Oh dat zei jij ook alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Jenglejack het volgende:
Dat krijg je als je mooiboy GSUS shirts draagt
Als je echt exclusief wilt doen moet je aan de drakenshirts gaan, bijna niemand die ze nog draagt![]()
Jij gaat op een terras zitten zonder shirt aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou hem hebben uitgetrokken als ik jou zou zijn! Was toch lekker weer
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Jenglejack het volgende:
Dat krijg je als je mooiboy GSUS shirts draagt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef gabberklaas het volgende:
Een bandshirt zeker.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je maar geen GSUS aanhebben.
Al die kutkleding lijkt op elkaar.
Voor de geïnteresseerden, het was een shirt van de WE. Degenen die daarover willen bashen kunnen dat per PM doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Acinonyx het volgende:
TS is zeker een moslim ? Die dragen sowieso altijd allemaal hetzelfde
Er is maar één WE, dus hoe kan het idd dat 2 man hetzelfde dragen?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de geïnteresseerden, het was een shirt van de WE. Degenen die daarover willen bashen kunnen dat per PM doen
Ik probeer hier geen verbazing uit te sprekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is maar één WE, dus hoe kan het idd dat 2 man hetzelfde dragen?!
Het was sarcastischquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik probeer hier geen verbazing uit te spreken
Met printquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
De WE.!!!
Zeker een helemaal zwart of wit shirt
1x daar ooit een shirt gekocht, binnen 3 dagen
was dat ding van 10 euro kapot !!
Zou ook kunnen omdat ik erop gevallen was, ... maar het geeft wel aan wat voor kwaliteit het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |