Beste,
Vandaag was net zoals altijd Chicken Tuesday aangebroken ! Op deze dag verheug ik mij het meest na het weekend in de hele week

je krijgt op deze dag immers 1 euro korting op 6 hotwings

en dan bestel ik er gewoon 12 want dan heb ik me toch wel een fortuin bespaard !
Het was er erg druk en ik sloot aan achter een getint persoon aan, niks mis mee wat echter opvalt is dat er zeer veel getinte mensen zich in de KFC begeven, ze gedragen zich als modelburgers dus hier heb ik geen last van.
De persoon voor me was aan de beurt, mijn mondje begon al te watertanden want hierna was ik !

Wat mij echter opviel was dat opeens naast mij een oudere mevrouw was komen staan, door haar oudheid had zij een ietwat donsdachtige baard over haar gezicht,
Ik kon mij niet inhouden, en trok haar rok omhoog, op het bureau nam ik haar terwijl mijn ballen tegen haar behaarde kut sloegen, en zo kwam ik stotend klaar midden in de KFC 
Nee zo ging het dus niet.
De vrouw stond dus opeens naast mij terwijl er achter mij gewoon een rij was, ik wilde haar eigenlijk attenderen op het feit dat ze achteraan de rij moest aansluiten, maar ik dacht: ze checkt de borden om te kijken wat voor lekkers de KFC allemaal heeft.
De bestelling van de persoon voor mij was bijna afgerond maar nog niet helemaal ! aan mijn andere zijde stond plots een compagnon van deze donzige baardmevrouw

Ik voelde dat er iets niet helemaal pluis was, maar zoals elke Fok!ker zei ik niks.

De man voor mij was klaar en ik zet mijn arm op de toonbank zodat dat oud rottend lijk niet voor zou kruipen en zeg met mijn mooie callcenter stem: "Doe mij 12 hotwings voor mee te nemen alsjeblieft", na deze poëzie te hebben uitgesproken zei mevrouw met de donsbaard: HO ! ik dacht toch echt tot ik aan de beurt was hoor....
Ik kijk haar vrolijk lachend aan ( Gewoon Rutger style jeweets ) en zeg: nee hoor, u komt hier net 2 minuten geleden naast mij staan terwijl de rij toch echt achter mij is, dus ik was gewoon voor u.
De vrouw keek me een beetje vreemd aan en zei nors "Kom Annie in dit soort zaken wil ik niet eens eten ( achteraf had ik dit ook moeten doen, godverdomme gek kom ik net uit de douche, vette buikkramp ben ik aan de schijt

.
De mevrouw achter de kassa pakt met de kliptangen mijn 12 hotwings en ik loop vrolijk naar mijn stage

.
Klacht: oude vrouwen met baarden die willen voorkuipen

Subblackt: Pittige hotwings doen 8 uur later wanneer je ze anaal moet uitpoepen teringveel pijn ( echt te pittig voor je anus die dingen gvd!)
Uberklacht: waarom willen oude mensen voorkruipen, het feit dat ze al met 1 been in het graf staan wil niet zeggen dat ze zomaar voor mogen kruipen

!
Voor de mensen die slechtziend zijn heb ik een paint gemaakt, zou coulant ben ik immers wel

![]()
TT moet gewijzigd worden naar "Voorkruipende oude vrouwen bij KFc"
En de lichaamsbeharing is niet goed te zien @ paint
Voor de n00bs die neit weten wie Gewoon Rutger is
[ Bericht 1% gewijzigd door Maikuuul op 24-06-2009 10:01:53 ]