quote:
Ja dat telt niet meer hè! Das net zoiets als een nummer dat al in de Top40 staat nog eens tot alarmschijf benoemen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef mighty_myte het volgende:
Ohja, was ik vergeten:
Verwachte reacties: Je vriendin is een hoer.
Face it, je vriendin is gewoon een straatprostituee. En jij bent een internetheldquote:
Ik ben ook niet zo ervaren met KLB-topics openen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Ja dat telt niet meer hè! Das net zoiets als een nummer dat al in de Top40 staat nog eens tot alarmschijf benoemen...
Ik ook niet, maar ik ken de mores van KLB dan wel weer een beetje. Zo weet ik dat een TT met 3 onderwerpen zich normaal gesproken bijzonder goed had geleend voor een shitload aan lemmings...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo ervaren met KLB-topics openen.
Tja, naief als ik ben verwachtte ik enige sympathie.quote:
Tuurlijkquote:Meteen stoppen en in mijn spiegels kijken om te zien of ik die staatsmongool nog een trap in zijn
zak kon geven, maar ik was hem al helemaal kwijt.
Je kan ook overdrijvenquote:Wat een idioot! Wat is er mis met de mensheid. Hij heeft echt enorme mazzel dat ik hem niet hoorde!
Inderdaad, anders had je hem vol-le-dig de kanker in geslagen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef mighty_myte het volgende:
Hij heeft echt enorme mazzel dat ik hem niet hoorde!![]()
Gozer, voor mij klinkt dat inderdaad als een hoer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef mighty_myte het volgende:
strakke avondjurk (achtig iets), mooie oorbellen, haar in model, hoge hakken
Idd. Even stoer doen bij je vriendin 'JA ALS IK EM ZIE DAN PAK IK UM HEUR!!! " Maar tegelijkertijd denken van "Pfoei! Hij is er nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef S.Seagal het volgende:
Owja alsof je die gast een schop of klap zou hebben verkocht.
Waarschijnlijk was je blij dat je er niks aan kon doen
Dat zegt dan veel over jou en de vrouwen om je heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Gozer, voor mij klinkt dat inderdaad als een hoer.
Goede topicwending ; McKillemquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef Biels het volgende:
McKillem-topic. "Ja, ze hadden geluk dat de bus net bij mijn halte stopte, anders had ik ze zo kankerhard de vernieling ingebeukt!!!!"
Ik heb ooit gezien dat een Marokkaan voor de neus van z'n vriendin de tering werd geslagen door een kale steroïdenek, nadat deze was uitgedaagd door dit asociale echtpaar. De blik in de ogen van dat vrouwtje was pricelessquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd. Even stoer doen bij je vriendin 'JA ALS IK EM ZIE DAN PAK IK UM HEUR!!! " Maar tegelijkertijd denken van "Pfoei! Hij is er niet![]()
"
Die kleden zich inderdaad heel normaal aan. Daarom is dit voor mij zeker een hoer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat zegt dan veel over jou en de vrouwen om je heen
Whehe serves them right.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien dat een Marokkaan voor de neus van z'n vriendin de tering werd geslagen door een kale steroïdenek, nadat deze was uitgedaagd door dit asociale echtpaar. De blik in de ogen van dat vrouwtje was priceless.
Jij hebt ervaring met hoeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Die kleden zich inderdaad heel normaal aan. Daarom is dit voor mij zeker een hoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |