Blijkbaar niet. Vertaald naar de hedendaagse nooit stoppende digitale revolutie is het een satirische knipoog .quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je vindt het blijkbaar een goede/mooie uitspraak.
Sure , en jouw glazen bol is kapotquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:04 schreef r8ality het volgende:
- Je hebt hem bij Mycom gekocht
- De standaard trage gare Mycom-image staat ernog op
- Je hebt een trial-versie van Norton erop staan die 80% van je CPU in beslag neemt
Je bijdrage faalt , net als je lelijke hoofd . Maar laten we OT blijvenquote:
Ja te moeilijk. Punt is dat je zelf faalt, geen I in je ondertitel, je topic faalt, en je faalt sowieso.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Vertaald naar de hedendaagse nooit stoppende digitale revolutie is het een satirische knipoog .Vast te ingewikkeld wat ik nu zeg maar denk er maar over na
Jaaaaa , en als je denkt dat jouw mening mij iets doet?? Dat er uberhaupt mensen op deze wereld rondlopen die jouw domheid waarderen. Dat mensen naar je glimlachen is medelijden , geen empathie of vermeende aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja te moeilijk. Punt is dat je zelf faalt, geen I in je ondertitel, je topic faalt, en je faalt sowieso.
Mijn glazen bol is tenminste sneller dan je PC, pannekoek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Sure , en jouw glazen bol is kapot
failboy2quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jaaaaa , en als je denkt dat jouw mening mij iets doet?? Dat er uberhaupt mensen op deze wereld rondlopen die jouw domheid waarderen. Dat mensen naar je glimlachen is medelijden , geen empathie of vermeende aantrekkingskracht.
edit naprater![]()
Val mij dan verder niet lastig en ga gewoon gamen nerdje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn glazen bol is tenminste sneller dan je PC, pannekoek.
Ik ga het op een andere manier proberen om het je duidelijk te maken...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Pacmaniac het volgende:
Je bijdrage faalt , net als je lelijke hoofd . Maar laten we OT blijven
Moet je de CRT wel eerst op zien te tillen, internetheld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Doe je nou populair pleurisventje? Zal je met je oude CRT scherm op je kanis tikken . Misschien dat je dan weer een beetje fatsoenlijk kunt nadenken
Nee ik wil weten of er andere mensen zijn die dit probleem ook hebben. Dan hadden we dus gezellig gezamenlijk kunnen klagen over onze trage pc's.... snap je dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga het op een andere manier proberen om het je duidelijk te maken...
Lieve TS,
Ik kan het begrijpen dat het frustrerend is dat je PC faalt door de warme temperaturen. Maar het punt van jouw falen is het simpelweg posten van een topic in KLB en het vervolgens niet melden van een klacht, maar vragen naar andermans ervaring over dit onderwerp. Dit is geen geschikte post voor dit forum. Hiervoor verwijzen wij je graag door naar DIG.
Aan je reacties te merken snap ik de extra frustratie dat de temperatuur in je PC nu zeker boven je IQ uitkomt en dit het WoWen extra lastig maakt, aangezien je enige vrienden online te vinden zijn.
Dat je vervolgens je frustraties denkt te moeten afreageren op anderen is echter typerend voor de minder sociale en begaafden onder ons waar jij duidelijk tussen hoort.
Groetjes,
Cybey
PS. je faalt nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |