Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt met iemand eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
Hoelaat komt iedereen ongeveer naar PP zondag dan?
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt met iemand eigenlijk.
Dat zeg ik, niets definitiefs, qua tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.
Maar niks qua tijd nee.
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebbenquote:
Hehe, eindelijk iemand die eens gewoon rustig aan date.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebben
lees ik daar nu in, het begint te komen maar wil niet te voorbarig zijn ? :pquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebben
Zondag? PP? Uhm nee. Kweenie eens wat het is. En volgens mij ben ik er niet eens. Althans niet thuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Jij ook, kom je zondag ook naar PP? Knuffelen!
Jij en bier?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.
Maar niks qua tijd nee.
Queen!quote:
Ik heb precies gepost wat ik bedoel hoor, no hidden messagesquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
lees ik daar nu in, het begint te komen maar wil niet te voorbarig zijn ? :p
Parkpopquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zondag? PP? Uhm nee. Kweenie eens wat het is. En volgens mij ben ik er niet eens. Althans niet thuis.
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Parkpop
Wanneer spreken we weer af?
Parkpop is gratisquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?
Zal eens kijken wat ik ga doen zondag.
En ja. 1 op 1zal pas zijn na mijn vakantie. Dus eind juli ergens
HWquote:
Ik pijp is dat ook goed?quote:
Das nog ver weg zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?
Zal eens kijken wat ik ga doen zondag.
En ja. 1 op 1zal pas zijn na mijn vakantie. Dus eind juli ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |