abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:37:32 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70314062

heb het al voor je gefixt Barca

Over de versteegrobjes:
-Kijk naar de tijd en datum van het nieuwsbericht wat je wil posten.
-Kijk naar de klok van je computer.
-Kijk naar de tijd van de laatste post in het Ajax topic.
-Probeer even na te denken en te berekenen hoeveel tijd er tussen zit.
Bij meer dan twee uur kun je bijna zeker van zijn dat het nieuws al in het topic staat en hoef je het dus niet weer te posten. Bekijk ook sowieso de meest recente pagina in het topic ipv blind copy/pasten!

Dezelfde nieuwsberichten op elke pagina van een topic lezen met daarbij weer eerst 5x keer dat het een versteegrobje is - dan schiet het gewoon niet meer op.

Kijk verder eens in de VBL index voor nog meer topics: Voetbal en voor SC ben je van harte welkom onder in VBL, bij de centrale topics.

[ Bericht 82% gewijzigd door Prosac op 24-06-2009 12:00:00 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70314068
zonder Barca?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70314100
De Pers
Nog een speler van Groningen.
pi_70314118
Mjah, Jol heeft ook weer niet uigesloten dat Berg komt, het kan dus wel.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:41:09 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70314144
Real Madrid-beleid. Een voorhoede van miljoenen euro's en achterin nog altijd kut.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:41:46 #6
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70314164
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de scouting van Ajax he .
Wat dat betreft is het al heel wat dat ze daar waren natuurlijk.
Wat ik bedoel is dat ze er ook gewoon voor een van de andere 21 toppertjes kunnen hebben gezeten natuurlijk. (na ja, behalve Toivonen en die twee Serven van Man Utd misschien)
Of Jol wilde Sulejmani even aan het werk zien.

Maar vanwege de berichtgeving gisteren, baseert de Telegraaf weer helemaal nergens op dat ze nu ineens wel werk gaan maken van Berg.
(terwijl Jol gisteren nog zei dat er geen geld is)

nou ja, zolang er niet in jaarlijkse termijnen gedacht wordt, ben ik benieuwd naar het Ajax bod.
pi_70314180
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Real Madrid-beleid. Een voorhoede van miljoenen euro's en achterin nog altijd kut.
Komt hoe dan ook nog een verdediger, maar Urby gaat dus linksback spelen.
pi_70314207
Berg komt wel, Berg komt niet, Berg zelf ziet het wel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70314228
Ik denk dat Berg wel naar de PL kan..
-
pi_70314279
Berg is nog niet klaar voor een grote competitie. De ruimtes daar zijn kleiner en het spel gat sneller. Berg is nog niet goed genoeg in de kleine ruimte.
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:47:41 #11
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70314328
Berg pikt dat snel genoeg op Chadi. Die kan zo mee in de PL, absoluut.
pi_70314397
Laat Berg maar naar de PD gaan .

Ik vond Sulejmani gister trouwens weer erg matig spelen, wat is er aan de hand met die gozer?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:52:29 #13
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70314457
Ah thnx Master P! (Prosac) Ik heb weer eens last van kolder in de kop (zonnesteek) maar ... waarom dure aankopen voor op de flanken? Persoonlijk denk ik dat we het daar niet nodig zijn. Wél in de as van het veld, en de gehele achterhoede!

Daarom begreep ik de interesse in Sahar ook wel. Veel goedkoper dan spelers als Beerens en Bruins, en die zitten nu al zo'n beetje aan hun top? Zeker Luigi. Die presteert al een tijd erg matig.

Elia is een goede speler, maar als die alleen als linksbuiten gebruikt kan worden ... dan is het zonde om voor hem 10 miljoen uit te geven als je al een Sulejmani hebt die 16 miljoen heeft gekost. Ook al valt die qua prestaties tegen. (In mijn ogen dan, ondanks zijn goals en assists. Die vallen inderdaad nog best mee. Beter dan ik had vermoed.) Geef Mickey nog 1 seizoen, kijk of Sarpong zich kan ontwikkelen.

Fijn om een topper te hebben met het oog op het "falen" van Sulejmani en Sarpong maar ... er moet wel geld zijn. En, hoewel ik Vermaelen zeker niet geweldig vond: het opvangen van zijn vertrek heeft denk ik meer prioriteit. Onze zwakte is immers het middenveld en de verdediging? (Al begint verdedigen voorin met druk zetten en de bal vasthouden.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:53:12 #14
51286 w00h00
Digital man!
pi_70314474
Zijn die goals van Berg van gisteren ergens te vinden?
pi_70314480
mag ik degene die gister met dat Gabrich verhaal kwam nog ff bedanken, had het nog nooit gelezen, maar wat een geweldig verhaal zeg .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_70314513
Nou kom maar op met die (defensieve!) aankopen
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:55:01 #17
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70314519
Ik zou ook niet begrijpen wanneer Ajax weer de competitie in gaat met een uitgave van 10/20/25 miljoen voor de aanval, maar zich weer minimaal versterkt heeft voor de defensie.
Word je "gewoon" weer geen kampioen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:55:51 #18
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70314545
quote:
Griekse subtopper Larissa hoopt op Vennegoor

De Griekse subtopper Larissa is geïnteresseerd in Jan Vennegoor of Hesselink (foto). De dertigjarige aanvaller wacht af of Celtic hem een nieuw contract aanbiedt, bericht The Sun. FC Twente, Ajax en PSV bewegen zich ook op de markt voor Vennegoor.

Larissa-voorzitter Konstantinos Piladakis bevestigt de interesse: ‘We hebben de zaakwaarnemer van Vennegoor benaderd, maar nog geen antwoord gekregen.’ In Griekenland zou Vennegoor de naar Omonia Nicosia vertrokken Maciej Zurawski moeten opvolgen. (MA)
-
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:57:43 #19
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70314595
Als er een speler is die ik totaal kut vind, dan is het VoH wel. Wegblijven aub.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70314659
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:55 schreef Prosac het volgende:
Ik zou ook niet begrijpen wanneer Ajax weer de competitie in gaat met een uitgave van 10/20/25 miljoen voor de aanval, maar zich weer minimaal versterkt heeft voor de defensie.
Word je "gewoon" weer geen kampioen.
Van Der Wiel - Oleguer - Wielaert - Emanuelson is wel een meer dan voldoende verdediging hoor. Er zijn betere namen voor elke positie denkbaar, maar Ajax heeft nooit echt de beste verdedigers van de wereld gehad; dan heb je ook nog Bruno Silva en Alderweireld die zo in de basis kunnen staan; terwijl Vertonghen ook nog centraal achterin kan zetten en eventueel nog Lindgren.

Als jij met die 4 speelt en je zet daar twee spelers van Enoh, Gabri, Anita, Vertonghen voor; dan is dat helemaal niet zo heel slecht allemaal.

Niet dat het betekent dat ik dan maar geen versterkingen zou willen zien, maar zo slecht als dat er gedaan wordt is het ook weer niet hoor.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:00:01 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70314661
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Komt hoe dan ook nog een verdediger, maar Urby gaat dus linksback spelen.
OK, Jol kan dus ook alweer optieven .

Komop zeg, als er iemand op een positie zichtbaar voor de hele wereld gefaald heeft is het Urby achterin wel, als je dat in je botte kop haal spoor je echt niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70314685
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef Barca het volgende:
Ah thnx Master P! (Prosac) Ik heb weer eens last van kolder in de kop (zonnesteek) maar ... waarom dure aankopen voor op de flanken? Persoonlijk denk ik dat we het daar niet nodig zijn. Wél in de as van het veld, en de gehele achterhoede!

Daarom begreep ik de interesse in Sahar ook wel. Veel goedkoper dan spelers als Beerens en Bruins, en die zitten nu al zo'n beetje aan hun top? Zeker Luigi. Die presteert al een tijd erg matig.

Elia is een goede speler, maar als die alleen als linksbuiten gebruikt kan worden ... dan is het zonde om voor hem 10 miljoen uit te geven als je al een Sulejmani hebt die 16 miljoen heeft gekost. Ook al valt die qua prestaties tegen. (In mijn ogen dan, ondanks zijn goals en assists. Die vallen inderdaad nog best mee. Beter dan ik had vermoed.) Geef Mickey nog 1 seizoen, kijk of Sarpong zich kan ontwikkelen.

Fijn om een topper te hebben met het oog op het "falen" van Sulejmani en Sarpong maar ... er moet wel geld zijn. En, hoewel ik Vermaelen zeker niet geweldig vond: het opvangen van zijn vertrek heeft denk ik meer prioriteit. Onze zwakte is immers het middenveld en de verdediging? (Al begint verdedigen voorin met druk zetten en de bal vasthouden.)
Een inhoudelijke post van Barca.
Hier ben ik het ook mee eens, de as van dit elftal moet versterkt worden. Er moet een leider komen die of centraal achterin of centraal op het middenveld de orders geeft. Daarom had ik Engelaar ook best willen zien komen. Ik weet niet wie ze nu nog daarvoor kunnen halen maar Elia is niet(!) nodig en Berg alleen als hij niet te duur is.

Waar blijven de scouts met de nieuwe Maxwell, Trabelsi, Litmanen, Ibrahimovic, Petterson, Chivu etc etc....
Nu is het alleen maar te dure spelers kopen van subtoppers (Huntelaar, Suarez, Sulejmani, Elia, Berg)

En waar blijven de nieuwe pareltjes uit de jeugdopleiding? De nieuwe Van der Vaart, Sneijder, Heitinga?
Het klinkt misschien cliché maar Ajax is Ajax niet meer. Grote kans dat er komend seizoen een team staat waar ik me niet volledig mee kan identificeren. De echte helden en/of leiders (op Suarez en Jantje na) ontbreken in dit elftal.

Er valt nog een hoop te verbeteren bij het huidige Ajax.......
Koning.
pi_70314692
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:53 schreef w00h00 het volgende:
Zijn die goals van Berg van gisteren ergens te vinden?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70314743
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:47 schreef Prosac het volgende:
Berg pikt dat snel genoeg op Chadi. Die kan zo mee in de PL, absoluut.
Ik zeg niet dat hij dat niet gaat op pikken hoor. Maar op dit moment is hij e rnog niet klaar voor. PL houdt in dat je meestal een goede eerste en tweede keus voor je hebt. Hij moet zich nog een jaar bij Groningen ( of bij Ajax) ontwikkelen op andere facetten. Als hij ruimte krijg is hij erg goed .

De laatste tijd valt mij zijn meeverdedigen op en het vrij lopen voor het doel en dat vind ik weer een hele grote plus punt.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:03:31 #25
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70314754
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Van Der Wiel - Oleguer - Wielaert - Emanuelson is wel een meer dan voldoende verdediging hoor. Er zijn betere namen voor elke positie denkbaar, maar Ajax heeft nooit echt de beste verdedigers van de wereld gehad; dan heb je ook nog Bruno Silva en Alderweireld die zo in de basis kunnen staan; terwijl Vertonghen ook nog centraal achterin kan zetten en eventueel nog Lindgren.

Als jij met die 4 speelt en je zet daar twee spelers van Enoh, Gabri, Anita, Vertonghen voor; dan is dat helemaal niet zo heel slecht allemaal.

Niet dat het betekent dat ik dan maar geen versterkingen zou willen zien, maar zo slecht als dat er gedaan wordt is het ook weer niet hoor.

Maar de defensie heeft ook afgelopen seizoen weer gefaald.. Ik ben de eerste om te zeggen dat op basis van de namen, Ajax niet eens versterking nodig heeft, in geen enkele linie. Maar op basis van afgelopen seizoen wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')