Is ie ook wel. Maar wel een stoere homo, niet zo'n songfestival beyonce wappertruus.quote:
quote:
Hij is leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ook wel. Maar wel een stoere homo, niet zo'n songfestival beyonce wappertruus.
[ afbeelding ]
Kom, dan gaan we ze spotten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Damn. Nu heb ik zin in steak, terrasjes, zon en bezweette mannen.
Bezweette mannen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Heb gisteravond steak gebakken/gegeten, en me helemaal de tering gezweet bij 't spinnen! 50% match, niet slechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Jah!!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ook wel. Maar wel een stoere homo, niet zo'n songfestival beyonce wappertruus.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!!
En hij heeft gemillimeterd haar!
En hij drinkt bier!
En hij gaat naar Lowlands!
En hij heeft hele groene ogen!
En een nice ass!
Vers zweet stinkt niet, dus da's niet erg.quote:
True, maar ik vind het niet een heel prettig beeld eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vers zweet stinkt niet, dus da's niet erg.
Zulle we die bezweet langs het terras laten lopen?quote:
Mannen met ontbloot bovenlichaam is ook oke, ik ben de moeilijkste niet.quote:
En dan zit je op kantoor, ik snap je frustratiequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Gaat de goede kant op dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!!
En hij heeft gemillimeterd haar!
En hij drinkt bier!
En hij gaat naar Lowlands!
En hij heeft hele groene ogen!
En een nice ass!
Zo glinsterend op een gebruinde huid? Mwahquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik vind het niet een heel prettig beeld eigenlijk
Ik vind mannen op hun aantrekkelijkst als ze ergens druk en geconcentreerd mee bezig zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik vind het niet een heel prettig beeld eigenlijk
Ja, maar nou kan ik dus vrijdag niet met Snuitebolletje gaan zoenenquote:
In die volgorde?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Wist je dat een week nadat ik hem ontmoeet had de jongen uit Mexico mee aansprak met " Ik heb goed nieuws, ik heeb een ticket! 27 Aug vlieg ik naar Europa!"quote:
Volgens mij heeft hij ook heerlijke liezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zulle we die bezweet langs het terras laten lopen?
[ afbeelding ]
Waarom niet tegelijkertijd?quote:
Wat is dat met jouw liezenfetish?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook heerlijke liezenAl kan ik ze niet goed zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |