zullen wij ook een ijsje gaan etenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef Saaaaab het volgende:
Eh die moet je kauwen en doorslikken.. niet in je neus doen!
IJSJES!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zullen wij ook een ijsje gaan etenijsjes
uhm, daar heb ik nog nooit van gehoord? maar is dat wel goed voor de lijn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:31 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
IJSJES!![]()
Maar ik eet natuurlijk alleen Häagen Dasz, dus ik ben wel duur
Nee.. Sluit maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Schopje KLB ... misschien dat ze daar iets met je neus kunnen.
Whahaah owned!eins!1,1,11IEn2ieneneineins!!quote:
klooonquote:
Vast niet! Maar met onze date gaan we toch al pizza eten, dus ALS ik zondig doe ik het meteen goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
uhm, daar heb ik nog nooit van gehoord? maar is dat wel goed voor de lijn?
Oooeeeeh!, sex voor het huwelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Vast niet! Maar met onze date gaan we toch al pizza eten, dus ALS ik zondig doe ik het meteen goed
MWUHAUHAUHAAAA DAT IS WEL HEEEEL ZONDIG!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oooeeeeh!, sex voor het huwelijk![]()
en dan overvallen we direct een bank, net als bonnie en clyde! partners in crime muahahah!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
MWUHAUHAUHAAAA DAT IS WEL HEEEEL ZONDIG!HELEMAAL GOED
Dat wordt wel de origineelste date ooit!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
en dan overvallen we direct een bank, net als bonnie en clyde! partners in crime muahahah!![]()
Das nie liefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |