Troll-topic, slotje lijkt me op z'n plaatsquote:Een niemedalletje van 70 jaar geleden
quote:
Nee hoor. Wij Vlamingen zijn zowat door ieder volk bezet (zelfs door de Hollandersquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Troll-topic, slotje lijkt me op z'n plaats
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef Geqxon het volgende:
In het Duits aan een Rotterdammer vragen waar het centrum van Rotterdam is, doet het altijd goed.
Je bent ook nog eens een Belg?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij Vlamingen zijn zowat door ieder volk bezet (zelfs door de Hollanders). De Duitsers waren relatief gezien best wel lief voor ons
Geen slotje nodig dus.
Fixdquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef Bonzai. het volgende:
Ik vergelijk het altijd met drank.
- Duits = bier, wijn. In het begin smaakt het misschien een beetje vies, nogal bitter, maar naarmate je er meer van proeft is het gewoon erg lekker.
- Frans = breezer. In het begin lekker zoet, maar na een tijdje heb je door dat het een beetje gay is
-Frans = wijn. interessant voor de beginneling, maar alleen de echte kenners kunnen het geheel op waarde schatten.
Nog zo'n afgezaagde grapquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:50 schreef mrPanerai het volgende:
Duits is zo'n agressieve taal. vlindertje bv.
Zelfde kan je doen in Duitse steden zoals Berlijn, Dresden en vele anderen. Die zijn nog wel effe wat erger gebombardeerd dan Rotterdam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef Geqxon het volgende:
In het Duits aan een Rotterdammer vragen waar het centrum van Rotterdam is, doet het altijd goed.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef Bonzai. het volgende:
- Duits = bier, wijn. In het begin smaakt het misschien een beetje vies, nogal bitter, maar naarmate je er meer van proeft is het gewoon erg lekker.
- Frans = breezer. In het begin lekker zoet, maar na een tijdje heb je door dat het een beetje gay is
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Veive het volgende:
Als je een Duitser tegenkomt:
-"Sie hasthaben etwas verloren!"
Was daenn?
-"dieen Krieg!!!!11!1!!!"
_!
het is "der Krieg" (dacht ik)quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Veive het volgende:
-"Sie hast was verloren!"
Was dann?
-"die Krieg!!!!11!1!!!"
_!
Jij telt niet mee. JIj krijgt namelijk een stijve piemel van alles wat met Germanen te maken heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zelfde kan je doen in Duitse steden zoals Berlijn, Dresden en vele anderen. Die zijn nog wel effe wat erger gebombardeerd dan Rotterdam.
Ontopic: Duits vind ik een hele mooie taal. Luister eens naar Reinhard Mey (de meeste mensen kennen Gute Nacht Freunde wel), klinkt heel prettig in de oren. Kijk als je gaat schreeuwen klinkt Duits hard, maar welke taal niet?
Ja, maar hullie zijn begonnenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zelfde kan je doen in Duitse steden zoals Berlijn, Dresden en vele anderen. Die zijn nog wel effe wat erger gebombardeerd dan Rotterdam.
De Duitser zal je dan uitlachen, want je beheerst zijn taal nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Veive het volgende:
-"Sie hast was verloren!"
Was dann?
-"die Krieg!!!!11!1!!!"
_!
Maar hier is het lijdend voorwerp. Immers 'wát is er verloren'? De oorlog.quote:
Maar daar zijn we, als superhollander, dan weer trots opquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef beelz het volgende:
[..]
De Duitser zal je dan uitlachen, want je beheerst zijn taal niet
En de rest van de wereld trots, omdat je dat gegrom niet beheerst.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef beelz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef Bonzai. het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Leer anders eens begrijpend lezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:55 schreef Semisane het volgende:
En je vergelijking tussen Duits wijn en Franse wijn is al helemaal zielig. Daarbij kunnen Fransen veel betere en lekkere gebakjes en zoetwaren maken.
Obvious troll is obvious.quote:
Iblis heeft het netjes voor mij aangepast.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kan dit werkelijk niet lezen. Ik kan wel Duits lezen maar dit lettertype is zo zo onduidelijk dat ik gewoon geen zin heb om het te lezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |