Echt, geen woorden voor. Wat een losers.quote:De Engelstalige Wikipedia-pagina over The Pirate Bay wordt overgelegd als Productie 4. Informatie over The Pirate Bay afkomstig van de website zelf wordt overgelegd als Productie 5.
6. Neij, Kolmisoppi en Warg zijn eigenaren van, althans beheren The Pirate Bay. In ieder geval hebben zij een beslissende invloed op de activiteiten van The Pirate Bay. Uittreksels uit het Zweedse persoonsregister worden overgelegd als Productie 6. De respectieve Wikipedia-pagina’s over hen worden overgelegd als Productie 7. Zoals hieronder nog aan de orde zal komen, zijn zij ook na hun veroordeling in het Zweedse strafproces nog steeds als eigenaren, althans beheerders bij The Pirate Bay betrokken.
BitTorrent
7. BitTorrent is een zogeheten peer-to-peer protocol voor het online uitwisselen van (grote) bestanden. De werking van het protocol is uitvoerig beschreven in de Wikipedia-pagina die wordt overgelegd als Productie 8, maar kan als volgt worden samengevat.
[...]
Zie in dit verband ook het hoofdstuk ‘Funding’ van de Wikipedia-pagina over The Pirate Bay (Productie 17).
[...]
Een en ander blijkt onder andere uit de respectieve (recent ge-update) Wikipedia-pagina’s over Gedaagden
quote:"We hadden al eerder een nare reactie van ze gekregen op een e-mail."
quote:"Nu krijg je op de site ook op Nederland gerichte advertenties, dus ze kunnen al filteren op de herkomst van bezoekers, stelt Brein-directeur Tim Kuik tegenover Webwereld.
Bewijs dat maar es. Of wordt voor het gemak door de luie honden van de muziekmaffia maar weer er vanuit gegaan dat elke niet betaalde download via TPB gemiste omzet zou zijnquote:X. SPOEDEISEND BELANG
41. Elke dag dat The Pirate Bay langer voor Nederlanders toegankelijk is, neemt de schade van de bij BREIN aangeslotenen in Nederland verder toe. BREIN heeft dan ook een voldoende – spoedeisend – belang bij de gevraagde voorzieningen.
Ik wordt lid van die club!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:23 schreef _Qmars_ het volgende:
ik wil wel een rechtszaak beginnen tegen Brein. Hebben ze ook een artikel in het BW dat stelt dat partijen, instituten en andere lobbypartijen in dit land met hun belangen ophouden moeten met zeiken tegen burgers? En dat we in vrede en vrijheid willen leven? Ja? Graag!
Met organisaties als BREIN, BUMA en STEMRA die belachelijke acties uithalen zou dat niet eens een verkeerd idee zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:53 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Verdikkeme, je zou het haast nog serieus doen ook. De Fok-Piratenpartij Nederland
Mmhhh... zullen we?...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Met organisaties als BREIN, BUMA en STEMRA die belachelijke acties uithalen zou dat niet eens een verkeerd idee zijn.
Ik zat er zelf net aan te denken, kunnen we echt niet een statement maken met FOK!??quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:23 schreef _Qmars_ het volgende:
ik wil wel een rechtszaak beginnen tegen Brein. Hebben ze ook een artikel in het BW dat stelt dat partijen, instituten en andere lobbypartijen in dit land met hun belangen ophouden moeten met zeiken tegen burgers? En dat we in vrede en vrijheid willen leven? Ja? Graag!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef eQuaL het volgende:
Hmm moeilijk, zo'n naam moet eigenlijk redelijk neutraal zijn. Je kan moeilijk gaan verdedigen dat je juist bent als je de naam piraat draagt
Ik ben voor.quote:
Nice name.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik ga even een downloadje aanzetten, douchen...
En nadenken over een partij... beetje saaie naam: Fok!king Piratenpartij...
Partij voor Internetbelangen...
Dan stap ik eruitquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:11 schreef McKillem het volgende:
PVIb, kan je eventueel ook linea recta mee door naar de kamer.
Ritaaaa! Trots op Internet!quote:
Dagvaarding via twitter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |