Ongeschoren gajes in elk geval.quote:
Dat zou ook nog kunnen. Heb je een naam?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een drummer van een vier-mans-formatie.
Ja, al meer dan veertig jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Heb je een naam?
Da's Chad Smith, dat weet jij ook welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De naam van de meneer op het plaatje.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's Chad Smith
Dit is RjP, hèquote:dat weet jij ook wel
Nee hoor, want het cijfer slaat op RjP en niet op de titel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat de nummering na de titel moet.
Niet. Dat is bij de buren zo. Het is RjPvD #792. vD wordt hier van oudsher vrijelijk ingevuld, dit keer als voor doorbroken monopolies.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, want het cijfer slaat op RjP en niet op de titel.
Nou ja, ik hoor dit voor het eerst. Ik doe het liever op mijn manier.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet. Dat is bij de buren zo. Het is RjPvD #792. vD wordt hier van oudsher vrijelijk ingevuld, dit keer als voor doorbroken monopolies.
Jij bent ook een newbee hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoor dit voor het eerst.
De foute manier dus.quote:Ik doe het liever op mijn manier.
Dat kloptquote:Dat is Krijn Torringa.
Logisch toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, het dringt nu tot me door, ik luister met een half oor naar K&VdB. Je hebt gelijk, het is RjP voor etc.
Dat wordt een nachtje op de bank voor jou als Diaan dit leest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef peaceman het volgende:
We kunnen je het niet kwalijk nemen hoor. Je hebt er niet zelf voor gekozen om vrouw te zijn.
Diaan kent me goed genoeg om dit met een korrel zout te nemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje op de bank voor jou als Diaan dit leest.
Het had nog erger kunnen zijn: ik had blond kunnen wezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef peaceman het volgende:
We kunnen je het niet kwalijk nemen hoor. Je hebt er niet zelf voor gekozen om vrouw te zijn.
Heeft ze al een afspraak bij de kapper voor je gemaakt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan kent me goed genoeg om dit met een korrel zout te nemen.
quote:
Om haar bij te plakken bedoel je? Zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ze al een afspraak bij de kapper voor je gemaakt?
Daar heeft ze de rest van de week nog wel last van, denk ik. Dat is geen grapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe zou het trouwens met wyccies blessure zijn?
ik las larmoyant hier..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las larmoyant laatst ook ergens maar niet in De Revu, ik denk in Volkskrant Magazine.
Bring bek ze oldfasjunned weurdsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las larmoyant laatst ook ergens maar niet in De Revu, ik denk in Volkskrant Magazine.
Dat is helemaal niet fijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heeft ze de rest van de week nog wel last van, denk ik. Dat is geen grap
Ja graag, dat voorkomt vele misverstanden. Ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat een film "gruwelijk" is als ze eigenlijk spectaculair bedoelen. Als ik hoor dat een zangeres "waanzinnig" genoemd wordt, vraag ik me af of dat betekende dat ze in een dwangbuis afgevoerd moest wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bring bek ze oldfasjunned weurds
Het was waarschijnlijk te zwaar en wyccie is nogal koppig, die geeft niet op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet fijnWas de tocht zo zwaar of was ze ongetraind of een combi?
"Gruwelijk" zeg ik nooit, "waanzinnig" welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja graag, dat voorkomt vele misverstanden. Ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat een film "gruwelijk" is als ze eigenlijk spectaculair bedoelen. Als ik hoor dat een zangeres "waanzinnig" genoemd wordt, vraag ik me af of dat betekende dat ze in een dwangbuis afgevoerd moest worden
Wickedangel is aan het zoeken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen.....Is er een plaatje om te raden ?
Je hebt er net eentje gemist. Tot over 20 minuten, op je volgende rondequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen.....Is er een plaatje om te raden ?
Nee hoor. Ik was de AT aan het doornemen. Nú ga ik zoeken.quote:
Boks ouwe!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Gruwelijk" zeg ik nooit, "waanzinnig" wel![]()
"Vet" begrijp ik niks van. "Vet mooi", "vet saai"Ik zeg het wel eens bij wijze van grapje.
quote:
Een prinses uit Noorwegen ofzo ?quote:
Neuh, ik realiseerde me ook pas aan het eind van de middag waarom het zo'n rotdag was. Ik liep over de Dappermarkt en zag kibbeling verkocht worden. Dat heb ik al heel lang niet gekocht, ook vandaag niet. Ik herinnerde me toen ik weer richting huis liep dat de laatste keer dat ik kibbeling haalde was op de dag dat mijn moeder overleed, haar laatste maaltijd. Laat dat gister nou precies 10 jaar geleden zijnquote:
Dat weet ik niet. Herinner me wel een schandaalquote:
Stom is dat hè mijn vader is tien jaar geleden overleden en herken de herken momenten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik realiseerde me ook pas aan het eind van de middag waarom het zo'n rotdag was. Ik liep over de Dappermarkt en zag kibbeling verkocht worden. Dat heb ik al heel lang niet gekocht, ook vandaag niet. Ik herinnerde me toen ik weer richting huis liep dat de laatste keer dat ik kibbeling haalde was op de dag dat mijn moeder overleed, haar laatste maaltijd. Laat dat gister nou precies 10 jaar geleden zijn
Hè bah, dat is idd akelig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, ik realiseerde me ook pas aan het eind van de middag waarom het zo'n rotdag was. Ik liep over de Dappermarkt en zag kibbeling verkocht worden. Dat heb ik al heel lang niet gekocht, ook vandaag niet. Ik herinnerde me toen ik weer richting huis liep dat de laatste keer dat ik kibbeling haalde was op de dag dat mijn moeder overleed, haar laatste maaltijd. Laat dat gister nou precies 10 jaar geleden zijn
Prima, ik kon vandaag naar mijn werk 'lopen'.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe zou het trouwens met wyccies blessure zijn?
Dat laatste is zeker waar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was waarschijnlijk te zwaar en wyccie is nogal koppig, die geeft niet op.
Een junk van wie ze een kind heeft.quote:
Is goed gekomen, net als in een sprookjequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
Dat weet ik niet. Herinner me wel een schandaal
Gelukkig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef wyccie het volgende:
Prima, ik kon vandaag naar mijn werk 'lopen'.![]()
The Walker to Fame..over een weekje is vast alles weer goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima, ik kon vandaag naar mijn werk 'lopen'.![]()
[..]
Dat laatste is zeker waar.
Koelen heb ik inderdaad maar niet gedaan. Als ik na een week rusten nog niet helemaal hersteld ben, kan de fysiotherapeut me vast wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |