Nou vooruit, dan mag het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
@djayzz: Vroeg? Ik heb bijna 10 uur geslapen
Jaja, het is goed met jequote:
Precies!quote:
Leuk meer 30-ersquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:19 schreef Sp00k13 het volgende:
hmmz als ik zo de tt doorlees heb ik nog niet alle info gegeven lolz zal ik dat dan als nog maar doen?
Hoe oud ben je? 30
Sekse? man
Woonplaats/ regio? den haag
Interesses? plezier maken
Seksuele voorkeur? lekker![]()
Lengte en postuur? 1.73 normaal
Hoe lang single? half jaar weer single
Leuk meer mensen uit Gelderlandquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe oud ben je? 27
Sekse? Male
Woonplaats/ regio? Gelderland
Interesses? sport/ pc/ werk/
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur?1.81 74kg
Hoe lang single? Maand ofzo
quote:
Kijk nu wat je veroorzaaktquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe oud ben je? 27
Sekse? Male
Woonplaats/ regio? Gelderland
Interesses? sport/ pc/ werk/
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur?1.81 74kg
Hoe lang single? Maand ofzo
ja zitten er nog best wel een aantal hieroquote:
en nog steeds lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd bij de pinken en niet meer stoned.
Bij de pinken? Ja?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, het is goed met je
Gelukkig waren dat mijn onbezonnen jeugdige jaren. Ik ben al een hele tijd bij de pinken en niet meer stoned.
Ondanks dat ik hier geboren en getogen ben, kan ik dat helaas niet met je eens zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef Heatseeker het volgende:
Daar komen immers de leukste mensen vandaan.
Ik kan wel dialect praten en ik heb enigzins een accent ja. Als ze denken dat wij alleen maar boeren zijn kan ik daar niet anders op reageren dat ik daar trots op ben. Al ben ik zelf natuurlijk geen agrarier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hier geboren en getogen ben, kan ik dat helaas niet met je eens zijnGezien je sig ben jij er zo één met een accent, waardoor mensen denken dat we allemaal boeren zijn als je zegt dat je uit Gelderland komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |