Nee dat zal nooit veranderen inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die visie verander je helaas niks meer aan
En heb je nog gescoord?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
over iets meer dan 3 uur vlieg ik weer terug naar Ollanda
Ahquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
over iets meer dan 3 uur vlieg ik weer terug naar Ollanda
Als jullie dat elk jaar hebben gedaan, zal je oma er nu ook vanuit gaat dat jullie haar toch wel komen 'redden'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is haar jongste, dus haar lieveling. Iedereen wist ook van zijn drugs gedoe. Alleen oma ontkende het. Ze ziet geen enkel kwaad in hem en als iemand het zegt zijn het leugens. Ja is haar zoon.
[..]
Hebben we elk jaar gedaan. Elk jaar had ze wel weer schulden omdat mijn oom haar bankzaken zogenaamd voor haar "regelde". Maar nu is het genoeg, kan niet langer zo.
Hebben ze daar niet een soort (prive)verpleeghuizen ofzo? Misschien dat dat beter voor d'r is, want het lijkt niet alsof ze voor d'r zelf kan zorgen.quote:
Dat zal het zeker. Ik heb de dame die er de hele dag is al laten weten dat ze niet meer hoeft te komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jullie dat elk jaar hebben gedaan, zal je oma er nu ook vanuit gaat dat jullie haar toch wel komen 'redden'.![]()
Zal dan hard aankomen als jullie nu idd alles stopzetten.
We hebben juist alles geregeld omdat ze thuis wou sterven en niet in een tehuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een soort (prive)verpleeghuizen ofzo? Misschien dat dat beter voor d'r is, want het lijkt niet alsof ze voor d'r zelf kan zorgen.
Kan ik me voorstellen. Sterkte in ieder geval. 'T is een enorme kutsituatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Maar goed, laten we het over wat anders hebben. Ik wil er even niet meer aandenken. Zit me alleen maar op te vreten hier.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pper...__.html?p=3,2
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Maar goed, laten we het over wat anders hebben. Ik wil er even niet meer aandenken. Zit me alleen maar op te vreten hier.
Liefquote:
ja best lullig voor die negerquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pper...__.html?p=3,2
Ze hebben hier altijd die airco zo belachelijk hard aan staan, dat je met dit weer het beste alsnog lange mouwen naar werk kunt gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar zit buiten. Kort rokje, topje. Komt er toch een vlaag wind. Gelijk kippenvel.
Ook handig, weet je wel dat het vrouwelijkschoon niet te veel afleiding bezorgt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze hebben hier altijd die airco zo belachelijk hard aan staan, dat je met dit weer het beste alsnog lange mouwen naar werk kunt gaan.
Dus Kluts kan voor haar eigen ego gaan rondvragen of dat ook zo was voordat ze daar werkte?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook handig, weet je wel dat het vrouwelijkschoon niet te veel afleiding bezorgt.
Volgens mij is haar ego groot genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus Kluts kan voor haar eigen ego gaan rondvragen of dat ook zo was voordat ze daar werkte?.
Klopt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is haar ego groot genoeg.
Ja gaat deze week erg langzaam hier. Zeldzaam iets in singlesquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Catbert het volgende:
Ging gister, afgezien van dat stukje over vreemdgaan, ook behoorlijk traag hoor
Hoe was het gisteren eigenlijk bij je ex? Heb half iets meegekregen dat je daar heen ging?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Catbert het volgende:
Ging gister, afgezien van dat stukje over vreemdgaan, ook behoorlijk traag hoor
Mijn ego was een topickiller.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
Het topic is dood?
Singles????
Nooit verwacht dat dat ooit zou gebeuren zeg.
Volgende week donderdag? Mijn geheugen laat me niet vaak in de steek, maar nu welquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
Nouk, gaan wij volgende week donderdag avond nog wat drinken samen![]()
?!
Mr. A to the Zquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag? Mijn geheugen laat me niet vaak in de steek, maar nu welWat is er dan?
Met je hint kom ik ook niet ver, maar ik weet toch wat je bedoelt. Nee, ik ben er niet bij. Een vriendin vroeg het nog wel vorige week, maar heb 'nee' gezegdquote:
Ik moet nog een kwartier werken....quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef Sp00k13 het volgende:
pfft als je buiten geweest bent wil je niet meer werken
Is dat zo gek ? dat is toch wel vaker een moodkillerquote:
Vonden het erg fijn mekaar te zien, is behoorlijk wat afgeknuffeld, dus ik heb nu wel meer hoop dat het ooit nog goed gaat komen. Maar we gaan dus wel over anderhalve week al m'n zooi daar wegverhuizen. Moet dan dus ff ene busje huren. Da's dan wel weer klote.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe was het gisteren eigenlijk bij je ex? Heb half iets meegekregen dat je daar heen ging?
Zo groot dat de servers het niet aan kondenquote:
Die heb ik nog niet gehoord... ik hoor de laatste tijd wel van die reclame's : "Wilt U een week lang in een coole cabrio rondrijden? "quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik word gek van al die bbq reclames op de radio
Ik hoop voor je dat die hoop je ten eerste niet tegenhoudt om andere dingen te ondernemen en ten tweede wel terecht is.. Hoe is zij eronder?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Catbert het volgende:
Vonden het erg fijn mekaar te zien, is behoorlijk wat afgeknuffeld, dus ik heb nu wel meer hoop dat het ooit nog goed gaat komen. Maar we gaan dus wel over anderhalve week al m'n zooi daar wegverhuizen. Moet dan dus ff ene busje huren. Da's dan wel weer klote.
Maargoed. Ik hou het gewoon positief, ik kan nu al die dingen doen waar ik tijdens m'n relatie geen tijd voor had enzo
Ik word gek van die lucht! Krijg er echt honger vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik word gek van al die bbq reclames op de radio
En dan te bedenken dat ik lang niet zo'n ego heb als jullie volgens mij denken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat zo gek ? dat is toch wel vaker een moodkiller
Rokende servertsquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo groot dat de servers het niet aan konden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |