True en de 996 is recenter dan de 993, maar de 996 is goedkoper omdat die de Boxster koplampen heeftquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
De 997 is een interne naam voor de huidige serie 911's...
Voorgaande modellen waren de 993 en de 996.
Om over een nette turbo nog maar te zwijgen. Een van de meest geile achterkant van een auto ooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef draaijer het volgende:
[..]
True en de 996 is recenter dan de 993, maar de 996 is goedkoper omdat die de Boxster koplampen heeftEen 15 jaar oude 993 4S is nog steeds onbetaalbaar
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Om over een nette turbo nog maar te zwijgen. Een van de meest geile achterkant van een auto ooit.[ afbeelding ]
Precies aan een kleur kan je dat aflezen.Ook is de Porsche Boxster niet leverbaar in andere kleurenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ja, de Boxster is geïntroduceerd als vrouwen-auto.
Op de Auto-RAI stond hij destijds in dusdanig parelmoer paars dat het duidelijk was wat de doelgroep was.
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.quote:
Mannelijkheid niet verwarren met lompheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Ford Mustang, of Toyota Supra.
Toch wat meer mannenwagens.
Mannen zonder stijl ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.
Maarja staat nog niet in verhouding met een auto als Ford Mustang, of Toyota Supra.
Toch wat meer mannenwagens.
Ik zou een 911 bijna altijd boven een Supra verkiezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.
Maarja staat nog niet in verhouding met een auto als Ford Mustang, of Toyota Supra.
Toch wat meer mannenwagens.
evenveel of er dat met een 911 kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel van de stoere mannen die dit een nichtenbak vinden, deze auto foutloos en optimaal het circuit over kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequote![]()
Kleur toevoegen in het leven, en dan heb ik het niet over hordenwerkloze buitenllanders, zegt dat jou iets?
I agree, maar lekker belangrijk of je met je wagen over het circuit kan jagen. Dat zal ik per definitie niet doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel van de stoere mannen die dit een nichtenbak vinden, deze auto foutloos en optimaal het circuit over kunnen krijgen.
Het is gewoon een hele fijne rijdersauto. Ik zou me er niet in schamen iig. En ik ben niet een lullig ventje
Hey kerel was jij niet afgedropen? Niemand heeft nog een pay slip van je gezien. iedereen dacht dat je naar een ander forum was gerend. Cee yaquote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef StefanP het volgende:
Ja, dat is een wijvenbak. Vooral van achteren gezien... die uitlaat is zo ontzettend nichterig.
Ik vind een 206CC of een 306CC typisch een vrouwenauto, maar een Boxster S echt niet,, Ik ben geen vrouwquote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef DS4 het volgende:
O ja, de pay slip van StefkeP, waar hij zichzelf kennelijk voor schaamt... Dat duurt best lang ja.
On topic: de Boxster is net zo goed een vrouwenauto als de standaard versie van de moderne 911. Het is een auto waar veel vrouwen graag in rijden, zeker als het een cabriolet is (wat de Boxster nu eenmaal altijd is). Maar onder deze definitie van "vrouwenauto" valt ook b.v. een Aston Martin.
Er staat niet dat ik het een vrouwenauto vind (als ik al wil jennen wordt het dameskappersautoquote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef draaijer het volgende:
Ik vind een 206CC of een 306CC typisch een vrouwenauto, maar een Boxster S echt niet,, Ik ben geen vrouw
True, maar welke auto is tegenwoordig nog listig?!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik het een vrouwenauto vind (als ik al wil jennen wordt het dameskappersauto), maar dat de Boxster net als de standaard versies van de 996 en 997 zo comfortabel zijn en makkelijk rijden dat daarmee de doelgroep een stuk groter is dan dat deze in het verleden (993 en ouder) was en in de doelgroep nu veel meer vrouwen zitten.
Met voldoende vermogen kan zelfs met PSM en 4wd een auto listig zijn kan ik je vertellen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef draaijer het volgende:
True, maar welke auto is tegenwoordig nog listig?!
Tenzij je 350+pk hebt zonder TC en rearwheeldrive
Hier stikt het van de Cayenne's met alleen maar vrouwen erin. Vind ik ook geen vrouwenautoquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw in een Porsche gezien.
Alleen 1x in die rare Porsche met plastic achterkant.
Ik zie dat vaak genoeg. Maar het merendeel van de bestuurders zijn mannelijk. Ook in de Boxster.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw in een Porsche gezien.
Now we are talking.. Het zijn ook geen metro mannenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie dat vaak genoeg. Maar het merendeel van de bestuurders zijn mannelijk. Ook in de Boxster.
Ook veel cabrio's. Maar eigenlijk... vaker een vrouw in een 996/997 cabriolet dan in een Boxster...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef draaijer het volgende:
Hier stikt het van de Cayenne's met alleen maar vrouwen erin. Vind ik ook geen vrouwenauto
quote:Op maandag 8 februari 2010 07:34 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hey kerel was jij niet afgedropen? Niemand heeft nog een pay slip van je gezien. iedereen dacht dat je naar een ander forum was gerend. Cee ya
Laat me niet lachen, triest figuur. Ik schaam me helemaal nergens voor. Jij daarentegen... in elk topic plaats je sprookjes over je pruts-Porsche die je helemaal niet hebt. En wanneer iemand om foto's als bewijs vraagt, is je enige antwoord "waar is je salarisstrookje? nou? nou? nou? nou?" Kneus. Je bent nog te laf en angstig om zelf eens te beginnen met datgene waar je continu over patst.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef DS4 het volgende:
O ja, de pay slip van StefkeP, waar hij zichzelf kennelijk voor schaamt... Dat duurt best lang ja.
ik bedoel er meer mee te zeggen dat je deze `nichtenbak` op straat niet snel tegen zijn limiet aangooit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
I agree, maar lekker belangrijk of je met je wagen over het circuit kan jagen. Dat zal ik per definitie niet doen.
Met alle respect, maar ik ben hier niet degene die continue om bewijzen vraagt van anderen en als aan hem bewijs wordt gevraagd niet thuis geeft...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef StefanP het volgende:
Laat me niet lachen, triest figuur. Ik schaam me helemaal nergens voor. Jij daarentegen... in elk topic plaats je sprookjes over je pruts-Porsche die je helemaal niet hebt. En wanneer iemand om foto's als bewijs vraagt, is je enige antwoord "waar is je salarisstrookje? nou? nou? nou? nou?" Kneus. Je bent nog te laf en angstig om zelf eens te beginnen met datgene waar je continu over patst.
De Z3 past goed in het rijtje dameskappersauto'squote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik bedoel er meer mee te zeggen dat je deze `nichtenbak` op straat niet snel tegen zijn limiet aangooit.
Ik vind bijvoorbeeld de z3 ook een erg fijne auto, dat is ook niet de stoerste...
Ik rij zelf in een mocrobak dus dat geeft wel aan dat ik meer om mijn eigen mening geef dan om die van een ander
Ik vind de nieuwe wel aardig...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef D. het volgende:
De Z4 doet een poging van dat imago af te komen, maar helaas
Heb jij nog altijd die zwarte Corvette?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Weer iemand die duidelijk niet weet waar ie over praat, maar goed, da's off-topic
Mij kan ie niet zo boeien, maar da's persoonlijke smaak, maar ik heb als ik 'm zie altijd het idee dat er een 'stoerder gemaakte' dameskappersauto rijdt.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij nog altijd die zwarte Corvette?
Sexy wagen
Vernederd?! Kerel ben je de definitie vergeten? Never even close.. Knul ga jij je tupperware even poetsen voordat de zon er teveel effect op heeft en het weer zal verkleuren.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef StefanP het volgende:
[..]Afgedropen? Dat zou je wel willen ja, zodat je niet steeds vernederd wordt wanneer je je mond opent. Zoals nu. Alsof ik voor iemand als jou iets hoef te bewijzen... lachwekkend gewoon.
[..]
Laat me niet lachen, triest figuur. Ik schaam me helemaal nergens voor. Jij daarentegen... in elk topic plaats je sprookjes over je pruts-Porsche die je helemaal niet hebt. En wanneer iemand om foto's als bewijs vraagt, is je enige antwoord "waar is je salarisstrookje? nou? nou? nou? nou?" Kneus. Je bent nog te laf en angstig om zelf eens te beginnen met datgene waar je continu over patst.
Pure porno!quote:
Ik moet zeggen dat ik de koplampen van mijn S (zelfde als de 996) echt vreselijk lelijk vind. Maar goed, we sparen rustig doorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
Hij is ff rondjes rijden rond een stelletje Gayman's in zijn Supra![]()
on-topic:
Porsche is na de 944/928 een beetje bang de 911 lijn te verlaten vermoed ik. Dan wordt het marketingtechnisch misschien wat moeilijk de Boxster van de 911 te scheiden.
Je moet de Boxster bekijken tov zijn concurrentem; SLK, Z4,S2000 ed. Dan is het een prima stuurbak.
tov. de 911 is er altijd sprake van prestigeverlies; ook al rijdt ie misschien beter.
Het is juist uit financiële overweging dat de Boxster aan de voorzijde (en de motor) zoveel gemeen heeft met de 911.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
Porsche is na de 944/928 een beetje bang de 911 lijn te verlaten vermoed ik. Dan wordt het marketingtechnisch misschien wat moeilijk de Boxster van de 911 te scheiden.
En gelijk hebben ze.. Met die huilende lampenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Uit marketingtechnische overweging is juist met de Mk II van de 996 besloten om deze de koplampen van de Turbo/GT2 te geven om het onderscheid duidelijker te maken.
Linksom/rechtsom kom je uiteindelijk uit op hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is juist uit financiële overweging dat de Boxster aan de voorzijde (en de motor) zoveel gemeen heeft met de 911.
...
Ik neem aan dat je de XJ bedoelt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:01 schreef Hyperdude het volgende:
Ergens is het wel een zwaktebod als je je niet weet te vernieuwen; Jaguar X-type is wel het extreemse voorbeeld.
Het was wennen, maar ik vind de Panamera wel geslaagd.quote:Panamera vind ik ook niet echt geslaagd;
Vast wel, maar ik vind de Quattroporte dan weer niet mooi. Wel het hoekige model daarvoor (uit de Ghibli tijd... ik vind de Ghibli ook mooier dan de huidige Masers... of de Shamal...quote:past er geen Quattroporte koets op het Panamera onderstel?![]()
Ja, de CLS vind ik ook geslaagd. Zijn we het niet altijd met elkaar eens.quote:CLS bv. vind ik wel weer een dappere, en grotendeels geslaagde, poging van MB om zich te vernieuwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |