Nee dat zal nooit veranderen inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die visie verander je helaas niks meer aan
En heb je nog gescoord?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
over iets meer dan 3 uur vlieg ik weer terug naar Ollanda
Ahquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
over iets meer dan 3 uur vlieg ik weer terug naar Ollanda
Als jullie dat elk jaar hebben gedaan, zal je oma er nu ook vanuit gaat dat jullie haar toch wel komen 'redden'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is haar jongste, dus haar lieveling. Iedereen wist ook van zijn drugs gedoe. Alleen oma ontkende het. Ze ziet geen enkel kwaad in hem en als iemand het zegt zijn het leugens. Ja is haar zoon.
[..]
Hebben we elk jaar gedaan. Elk jaar had ze wel weer schulden omdat mijn oom haar bankzaken zogenaamd voor haar "regelde". Maar nu is het genoeg, kan niet langer zo.
Hebben ze daar niet een soort (prive)verpleeghuizen ofzo? Misschien dat dat beter voor d'r is, want het lijkt niet alsof ze voor d'r zelf kan zorgen.quote:
Dat zal het zeker. Ik heb de dame die er de hele dag is al laten weten dat ze niet meer hoeft te komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jullie dat elk jaar hebben gedaan, zal je oma er nu ook vanuit gaat dat jullie haar toch wel komen 'redden'.![]()
Zal dan hard aankomen als jullie nu idd alles stopzetten.
We hebben juist alles geregeld omdat ze thuis wou sterven en niet in een tehuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een soort (prive)verpleeghuizen ofzo? Misschien dat dat beter voor d'r is, want het lijkt niet alsof ze voor d'r zelf kan zorgen.
Kan ik me voorstellen. Sterkte in ieder geval. 'T is een enorme kutsituatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Maar goed, laten we het over wat anders hebben. Ik wil er even niet meer aandenken. Zit me alleen maar op te vreten hier.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pper...__.html?p=3,2
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Maar goed, laten we het over wat anders hebben. Ik wil er even niet meer aandenken. Zit me alleen maar op te vreten hier.
Liefquote:
ja best lullig voor die negerquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pper...__.html?p=3,2
Ze hebben hier altijd die airco zo belachelijk hard aan staan, dat je met dit weer het beste alsnog lange mouwen naar werk kunt gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar zit buiten. Kort rokje, topje. Komt er toch een vlaag wind. Gelijk kippenvel.
Ook handig, weet je wel dat het vrouwelijkschoon niet te veel afleiding bezorgt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze hebben hier altijd die airco zo belachelijk hard aan staan, dat je met dit weer het beste alsnog lange mouwen naar werk kunt gaan.
Dus Kluts kan voor haar eigen ego gaan rondvragen of dat ook zo was voordat ze daar werkte?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook handig, weet je wel dat het vrouwelijkschoon niet te veel afleiding bezorgt.
Volgens mij is haar ego groot genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus Kluts kan voor haar eigen ego gaan rondvragen of dat ook zo was voordat ze daar werkte?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |