! Maar met onze date gaan we toch al pizza eten, dus ALS ik zondig doe ik het meteen goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
uhm, daar heb ik nog nooit van gehoord? maar is dat wel goed voor de lijn?
Oooeeeeh!, sex voor het huwelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Vast niet! Maar met onze date gaan we toch al pizza eten, dus ALS ik zondig doe ik het meteen goed
MWUHAUHAUHAAAA DAT IS WEL HEEEEL ZONDIG!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oooeeeeh!, sex voor het huwelijk![]()
en dan overvallen we direct een bank, net als bonnie en clyde! partners in crime muahahah!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
MWUHAUHAUHAAAA DAT IS WEL HEEEEL ZONDIG!HELEMAAL GOED
Dat wordt wel de origineelste date ooit!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
en dan overvallen we direct een bank, net als bonnie en clyde! partners in crime muahahah!![]()
Das nie liefquote:
Je bent een pussy met je kutkloon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef Kloontjuhh het volgende:
[..]
Das nie lief![]()
En dat mag niet zomaar volgens mij..
En ik ben wel lief want toen ik laatst een tijdje (meer dan 48 uur) een ban had ben ik niet eens op deze kloon online gegaan
Ik mag hopen dat je onder je normale account wat mannelijkere zinnen maaktquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef Kloontjuhh het volgende:
[..]
Das nie lief![]()
En dat mag niet zomaar volgens mij..
En ik ben wel lief want toen ik laatst een tijdje (meer dan 48 uur) een ban had ben ik niet eens op deze kloon online gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |