quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef Moonah het volgende:
Wat lief van je!
Heel attent!
Wellicht kun je je waardering uitspreken. Of haar aanbieden om eea op het werk op te vangen als ze een keertje ergens krap zit (qua tijd/energie).
Of je geeft haar een linkje naar dit topic...
jouw moeder was zeker alleen maar huisvrouw?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef Blackf1re het volgende:
Verscrikkelijk, werkende moeders
En ook zo aardig om een ander géén vakantie met het gezin te gunnen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, het vakantie argument is alweer genoemd zie ik. Vreselijk inderdaad om in het goedkope seizoen op vakantie te moeten.
Haha, idd ja, want die kunnen wel allemaal buiten het hoogseizoen op vakantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef Moonah het volgende:
Ben benieuwd, Trovey, hoe denk je over werkende vaders?
Ja, want in het hoogseizoen kan je in Nederland rekenen op goed weer. In tegenstelling tot bv deze week in het voorseizoenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef trovey het volgende:
Zelfde zeikverhaal ! Trouwens waarom zou ik altijd in het voor- of eindseizoen op vakantie moeten als persoon zonder kinderen, ben je altijd verplicht naar een land toe te gaan waar het weer nog redelijk is en daar heb ik geen zin is of het nu goedkoop is of niet. Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik op vakantie ga en wil dat niet laten afhangen van anderen. Duidelijk veel mensen met kinderen hier (of plannen daartoe).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef trovey het volgende:
Zelfde zeikverhaal ! Trouwens waarom zou ik altijd in het voor- of eindseizoen op vakantie moeten als persoon zonder kinderen, ben je altijd verplicht naar een land toe te gaan waar het weer nog redelijk is en daar heb ik geen zin is of het nu goedkoop is of niet. Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik op vakantie ga en wil dat niet laten afhangen van anderen. Duidelijk veel mensen met kinderen hier (of plannen daartoe).
gek he, je zit in OUDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef trovey het volgende:
Dat ligt aan je werkomgeving, niet aan de kinderen. Op mijn werk wordt iedereen zo'n beetje geacht om de tweede helft van juli en begin augustus op vakantie te zijn, of je nou kinderen hebt of nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef trovey het volgende:
Niets van dat alles. Mensen met kinderen dienen ook eens rekening te houden met hun collega's zonder aanhang. Ik hou vaak genoeg rekening met mijn collega's met kinderen maar als mij dat dag in dag extra werk oplevert omdat die collega's mij daarmee opzadelen omdat de kinderen..... dan wordt je dat wel zat. Dus werkende moeders en vaders hou ook eens rekening met je kinderloze collega's en ga niet voor elk wissewasje weg om je collega's met je werkzaamheden op te zadelen.Ga dan zelf eens een keer overwerken om datgene weg te werken wat je laat liggen. Meer heb ik niet te zeggen want ik ben duidelijk hier in de minderheid dus kan deze discussie toch niet winnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef Moonah het volgende:
Wat een egoïstische reactie van Trovey. Hoe erg is het om in de wereld een beetje rekening met elkaar te houden?
Oooh gos...komt het allemaal op jou aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Niets van dat alles. Mensen met kinderen dienen ook eens rekening te houden met hun collega's zonder aanhang. Ik hou vaak genoeg rekening met mijn collega's met kinderen maar als mij dat dag in dag extra werk oplevert omdat die collega's mij daarmee opzadelen omdat de kinderen..... dan wordt je dat wel zat. Dus werkende moeders en vaders hou ook eens rekening met je kinderloze collega's en ga niet voor elk wissewasje weg om je collega's met je werkzaamheden op te zadelen.Ga dan zelf eens een keer overwerken om datgene weg te werken wat je laat liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |