abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:52:17 #1
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_70304711
Tussen alle gezellige topics hier ook eens een ander geluid, wat voor veel moeders hier herkenbaar moet zijn:
Ik heb een ontzettend goede collega, moeder van een berg kinderen, die 's morgens allemaal voor het werk gekleed moeten worden, eten moeten, naar school opvang of creche moeten.
Dan moet mijn collega een dag lang hard werken, 's middags naar huis racen, kinders ophalen eten koken, gezellig moeder zijn en het hele spul weer in bed zien te krijgen, kortom 1 groot feest
Pa werkt ook hard maar gaat voor dag en dauw de deur uit en is pas laat thuis.
Ik zie aan mijn collega dat het allemaal erg zwaar is om moeder en werknemer te zijn , ze klaagt niet, probeert altijd gezellig te zijn, lief voor iedereen etc.
Ik zou zo graag wat voor haar doen om het een klein beetje makkelijker te maken voor haar, maar wat???
Iemand een goed advies?
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:57:02 #2
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70304890
Wat lief van je!
Heel attent!
Wellicht kun je je waardering uitspreken. Of haar aanbieden om eea op het werk op te vangen als ze een keertje ergens krap zit (qua tijd/energie).
Of je geeft haar een linkje naar dit topic...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_70305116
Ik heb juist altijd een tievushekel aan van die collega's met een zooi kinderen. Altijd oververmoeid, nooit wat af, altijd die kinderen gebruiken als kutexcuus en meestal nog Christelijk ook.

verder
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef Moonah het volgende:
Wat lief van je!
Heel attent!
Wellicht kun je je waardering uitspreken. Of haar aanbieden om eea op het werk op te vangen als ze een keertje ergens krap zit (qua tijd/energie).
Of je geeft haar een linkje naar dit topic...
pi_70305159
Wat ontzettend lief

wat Moonah zegt, je waardering uitspreken wordt vast al enorm gewaardeerd
verder zou ik het niet direct weten eigenlijk. Misschien dat je haar kunt aanbieden dat ze een uurtje eerder weg kan ofzo? Hoewel ik me voor kan stellen dat dit niet aan jou is om te beslissen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:05:00 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_70305180
Kom je bij mij werken?
Ik vind het echt heel erg attent van je dat je dit op merkt.
Verder heb ik eigenlijk geen nuttige bijdrage vooralsnog.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_70306757
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef Blackf1re het volgende:
Verscrikkelijk, werkende moeders
jouw moeder was zeker alleen maar huisvrouw?

OT:
ben ff mee aan het verzinnen wat je zou kunnen doen voor haar
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:46:40 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_70306897
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:03 schreef LaStrange het volgende:
en meestal nog Christelijk ook.
Generalisatie -5

Verder wat Moonah zegt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70306901
Als ik eerlijk moet zijn vind ik werkende moeders een ellende want je moet als persoon zonder kinderen altijd rekening met ze houden want de kinderen..die kinderen...die blijkbaar heilig zijn. Net of je zonder kinderen je werk maar moet aanpassen aan al die vrouwen die zonnodig moeten werken voor hun ontwikkeling terwijl het vaak alleen maar is om nog een dikker huis of een tweede auto of luxe artikelen te kunnen kopen. Ook met de vakantietijden verdelen ben je altijd de sigaar want zij moeten wel in de vakantie van de kinderen op vakantie kunnen. Ben je als persoon zonder kinderen altijd aangewezen op de periodes daarbuiten of je nu wilt of niet. Als ze zo oververmoeid lijkt te zijn moet ze gewoon minder of niet gaan werken is dat probleem ook opgelost. Niet datgene wat je wilde horen maar wel iets wat vaak zo gebeurt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:49:39 #9
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70307032
Wat een egoïstische reactie van Trovey. Hoe erg is het om in de wereld een beetje rekening met elkaar te houden?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:50:31 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70307078
Ben benieuwd, Trovey, hoe denk je over werkende vaders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')