Linksom/rechtsom kom je uiteindelijk uit op hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is juist uit financiële overweging dat de Boxster aan de voorzijde (en de motor) zoveel gemeen heeft met de 911.
...
Ik neem aan dat je de XJ bedoelt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:01 schreef Hyperdude het volgende:
Ergens is het wel een zwaktebod als je je niet weet te vernieuwen; Jaguar X-type is wel het extreemse voorbeeld.
Het was wennen, maar ik vind de Panamera wel geslaagd.quote:Panamera vind ik ook niet echt geslaagd;
Vast wel, maar ik vind de Quattroporte dan weer niet mooi. Wel het hoekige model daarvoor (uit de Ghibli tijd... ik vind de Ghibli ook mooier dan de huidige Masers... of de Shamal...quote:past er geen Quattroporte koets op het Panamera onderstel?![]()
Ja, de CLS vind ik ook geslaagd. Zijn we het niet altijd met elkaar eens.quote:CLS bv. vind ik wel weer een dappere, en grotendeels geslaagde, poging van MB om zich te vernieuwen.
Heb je iets tegen Parelmoer paars..?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
Wat een baggerkick....
En ja, het is een vrouwenauto, Porsche heeft hem destijds zelfs in het parelmoer paars geïntroduceerd op de RAI.
Nee, ik vind het een geweldige kleur voor mijn auto, ik denk alleen niet dat hij er dan nog mee wil rijden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Parelmoer paars..?
Een discussie punt en mening incl. plaatjes van een gemodificeerde Porsche een bagger kick noemen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
Wat een baggerkick....
En ja, het is een vrouwenauto, Porsche heeft hem destijds zelfs in het parelmoer paars geïntroduceerd op de RAI.
3 jaar na dato wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een discussie punt en mening incl. plaatjes van een gemodificeerde Porsche een bagger kick noemen?
Goed dat je niet mijn vrouwtje bent dan.. Anders had ik de auto je geen seconde uitgeleend.. Want: Donkerpaars Parelmoerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een geweldige kleur voor mijn auto, ik denk alleen niet dat hij er dan nog mee wil rijden.
Oh wacht.... win-win situatie
Acht ik heb wel eens korter door de bocht reacties gezien, is het niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 jaar na dato wel.
Al even afgezien van het feit dat 2 van de 5 plaatjes niet werken....
Wat Porsche destijds op de RAI had staan was geen donkerpaars parelmoer, maar zo paars als je paars maar kunt hebben.... de handtas van Tinky Winky is nog minder opzichtig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Goed dat je niet mijn vrouwtje bent dan.. Anders had ik de auto je geen seconde uitgeleend.. Want: Donkerpaars Parelmoer![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
Dat is geen Porsche, ontopic posten of oprotten; voor we het weten staan hier weer Golfjes met illegale ombouw motoren en gare kut BMW's.. weg damit!
Ach, de 944 Turbo S (de ultime yuppenbak van de jaren 80) werd geleverd in roze en alleen op zeer speciale bestelling kon je een andere kleur krijgen (ik geloof dat er 16 een andere kleur kregen) en dat was zeker geen vrouwenauto (het was eigenlijk de cupauto voor op de weg).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:58 schreef Leandra het volgende:
Wat Porsche destijds op de RAI had staan was geen donkerpaars parelmoer, maar zo paars als je paars maar kunt hebben.... de handtas van Tinky Winky is nog minder opzichtig.
Oh wacht, Tinky Winky zelf is paars... nou ja, je krijgt het idee.
Ik vind de hedendaagse Porsche een wijvenbak, maar dan meer letterlijk; tegenwoordig kan elk motorisch gestoord persoon zo'n ding rijden door de shitload aan elektronica aan boord die alles in het gareel houden. De eerste Porsche's waren echte boomknuffelaars; voor je het wist ging hij met je aan de haal en eindigde je heel ergens anders als waar je heen wilde. Het was een beruchte auto, nu is het meer een statussymbool.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:00 schreef vosss het volgende:
OT: persoonlijk vind ik het ook een wijvenbak
De sportievere varianten zijn nog steeds op snelheid een handvol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind de hedendaagse Porsche een wijvenbak, maar dan meer letterlijk; tegenwoordig kan elk motorisch gestoord persoon zo'n ding rijden door de shitload aan elektronica aan boord die alles in het gareel houden. De eerste Porsche's waren echte boomknuffelaars; voor je het wist ging hij met je aan de haal en eindigde je heel ergens anders als waar je heen wilde. Het was een beruchte auto, nu is het meer een statussymbool.
Ekte Porsche lovers hebben ergens in de garage nog een oer 911 onder een hoes staan.
Bijna alleen maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef bloedhondje het volgende:
Porrce maakt toch geen auto speciaal voor vrouwen en homos ?
Mjah, maar je moet toch met me eens zijn dat de huidige Porsches een heel stuk berijder-vriendelijk zijn als de oudere types van voor de elektronische co-piloot. Ik heb wel eens in een oer-911 gereden, en dat was echt een schurkje in bochten. Als je het in je botte kop haalde om gas te geven in een bocht, of juist los te laten had je echt een enkeltje berm/vangrail in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
De sportievere varianten zijn nog steeds op snelheid een handvol.
Wat gebeurt er met jou?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
Dat is geen Porsche, ontopic posten of oprotten; voor we het weten staan hier weer Golfjes met illegale ombouw motoren en gare kut BMW's.. weg damit!
meldtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
....De eerste Porsche's waren echte boomknuffelaars; voor je het wist ging hij met je aan de haal en eindigde je heel ergens anders als waar je heen wilde. Het was een beruchte auto, nu is het meer een statussymbool.
Ekte Porsche lovers hebben ergens in de garage nog een oer 911 onder een hoes staan.
Volgens mij zijn alle moderne sportwagen zo vol gestopt met electronica dat oma er boodschappen mee kan doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef vosss het volgende:
Echte sportwagens moeten ook gewoon ontembare monsters zijn imo.
Niks geen stuurbekrachtiging of traction control of esp of andere kutzooi.
Op normale snelheid zeker, maar op interessante snelheid denk ik dat oma een maxi luier nodig heeft...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:22 schreef D. het volgende:
Volgens mij zijn alle moderne sportwagen zo vol gestopt met electronica dat oma er boodschappen mee kan doen.
Mits ruimte voor de boodschappen, natuurlijk
Ik denk dat oma dat in haar Kia'tje op topsnelheid ook heeftquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op normale snelheid zeker, maar op interessante snelheid denk ik dat oma een maxi luier nodig heeft...
MR2?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
meldt![]()
Valt wel mee met dat bomen knuffelen. Moet je heel ver terug in de tijd. Met een beetje moderne banden op een droge weg krijg ik mijn 1986 911 nauwelijks aan het piepen (met sper).
Mijn pa heeft idd. heel andere verhalen over zijn studententijd zijn avonturen met een 1969 911S (helaas overleden)
on-topic:
Boxster is de best sturende auto die je momenteel tweedehands kan kopen voor niet te veel.
Als je iets meer kunt besteden, zou ik eens naar een Subaru BRZ/Toyota GT86 kijken. Briljante karretjes. Elise en andere exoten zijn natuurlijk ook het overwegen waard.
Citroën CX, mooie bakquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist, TS moet een echte mannenauto kopen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |