Tuurlijk hou ik niet van Tokio Hotel gastquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:10 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Nu moest ik even in je FB kijken of je nu een man of een vrouw was.
TH!
Jij man!
Het zou me anders niks verbazen als jij ze wel tof vindt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tuurlijk hou ik niet van Tokio Hotel gast_!
Geil wijf, die linker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
running through the monsoon
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het zou me anders niks verbazen als jij ze wel tof vindt.
PUBquote:
Remlof houd van Tokio Hotelquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef remlof het volgende:
Tokio Centraal Hotel
Ow "through the monsoon" is wel een leuk nummer, je moet die androids er alleen niet bij zien
Nee.quote:
Serieuze vraag: zijn dat jongens of meisjes?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
running through the monsoon
Serieus antwoord: jongens (schijnt)quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Serieuze vraag: zijn dat jongens of meisjes?
Verder: kutmuziek.
Kansloosquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Serieus antwoord: jongens (schijnt)
Verder: ja, klopt
Remlof, je status. Wtf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef remlof het volgende:
Tokio Centraal Hotel
Ow "through the monsoon" is wel een leuk nummer, je moet die androids er alleen niet bij zien
Poef, weg geloofwaardigheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef remlof het volgende:
Tokio Centraal Hotel
Het is dat ie de knoppen heeftquote:
Ben jij een Tokio Hotel fan? En jij durft dat in het 'openbaar' te verkondigen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Tokio Hotel fan
Kun je je handtekening inscannen? Je bent een zeldzaam soort
Posts verdraaien... flauwquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij een Tokio Hotel fan? En jij durft dat in het 'openbaar' te verkondigen?
Dat zeg je alleen maar omdat hij admin isquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben het met remlof eens hoor, Monsoon is best een leuk nummer.
Als hier iemand posts aan het verdraaien en verkeerd aan het interpreteren is dan ben jij het wel.quote:
Ohh Bobby, dacht nog wel dat je een goede muzieksmaak had.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben een baas.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister ook graag naar Marlene Dietrich
En status, wat is dat, een baas-factor?
Stomme newbie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:34 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ik ook.
Jitzzze is bang dat zijn bazen imago naar de knoppen gaat als hij toegeeft.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stomme newbie.
Als je je een beetje had ingelezen dan had je geweten dat dat me echt geen reet interesseert.
Zo'n opmerking hoef ik natuurlijk niet te pikken van iemand met zo'n last.fm als dat van jou. Daarbij vind ik Tokio Hotel prima in jouw straatje passen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohh Bobby, dacht nog wel dat je een goede muzieksmaak had.
Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij admin is
Dan ik maar:quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n opmerking hoef ik natuurlijk niet te pikken van iemand met zo'n last.fm als dat van jou. Nee.
Ik ken m`n grenzen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n opmerking hoef ik natuurlijk niet te pikken van iemand met zo'n last.fm als dat van jou. Daarbij vind ik Tokio Hotel prima in jouw straatje passen.
Oh, maar ik luister ook naar Lady Gaga en t.A.T.u. hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan ik maar:
Ohh Bobby, dacht nog wel dat je een goede muzieksmaak had.
Kap es ff.quote:
De Kevertjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
Overigens vind ik het hebben van een goede muzieksmaak maar elitair gebrabbel. Ik luister gewoon muziek wat leuk klinkt. Of dat nu The Beatles of Britney Spears of The Rolling Stones of Lady Gaga is.
QFTquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
Overigens vind ik het hebben van een goede muzieksmaak maar elitair gebrabbel. Ik luister gewoon muziek wat leuk klinkt. Of dat nu The Beatles of Britney Spears of The Rolling Stones of Lady Gaga is.
Eensch.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
dat komt omdat ik iets nieuws heb gevonden om me bezig te houden.quote:
Ban.quote:Op woensdag 24 juni 2009 03:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waar ben jij al die tijd geweest schavuit
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:30 schreef jagga het volgende:
[..]
dat komt omdat ik iets nieuws heb gevonden om me bezig te houden.
Office-targetpractice.
Oftewel met elastieken (die dikke van de postbode) een vlieg proberen kapot te schieten van een meter of 2 afstand...
Ik moet echt iets vinden om te doen......
veel.quote:
Lady Gaga.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
godverdomme jitz, doe die smiley eens niet posten, ik moest keihard lachenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef jagga het volgende:
[..]
godverdomme jitz, doe die smiley eens niet posten, ik moest keihard lachen
mijn collega's zijn er nu helemaal van overtuigd dat ik geen ruk doe
En over dat schieten met elastieken, je moet toch iets doen om de dag door te komen als je het wat minder druk hebt?![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef jagga het volgende:
Volgens mij heb ik hem geraakt
hij vliegt niet meerhij kruipt nu
wat moet ik daarmee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
Jagga, kijk hier eens:
http://link.marktplaats.nl/259933252
Kijk eens naar de wasbak, schele harriequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef jagga het volgende:
[..]
wat moet ik daarmee?
Met zulke grote partijen weet je nog of het nog allemaal werkt, straks is de helft kapot en dan betaal je een boel voor oude rommel waarvan de helft het nog eens niet doet
danald duckquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk eens naar de wasbak, schele harrie
Dat jij dat dan weer ziet baart mij enige zorgen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk eens naar de wasbak, schele harrie
we weten allemaal dat jitzjaap van lange dingen houdt zoals bananenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij dat dan weer ziet baart mij enige zorgen.
Ik zag het niet als eerste, komt uit het grote Marktplaatssukkels-topic.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij dat dan weer ziet baart mij enige zorgen.
Zei iemand iets?quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zag het niet als eerste, komt uit het grote Marktplaatssukkels-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |