Helemaal geen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb geen rokjeseen spijkerbroek hier
Idem hier.quote:
Ik zit op kantoor, met mijn raam openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar maar maar maar jij mag lekker binnenkort naarquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit op kantoor, met mijn raam openIk benijd je. En eigenlijk alle mensen die nu richting strand oid gaan
Ja maar mijn gevoel is in dubioquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Linnen broeken
Enne Lein, als iemand me 20 jaar geleden had verteld dat ik nu hier in Bloemendaal zou leven had ik ze voor gek verklaardVolg vooral je gevoel, verhuizen kan altijd op elk moment van je leven
rare benen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Rokje?
Maar ik heb rare benen
* freecell broek aan
dan weet je net zoveel als ik, die er alleen in t donker wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
Joure heeft volgens mij wel een mooi park en een OK centrum, maar verder is het saai&lelijk. Dacht ik. Maar ik ben er al een jaar of 15 niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |