Opflikkeren met die onzin, ik wil gewoon 'goedkoop' bier kunnen halen, zeker nu de prijzen jaren kunstmatig hoog zijn gehouden. En nu komt er weer zo'n moraalridder de jeugd beschermen door een wettelijke minimumprijs voor bier in te willen voeren? Dat lossen de ouders van die zuipende kinderen maar op, ik heb geen zin om onnodig veel te betalen door incapabele ouders wiens kinderen zichzelf het ziekenhuis indrinken.quote:Supermarkten moeten stoppen met stuntprijzen voor kratten bier. Dat stelt STAP, Nederlands instituut voor alcoholbeleid. De stichting vreest dat de lage prijzen kunnen leiden tot buitensporig alcoholgebruik, zeker nu veel jongeren examenfeestjes en vakantie vieren. Directeur Wim van Dalen van STAP bevestigde woensdag een bericht hierover in het NOS Journaal.
De stichting heeft Heineken en Albert Heijn per brief gevraagd iets aan de lage prijzen te doen. Van Dalen vindt dat er een wettelijke minimumprijs moet komen voor een risicovol product als alcohol.
Je hebt het er nog steeds met je therapeut over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Heathen. het volgende:
Wij hadden nooit boswachters op school. Alleen in het bos.
Nu zit ik in dubio.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Opflikkeren met die onzin, ik wil gewoon 'goedkoop' bier kunnen halen, zeker nu de prijzen jaren kunstmatig hoog zijn gehouden. En nu komt er weer zo'n moraalridder de jeugd beschermen door een wettelijke minimumprijs voor bier in te willen voeren? Dat lossen de ouders van die zuipende kinderen maar op, ik heb geen zin om onnodig veel te betalen door incapabele ouders wiens kinderen zichzelf het ziekenhuis indrinken.
Klacht: Wim van Dalen van STAP
Dat is wel minder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef TukkerEdje het volgende:
maar in ruil gaan de prijzen van de breezers omlaag
Ik dacht aan dit:quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
die kneus spreekt de ouders er maar op aan![]()
ik durf te wedden dat van de 100% mensen die bier koopt nog geen eens 5% onder zijn doelgroep valt
Oneindige cyclus lijkt me.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef TheKC het volgende:
Eerst krijgen ze op hun flikker vanwege een bierkartel, en nu zeuren ze weer dat het bier te goedkoop is? Ongelofelijk dat dit kan in Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |