quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef Jenglejack het volgende:
En toen vroeg je aan die dame bij de bushalte: "zo, jij begint ook vroeg vandaag?"
Wat?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef Jenglejack het volgende:
En toen vroeg je aan die dame bij de bushalte: "zo, jij begint ook vroeg vandaag?"
Wou je blijven slapen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
23 euro voor een bios met je meisje!!!!
Voor dat geld regel ik een meid achter het centraal station!
Trouwens sowieso faal, kaartjes in de bios uit een automaat. Bioscopen lijken af en toe meer op fabrieken. Film kijken en
oprotten.
Neequote:
Zulks een garp. Je moet het podium op!quote:
Die meid is ook duurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens sowieso faal, kaartjes in de bios uit een automaat. Bioscopen lijken af en toe meer op fabrieken. Film kijken en
oprotten.
Kapitalisme heet datquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
oprotten.
Lees de TTquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zulks een garp. Je moet het podium op!
doe je goed...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef hoerezooi het volgende:
wil ik zo kaarten online kopen let ik even niet op en klik 2x met student korting aan gelijk betalen en even later dringt het tot me door dat er standaard ook 1 gewoon kaartje staat geselecteerd
klacht: 23 euro voor 2 kaartjes betaald![]()
en waarom moet er wat meer bij komen dan? je komt vanwege de film, niet vanwege de luxe behandeling bij de kassaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
oprotten.
omdat pathe door heel het land zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Heatseeker het volgende:
Ah nu snap ik het pas, pathe is een bioscoop. TS, waarom zeg je niet gewoon bioscoop zodat Heatseeker en andere consorten die niet in de randstad wonen ook weten waar het over gaat.
Bij mijn reactie was het nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Heatseeker het volgende:
Ah nu snap ik het pas, pathe is een bioscoop. TS, waarom zeg je niet gewoon bioscoop zodat Heatseeker en andere consorten die niet in de randstad wonen ook weten waar het over gaat.
Pathe Unlimitedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef mschol het volgende:
18,- p/m en dan onbeperkt naar de film toe hiero
Ik wil het kaartje van iemand krijgen, niet van iets.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom moet er wat meer bij komen dan? je komt vanwege de film, niet vanwege de luxe behandeling bij de kassa
is goed.. maar dan sta je gemiddeld wel een 10 minuten in de rij op een gemiddelde vrijdag of zaterdag avond....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil het kaartje van iemand krijgen, niet van iets.
Over 20 jaar vegen ze je bij de Pathe
nog zelfs de reet af met een automaat.
de enige pathe die echt iets is is tuschinski. Maar de rest zijn gewoon bioscopen zonder al te veel sfeer. Al verwacht ik wel veel van city wanneer die eindelijk een keer afgemaakt wordtquote:
Hey inderdaad, die is al zo lang dicht inmiddels dat ik 'm bijna vergeten wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:30 schreef zquing het volgende:
Al verwacht ik wel veel van city wanneer die eindelijk een keer afgemaakt wordt
Volgens mij welquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey inderdaad, die is al zo lang dicht inmiddels dat ik 'm bijna vergeten was. Hij zou dit jaar weer open toch?
Dit jaar al? Ik dacht dat we nog wel een jaartje of 3 moesten wachtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey inderdaad, die is al zo lang dicht inmiddels dat ik 'm bijna vergeten was. Hij zou dit jaar weer open toch?
Je gaat toch niet voor het personeel, pauper. Je gaat voor de film. Het scherm en geluid zijn belangrijk. De rest zal me verrotten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil het kaartje van iemand krijgen, niet van iets.
Over 20 jaar vegen ze je bij de Pathe
nog zelfs de reet af met een automaat.
dure cola drink jij(of vreet je gewoon voor 27 euro popcorn weg?)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef Biogarde het volgende:
En bioscopen en filmmaatschappijen zich maar afvragen waarom iedereen gaat downloaden
23 EuroKoop er voor 2 man een ding cola en snacks bij en je bent 50 Euro kwijt voor een film
Een goede zitplaats zou ook handig zijn, ik wil niet op schijt gaan zitten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor het personeel, pauper. Je gaat voor de film. Het scherm en geluid zijn belangrijk. De rest zal me verrotten.
Weer eens wat anders dan een toastje piemelbriequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zulks een garp. Je moet het podium op!
Snap er werkelijk geen flikker van... Hoe heb je nou 23 euro voor 2 kaartjes betaald? De prijs verandert toch niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef hoerezooi het volgende:
wil ik zo kaarten online kopen let ik even niet op en klik 2x met student korting aan gelijk betalen en even later dringt het tot me door dat er standaard ook 1 gewoon kaartje staat geselecteerd
klacht: 23 euro voor 2 kaartjes betaald![]()
Dan zijn die OP en klacht wel heel tegenstrijdigquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef zquing het volgende:
Hij hoeft er maar 2 en heeft er 3 gekocht
nooit in buitenhof geweest zekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:30 schreef zquing het volgende:
[..]
de enige pathe die echt iets is is tuschinski. Maar de rest zijn gewoon bioscopen zonder al te veel sfeer. Al verwacht ik wel veel van city wanneer die eindelijk een keer afgemaakt wordt
2x 9 euro voor kaartje + 2x frisdank combo (=frisdrank medium + medium popcorn) a ¤5,60quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef Biogarde het volgende:
En bioscopen en filmmaatschappijen zich maar afvragen waarom iedereen gaat downloaden
23 EuroKoop er voor 2 man een ding cola en snacks bij en je bent 50 Euro kwijt voor een film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |