Helemaal geen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb geen rokjeseen spijkerbroek hier
Idem hier.quote:
Ik zit op kantoor, met mijn raam openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar maar maar maar jij mag lekker binnenkort naarquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit op kantoor, met mijn raam openIk benijd je. En eigenlijk alle mensen die nu richting strand oid gaan
Ja maar mijn gevoel is in dubioquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Linnen broeken
Enne Lein, als iemand me 20 jaar geleden had verteld dat ik nu hier in Bloemendaal zou leven had ik ze voor gek verklaardVolg vooral je gevoel, verhuizen kan altijd op elk moment van je leven
rare benen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef freecell het volgende:
Rokje?
Maar ik heb rare benen
* freecell broek aan
dan weet je net zoveel als ik, die er alleen in t donker wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
Joure heeft volgens mij wel een mooi park en een OK centrum, maar verder is het saai&lelijk. Dacht ik. Maar ik ben er al een jaar of 15 niet geweest
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
http://link.marktplaats.nl/259933252
welja! Krijg je die er gratis bij?
Weet ik nog niet zeker; het is ons eerste 'vrije' weekend in maanden. Goeie kans dat we een rondje opa's en oma gaan doen, die zijn namelijk allemaal in de lappenmandquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:17 schreef Vrok het volgende:
CF, ben je rond het weekend van 11-12 juli in en rond standplaats?
Tof! Ik ben voor!quote:
Toffe trui! My first kabeltruiquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef freecell het volgende:
Tof! Ik ben voor!
TARA zegt altijd dat hij er één naar de kerk aantrekt als ik er één vor hem regel, maarja, hoe regel je een kilt?
Kijk wat mijn mama gebreid heeft?
[ afbeelding ]
(en alleen even aan voor de foto, ik probeer hem net te oververhitten)
De week erna zit ik in Barcelona, dan moet je even overleggen met Meneerquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef Vrok het volgende:
Ik weet het ook nog niet, het is ook goed mogelijk dat ik een week later ga.
willekeurige plaats met veel mensen die hij kent, naar college of werk zou ook kunnen, maar dan ben ik niet meequote:
Ah dat vermoedde ik al. Nouja ik weet zelf nog niet exact wanneer ik kan gaan fietsen, afhankelijk van colloquia e.d. Het zou ook doordeweeks kunnen zijn dat ik daar in de buurt ben. Je hoort het wel zodra ik meer weet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
De week erna zit ik in Barcelona, dan moet je even overleggen met Meneer
Freecell, wat schattig
Ik zou ook eerder een kilt naar de kerk dan naar de bananenbar aandoen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk niet dat Freecell en TARA naar de bananenbar gaan.
Ik wil een ander huisquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, ik heb jaaaaren op klompjes gelopen. Heerlijk. Maar ik betwijfel of je onderburen het zullen waarderen
Vork, doordeweeks zijn we in het algemeen wel thuis, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |