Het zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:16 schreef Joene het volgende:
Welke idioot gooit nou 's avonds een oldbie topic op slot men.
's ochtends gelijk gefrustreerd omdat je het topic kwijt ben J.quote:
Je bent de enige nog tot nu toe J!quote:
Die Homo die heeft vakansie !quote:
Tsk.quote:
Zo stiekum onder z'n handdoekje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:00 schreef Tally het volgende:
O en H. gaat rukken op het strand vandaag natuurlijk!
quote:
Niet gewoon zo in het openbaar en dan het eerste de beste paar nakende jesters opzoeken om erover heen klaar te komen ?quote:
Samen lekker niks doen en buitenlanders bekritiseren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb voorjaarsmoeheid. Ben niet vooruit te trappen gewoon.![]()
Maar nog even. Ik heb er vooralsnog vrede mee gesloten
Voor onbepaalde tijd vakansie.
Samen met JK.
*flashback heeft naar bedscene in Scary Movie*quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zo 't plafond verven en daarna waan ik mij in de zomer zon. GHA.
zo actiefheid pff moet er niet aan denken om te gaan verven bluh! succes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zo 't plafond verven en daarna waan ik mij in de zomer zon. GHA.
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:22 schreef MissHobje het volgende:
zo actiefheid pff moet er niet aan denken om te gaan verven bluh! succes.
Ik ga zo maar eens douchen en dan de laatste vakantie shizzle halen, hoeft dat vlg. week niet meer.
Heb jij een achtertuin JK?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Samen lekker niks doen en buitenlanders bekritiseren..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ik weet er ook nog wat mee klaar te maken.
Nee helaas.quote:
Jij altijd toch J. Daarom wilde ik het je niet vragen.quote:
Nice!quote:
Nee maar dat had ik op zich wel kunnen doen.. maar geen zin.quote:
Ik heb voor de zekerheid maar een kort rokje aangetrokkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou T, het warme weer mist zijn uitwerking inderdaad niet.
Geiligheid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:01 schreef Tally het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar een kort rokje aangetrokkenvoor als het helemaal te warm zou worden.
maandjequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nice!
Lang? Kort? Waar precies heen? Wat ga je doen? Ga je überhaupt iets doen behalve op het strand liggen?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
maandjehmm strandliggen.. het zal welliicht een keertje voorkomen maar niet veel denk ik, pleuris heet enzo!
Met rugtas gaan we, hebben alleen ticket geboekt en willen vanalles zien en doen, waaronder, nouja die cliche dingen dus wel, denk aan Bridge on the River Kwai, fullmoon party,tempels bekieken, langs eilandjes hoppen, drivende markten checken, iets met olifanten, misschien oerwoud tochtje, cultuur opsnuiven, lekker eten!! heul belangrijk natuurlijk, Bangkok met fiets checken oja en daar naar de gevangenis is met gave boottocht. Oja en absoluut naar de tijgers
lijkt me zoooooooooooo gaaf! (ook wel heel klein beetje eng )
En nog 80.000 andere dingen wat we tegenkomen en bedenken te gaan doen/bekijken.
Kan nie wachten
oe das ook wel vet!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Thailand is echt zo ontzettend vet. Je moet vooral Koh phi phi bezoeken, ga met een bootje de sunset tour doen, dan kom je ook terecht op het strand waar The beach is opgenomen,
Zo nu ga ik fappen op jesters op het strand
Oa ja.quote:
ik refereerde niet aan Danny hoorquote:
Kou Sok national Park is enorm mooi om te zien, zit je midden in de jungle en daar heb je veel mogelijkheden tot het berijden van olifantenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
oe das ook wel vet!!
Thanks voor de tip
Meer tips uiteraard welkom hehe, fap ze
Hoevaak was jij daar J?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Jarno het volgende:
Bangkok. Ziekelijk grote stad. Bizar gewoon.
Eén keer.quote:
Je was moe J.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eén keer.. Maar ik weet nog dat we voor m'n gevoel al een uur flink aan het karren waren in de bus van het vliegveld af en dat we gewoon nog steeds in fuckin' Bangkok waren.
.
Dan krijg je 113x snellerder borstkanker hoor vrijdag !quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef Anosmie het volgende:
Sorry J, maar als ik mijn meisjes loslaat struikel ik steeds over ze.
Heb je trouwens hang tieten dus ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef Anosmie het volgende:
Sorry J, maar als ik mijn meisjes loslaat struikel ik steeds over ze.
Ben jij de IPH?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef Anosmie het volgende:
Tietuh IPH SamSam Bier Jesters Bierjesters Tapas!
Zie PI.quote:
Vandaag ?quote:
Mogguh T, wat heb je aan of wat juist niet ?quote:
Vandaag een korte broek en een shirtje waarbij je inkijk heb tot mijn navel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Mogguh T, wat heb je aan of wat juist niet ?
Das best ver T.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag een korte broek en een shirtje waarbij je inkijk heb tot mijn navel!
Het word warm vandaag J.quote:
Het mag ook uit hoorquote:
Ja mag ook. Maar niet hier op mijn werk J.!quote:
Thuis wel ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja mag ook. Maar niet hier op mijn werk J.!
Ja hoor. En dat doe ik dan ook dagelijks.quote:
In mijn .rar nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor. En dat doe ik dan ook dagelijks.
Hoe was ut in de haag ?quote:
Jouw rar is dan ook niet compleet J.quote:
Gelukkig deed mn webcam recorder software het goed laatstquote:
GEEN TIJD!!!???!?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig deed mn webcam recorder software het goed laatst
hij had vakansie ? dan zou je toch tijd genoeg hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |