Oh dat zei jij ook alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Jenglejack het volgende:
Dat krijg je als je mooiboy GSUS shirts draagt
Als je echt exclusief wilt doen moet je aan de drakenshirts gaan, bijna niemand die ze nog draagt![]()
Jij gaat op een terras zitten zonder shirt aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou hem hebben uitgetrokken als ik jou zou zijn! Was toch lekker weer
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Jenglejack het volgende:
Dat krijg je als je mooiboy GSUS shirts draagt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef gabberklaas het volgende:
Een bandshirt zeker.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je maar geen GSUS aanhebben.
Al die kutkleding lijkt op elkaar.
Voor de geïnteresseerden, het was een shirt van de WE. Degenen die daarover willen bashen kunnen dat per PM doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Acinonyx het volgende:
TS is zeker een moslim ? Die dragen sowieso altijd allemaal hetzelfde
Er is maar één WE, dus hoe kan het idd dat 2 man hetzelfde dragen?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de geïnteresseerden, het was een shirt van de WE. Degenen die daarover willen bashen kunnen dat per PM doen
Ik probeer hier geen verbazing uit te sprekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is maar één WE, dus hoe kan het idd dat 2 man hetzelfde dragen?!
Het was sarcastischquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik probeer hier geen verbazing uit te spreken
Met printquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
De WE.!!!
Zeker een helemaal zwart of wit shirt
1x daar ooit een shirt gekocht, binnen 3 dagen
was dat ding van 10 euro kapot !!
Zou ook kunnen omdat ik erop gevallen was, ... maar het geeft wel aan wat voor kwaliteit het is.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik heb een wolvenshirt, dat is pas win!
Ja, in mijn brullende metal-wolvenshirt van de Blokker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef BertMaalderink het volgende:
TS is ontmaagd door z'n pappie.
WTFquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
ik had schoenen voor 50 euro gehaald, gewoon van die slippertjes voor de zomer. Een kleine twee weken later zijn ze afgeprijsd naar 15 euro en lopen mijn twee vriendinnen er ook mee! (natuurlijk wel met het vragen van mijn toestemming, maar ben geen misgunner, het doet alleen pijn)
ik bedoel: ze vroegen eerst aan mij of ik het niet erg vond dat ze hetzelfde zouden kopen..zo zitten wij in elkaar, ik zou in de situatie hetzelfde doen, want het kan best lullig zijn als je na-aapt zegmaar. Ik dacht dat dit de normaalste zaak van de wereld was (als meisjezijnde), of zit ik wel verkeerdquote:
Omgquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:46 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
[..]
ik bedoel: ze vroegen eerst aan mij of ik het niet erg vond dat ze hetzelfde zouden kopen..zo zitten wij in elkaar, ik zou in de situatie hetzelfde doen, want het kan best lullig zijn als je na-aapt zegmaar.
Jezus wat een nickname.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
ik had schoenen voor 50 euro gehaald, gewoon van die slippertjes voor de zomer. Een kleine twee weken later zijn ze afgeprijsd naar 15 euro en lopen mijn twee vriendinnen er ook mee! (natuurlijk wel met het vragen van mijn toestemming, maar ben geen misgunner, het doet alleen pijn)
vlak ook GSRD niet uit...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Jenglejack het volgende:
[..]50 meter op straat lopen is genoeg om op zijn minst 3 dezelfde shirts te zien.
edit: en vaak is dat gsus.
Ja hemel, het zou wel verschrikkelijk zijn als jullie op een feestje alle drie dezelfde slippers aan hebben!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:46 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
[..]
ik bedoel: ze vroegen eerst aan mij of ik het niet erg vond dat ze hetzelfde zouden kopen..zo zitten wij in elkaar, ik zou in de situatie hetzelfde doen, want het kan best lullig zijn als je na-aapt zegmaar. Ik dacht dat dit de normaalste zaak van de wereld was (als meisjezijnde), of zit ik wel verkeerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Dan moet je ook zoiets gaan dragen:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:53 schreef Buschetta het volgende:
Waarschijnlijk droeg TS ook een blauwe spijkerbroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hemel, het zou wel verschrikkelijk zijn als jullie op een feestje alle drie dezelfde slippers aan hebben!
idd, en gezien de nick aapt zij (en later dus haar vriendinnen) die schoenen ook weer na van welk sterretje er op het moment in de belangstelling staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Gruwelijk, wil ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dan moet je ook zoiets gaan dragen:
[ afbeelding ]
Klopt, met name H&M-kleding zie je veel. En score (met name bij de iets jongere mensen).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef TNA het volgende:
En nu even centraal stelletje bitches, het kan ook met formele kleding voorkomen of met kleding uit winkels die jullie wel hip vinden
Jeetje hebben jullie dat probleem ook bij de Hennes & Mauritz? Half Nederland loopt in die kleding, het kan toch bijna niet gebeuren dat iemand hetzelfde shirtje draagt? Wat een copycat zeg!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:46 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
[..]
ik bedoel: ze vroegen eerst aan mij of ik het niet erg vond dat ze hetzelfde zouden kopen..zo zitten wij in elkaar, ik zou in de situatie hetzelfde doen, want het kan best lullig zijn als je na-aapt zegmaar. Ik dacht dat dit de normaalste zaak van de wereld was (als meisjezijnde), of zit ik wel verkeerd![]()
Ik heb het in het echt nog nooit meegemaakt, maar heb wel foto's gezien van Mike Tyson en Royston Drenthe die in 'mijn' kleding liepenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:09 schreef Qebbel het volgende:
Ach joh, H&M of niet; het komt in de beste kringen voor![]()
[ afbeelding ]
haha lolquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:09 schreef Qebbel het volgende:
Ach joh, H&M of niet; het komt in de beste kringen voor![]()
[ afbeelding ]
Nep-negerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het in het echt nog nooit meegemaakt, maar heb wel foto's gezien van Mike Tyson en Royston Drenthe die in 'mijn' kleding liepen.
Ergens is het geen porem: domme sporters die zich opeens gedistingeerd gaan kleden omdat ze geld hebben.quote:
Zelfde geldt voor rappers die er in de duurste pakken bijlopen na 2 hitjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ergens is het geen porem: domme sporters die zich opeens gedistingeerd gaan kleden omdat ze geld hebben.
Uiteraard, maar dat maakt het niet minder vervelend wanneer je dergelijke types in jouw stijl ziet lopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor rappers die er in de duurste pakken bijlopen na 2 hitjes.
Maar goed, als je geld zat heb mag je het toch laten rollen?
Eens, met name de oudere generaties.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat maakt het niet minder vervelend wanneer je dergelijke types in jouw stijl ziet lopen. Het lijkt me echter nog erger als hele volksstammen in jouw kleding lopen: Nederland is immers een smakeloos land.
True, maar een shirt heb je de volgende dag niet meer aan als het goed is. Vooral minder als je degene met dezelfde schoenen vaker per week of zelfs dag zietquote:
Owned.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
Da gruun jeske vur carnaval?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef Maikuuul het volgende:
Toen ik nog zoals vanouds G-star kocht kwam ik dit fenomeen ook tegen.
Nu ik mijn kleren bij geheime winkels haal kom ik vrijwel nooit iemand tegen met dezelfde kleding als ikzelf
Behalve mijn jas danwant dies van de Zara
Doe jij dat wel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou hem hebben uitgetrokken als ik jou zou zijn! Was toch lekker weer
XXXLquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:29 schreef Billenhoofd het volgende:
Zal wel strak hebben gezeten, met z'n tweeën hetzelfde shirt aan.
xxx terug. (L)quote:
Birkenstock?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef BabyGiirl1990 het volgende:
Wat ken jij dan rare vrouwen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Wat een onzin is dit zeg!
In mijn ervaring is het zo dat als vrouwen elkaar tegen komen in dezelfde kroeg met dezelfde kleren, dat er dan een catfight ontstaat of allebei halfjankend naar huis gaan.
Dat dus.quote:-knip-
Waar je je druk om kunt maken.
Ik denk dat ik dezelfde jas heb als jijquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef Agiath het volgende:
Laatst best een mooie jas gekocht bij de H&M,maar daar liep natuurlijk ook half NL in.
Maar hij zat goed dus ik had skeit vrind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |